Goodmornings dames! Dit is poging 3 tot een berichtje, had jullie gisteravond graag nog even een blaatverhaal aangedaan, maar ik kwam telkens maar halverwege voor er weer van alles gebeurde of moest

We zijn gisteren inderdaad wezen wandelen (thnx for asking, Urla

) en dat was zó fijn! Stef heeft zich geweldig gehouden, hij heeft lekker liggen slapen in de wandelwagen én ik heb een handkolf gekocht

Net ook al uitgeprobeerd en in een minuutje of 7 toch best zo'n 30 cc. geproduceerd, fijn om te weten dat het werkt.. Nu zit ik dus alleen te twijfelen, ik heb donderdag een etentje van mijn werk en daar wil ik graag heen, maar Stef is pas 3 weken dus of we nu al een flesje moeten proberen.. Ik weet het niet. Nouja, maar even over nadenken dus. Vandaag gaan we er ook weer even op uit; gisteren was Stef wel flink zwaarder dan vandaag, maar hij zit nog steeds aan zijn geboortegewicht en gisteren was hij zo belachelijk veel aangekomen dat ik al betwijfelde of dat wel klopte qua weegmoment. Ik heb het gevoel dat het goed zit, dus daar vertrouwen we dan maar op

BJ, jéééj, wat een fijn bericht, super dat je meisje zo veel gedronken heeft en dat ze alweer aardig is aangekomen. Zet 'm op, ik doe een

voor de stijgende lijn die jullie hebben ingezet!

En Stef ligt op dit moment erg tegen te sputteren in de box, we hebben hem zo gelegd dat hij niet in zijn voorkeurshouding kan liggen en hij is het er niet mee eens.. Lief dat je het vroeg

Poppejans, welkom hier!

Toch weer apart dat we zo veel herkennen van elkaar en tóch weer gelijk opgaan.. Wel fijn dat het al gelukt is om naar het toilet te gaan, ik vond dat echt een heel ding hoor (nog steeds trouwens

) en ik heb inderdaad ook een middeltje om het soepel te houden (jij ook van die zakjes met een poedertje?). Nouja, fijn om je weer bij me in het topic te hebben, zeg maar

Karin, leuk dat je er even uit bent geweest! En ja, ik denk dat een klein kindje je ook best kan missen, toch? Wel lief in elk geval

Huup, het is toch maar mooi gelukt dan, fijn voor je meisje!

Hopelijk hebben jullie het dik naar jullie zin, leuk dat je af en toe toch even voorbij fietst

En Twinkly, da's dan toch een soort van confronterend denk ik ja.. Maar weet je, je doet het zo verschrikkelijk goed, ik weet zeker dat Niels zijn draai zal gaan vinden en dat jullie straks ook zo'n rustig kereltje hebben. Ik had graag gewild dat er een knopje was waardoor je dat in één keer voor elkaar kon krijgen, maar het gáát goed komen, zeker weten lieverd

En mag ik hier nog een foto spammen? Ik heb er eigenlijk 3 die ik wil laten zien, maar ik zet dan maar gewoon de mooiste even neer.. Mijn engeltje: