abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2009 @ 18:42:59 #76
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75846724
Tessie en Graeme en TheFrankey.

Ha, zure poep check Wat is dát vies zeg. Heb wel eens gehoord dat dat ook bij tandjes krijgen hoort???
pi_75846915
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef mikoxx het volgende:
Tessie en Graeme en TheFrankey.

Ha, zure poep check Wat is dát vies zeg. Heb wel eens gehoord dat dat ook bij tandjes krijgen hoort???
Ja echt vies. Normaal vind ik zijn plas en poep niet zo vies hoor, maar dat zure. Damn.

Hij zit al wel een goede week te kloten hier. Snachts 3x wakker worden. Soms om onduidelijke reden veel huilen. En eigenlijk het ergste: Zo ontevreden zijn soms pffff dan sleep je hem de hele dag mee.
pi_75848367
Tessie en Greame, welkom!

En TheFrankey ook!

Hey, allemaal chagerijntjes dus. Misschien door de weersomslag? We gaan ook een stuk minder naar buiten, dat vind hij ook echt niet leuk geloof ik.

Seb, nog steeds koorts?

Ik weet echt niet wat Ko precies heeft, we zien het wel. Hij heeft vanmiddag lekker geslapen en is een stuk vrolijker. Hij huilt vooral bij veranderingen. Neerleggen of optillen etc.
Hij steunt nu zo knap op zijn armen als hij op zijn buik ligt. Net een zeehondje.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75848488
Tessie en Graeme, TheFrankey en Jesse welkom!!
gefeliciteerd met de halfjaardag van jullie mannen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 december 2009 @ 20:31:51 #80
283956 Tan2
Kloon van Tan
pi_75851281
Ik ben helaas erg moe door de koorts, dus heb niks bijgelezen, maar wil even laten weten dat wij, als ik snel opknap en Elyas niks nieuws ontwikkelt, dinsdag naar huis mogen

En ik ben zoo flieft
pi_75851445
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Tan2 het volgende:
Ik ben helaas erg moe door de koorts, dus heb niks bijgelezen, maar wil even laten weten dat wij, als ik snel opknap en Elyas niks nieuws ontwikkelt, dinsdag naar huis mogen

En ik ben zoo flieft
[ afbeelding ]
Tan, wat fijn en wat issie mooi! Ik duim voor jullie dat jullie dinsdag inderdaad naar huis mogen en dat jouw koorts snel zakt!

Zal ik je post even meenemen naar het goede topic?
Lotte!
Noah!
  zondag 20 december 2009 @ 20:38:23 #82
283956 Tan2
Kloon van Tan
pi_75851668
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Tan, wat fijn en wat issie mooi! Ik duim voor jullie dat jullie dinsdag inderdaad naar huis mogen en dat jouw koorts snel zakt!

Zal ik je post even meenemen naar het goede topic?
oh ja was me niet opgevallen dat het opgesplitst is

tnx
  zondag 20 december 2009 @ 20:56:58 #83
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75852608
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Tan2 het volgende:

En ik ben zoo flieft
[ afbeelding ]
Ow wat een lieverd Nog van harte gefeliciteerd!!! En wat lekker dat jullie misschien dinsdag naar huis mogen... veel plezier in het andere topic..

Estrys, hoe gaat het nu met Seb??

Lennon had vanmiddag ook koorts, zelfs 39,5... ik heb hem een viburcol zetpil gegeven en het werd daarna wel minder... en was hij even weer wat vrolijker. Hij ligt nu sinds 20:00 uur in bed, hopelijk slaapt hij de nacht door, dat zou wel lekker zijn voor hem.

Tessie, Graeme en TheFrankey, welkom hier en gefeliciteerd met de halfjaardag!!
Make love, not war ☮
pi_75853093
ooh Tan wat een schatje Gefelicteerd! Hopelijk snel naar huis.

Ja sommige hadden het al gelezen op mijn hyves/twitter. Rond 16 uur had Seb een temp van 40,1 dus toch maar even naar de HA post gebeld. De assistent zei dat ik wel langs kon komen, binnen een half uur Het was niet zo druk. Dus Seb in de auto en door de sneeuw ploegen Een (op zijn retour zijnde) oorontsteking waarschijnlijk. Zijn oor was binnenin nog een klein beetje rood. Maar hij heeft daar niet zo heel veel last meer van dus geen medicijnen tegen de ontsteking maar alleen paracetamol geven was het advies.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_75853966
We hebben trouwens dat jaaroverzicht van 2009 van Guus Meeuwis 'gekocht' bij 3fm. Leek me leuk om te bewaren voor Seb
pi_75855597
Welkom Tessie/ Graeme en The Frankey

Oh Tan wat een schatje. Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen.

Beterschap voor Seb.

Hopelijk zijn de tanden gauw door TheFrankey en dat het dan afneemt met de zure poep.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 20 december 2009 @ 22:34:44 #87
114177 Diaan73
pi_75858060
Estrys, dan heeft hij zich goed gedragen tijdens de oorontsteking, dat moet verschrikkelijk pijn doen. Gelukkig gaat het nu de goede kant op.

Ik heb zojuist deze schoentjes besteld voor Lennon

Zijn eerste Allstars
Make love, not war ☮
pi_75858355
Seb is al vanaf half tien compleet over zijn toeren. Wat tess ook had zeg maar dat ineenkrimpen en zijn buik is steeds gespannen. Denk dat zijn eten slecht gevallen is. Hij rilt ook helemaal. hij voelt niet warm aan ofzo. Nu liggen we samen in bed en is hij wel stil. Mijn mam zeurt dat ik hem zo laat wennen aan in ons bed slapen. Opzouten hoor als hij dat nu nodig heeft dan doe ik dat. DAt rillen is eng vind ik
  zondag 20 december 2009 @ 22:52:03 #89
114177 Diaan73
pi_75858943
Als hij dan rustig is, zou ik dat ook gewoon doen hoor. Rillen, lijkt mij ook eng. Helemaal omdat je niet weet waar het vandaag komt. Ach gossie, arm ventje. En arme jullie ook... Hij wil ook niets drinken?
Make love, not war ☮
pi_75859352
Net getempt 38.7 dus niet eens heel hoog maar het arme manneke begon te trillen als een gek van de kou zonder luier, pyamabroek en slaapzak. Nu weer tegen me aan. Toch paracetamol gegeven. Bedenk me ineens dat we niet teveel moeten geven. Maar dit is de 3de of4 de in 24 uur dus niet teveel toch? 120 mg trouwen. Hij eet en drinkt goed
  zondag 20 december 2009 @ 23:07:21 #91
114177 Diaan73
pi_75859710
Dit las ik in een bijsluiter:

Kinderen
leeftijd 3 maanden - 1 jaar
gewicht 3.0 – 10 kg
dosis (zetpil) 120 mg
aantal zetpillen
per dag 1 – 3

De tijd tussen de verschillende toedieningen moet tenminste 6 uur bedragen.
Het lagere aantal doseringen is bedoeld voor kinderen in de ondergrens van de betreffende leeftijds-groep.
Bij kinderen jonger dan 4 jaar wordt gebruik over een periode langer dan 2 dagen ontraden.

Het kan dus net.
Make love, not war ☮
  maandag 21 december 2009 @ 10:17:57 #92
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_75869548
Oei, beterschap voor alle zieke kindjes... hopen dat ze met kerst weer beter zijn.

Graeme en Jesse, welkom hier!

Bram is met recht een beertje, hij is vandaag weer goedgekeurd op het cb. 72,5 cm en 10,2 kg
Geen commentaar gehad, hij volgt lekker zijn eigen lijntjes. Blokje overpakken deed hij goed en hij kreeg een compliment omdat hij zwaaide toen de arts gedag zei.
Verder was het vooral zo doorgaan, lekker zijn gangetje laten gaan en over 2 maanden terug voor de volgende prikjes.
  maandag 21 december 2009 @ 11:18:49 #93
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_75871592
Tan, wat een mooi mannetje met die glimlach Gefeliciteerd!

Bedankt voor de felicitaties! Het was een superfeest! Isis was helemaal blij en de taart vond ze heerlijk
We hebben het van 3 tot 6 gevierd en dat was helemaal goed. De rest van de dag lekker rustig aan gedaan.

Oeke, hoe is het nu met Ko?
Tinuviel, is het gelukt met de maxicosi op de slee?
Estrys, Seb alweer wat beter?
Diaan, leuk die allstars! Heel stoer

Sugarsnap en Basboussa, welkom!

En ook de half jaar kindjes gefeliciteerd
pi_75872904
Diaan leuke Allstars.

De Cosi is op de Slee gemonteerd, wacht erop dat manneke wakker wordt. Dan gaan we fruithapt doen en een rondje met de slee draaien. Fotos komen later.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75873367
Het was een verschrikkelijke nacht Maar volgens mij is zijn temp niet zo hoog nu, maar ik temp niet iedere keer want dat is niet heel makkelijk bij hem
  maandag 21 december 2009 @ 12:06:38 #96
114177 Diaan73
pi_75873552
quote:
Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Estrys het volgende:
Het was een verschrikkelijke nacht Maar volgens mij is zijn temp niet zo hoog nu, maar ik temp niet iedere keer want dat is niet heel makkelijk bij hem

Hier is de nacht redelijk goed verlopen, alleen om half 5 wakker en wilde meneer de fles, daarna weer geslapen tot ong. 9 uur vanmorgen Peace zou hem vandaag nog naar het kdv brengen zodat Peace lekker een dagje alleen in alle rust had, maar Lennon wilde geen pap en ook niet meewerken met aankleden/schoenen aan doen. Peace heeft hem toch maar thuis gehouden. Hij heeft net wel fruithap gegeten, hoorde ik. Temp. was ook wel gedaald. Hopelijk is het na vandaag over...

Grasjes, wat fijn dat het zo leuk was Tot in het volgende topic

Tinuviel, heel veel plezier!!!

Ow en bedankt voor de complimenten vwb de allstars.. ik heb vandaag bericht gehad, dat ze morgen worden bezorgd Nou ja, dat ze in ieder geval vandaag worden verstuurd Mooi op tijd voor de kerstdagen.
Make love, not war ☮
pi_75873625
Ik vind de schoenmaat zo lastig, welke maat heeft Lennon?
  maandag 21 december 2009 @ 12:11:48 #98
114177 Diaan73
pi_75873764
Lennon gaat nu richting maat 18.. hij heeft maat 17 aan, maar die worden te klein. Ik heb begrepen dat Allstars wel iets groter uitvallen, maar dan hij met dit weer gewoon 2 paar sokken aan en in het voorjaar zitten ze helemaal goed. Lennon heeft wel een kleine voet en smal heb ik begrepen, normaal is maat 20 rond 1 jaar zeiden ze in de schoenwinkel.

Volgens mij kun je gewoon zn voet meten en daar 1 of 1,5 cm bij optellen. Bij sommige sites kun je dan zie welke maat het moet zijn.
Make love, not war ☮
pi_75873832
Schoenmaat is hier ook lastig. Soms past 18/19 nog, soms niet meer. Maar 20/21 blijkt dan meestal weer te groot.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_75874050
Tan, wat een liefie , gefeliciteerd!

Tessie en Graeme en TheFrankey welkom!
En Basboussa ook welkom hier!

Seb beterschap mannetje! Hopelijk knapt ie snel op Estrys.
Diaan, ook beterschap voor Lennon! En die schoentjes zijn idd superschattig

Hier heeft al het gekwijl geresulteerd in tand nummer 1 En vanacht hebben we het roer omgegooid met slapen. De afgelopen weken ging hij steeds slechter slapen, werd vier keer wakker 's nachts, en vaak om half 6 's ochtends klaarwakker....Hij sliep eigenlijk steeds bij ons in bed, lekker makkelijk met voeden, dat vond ie zelf ook, dus maakte daar ook rustig vier keer per nacht gebruik van En omdat hij steeds beweeglijker wordt begon hij ook snachts half over ons heen te tijgeren . Daarbij slaapt hij ook overdag heel weinig. En gisteren was ik het opeens zat, hij moe, ik moe, dus tijd voor een andere aanpak.

Vanacht was mijn streven om hem in zijn eigen bed te houden, en dat was eigenlijk best succesvol! Om half 11 nog wat pap gegeven, toen in zijn eigen bed. Ik ben erbij blijven zitten totdat hij sliep. Om kwart voor 2 werd hij wakker, toen ben ik wel een half uur heen en weer gelopen en uiteindelijk even de borst gegeven, en toen sliep hij door van half 3 tot half 7 Dat is dus echt voor het eerst dat hij zolang achter elkaar slaapt (als ik het zo opschrijf is het nog niet echt veel eigenlijk, maar 4 uurtjes , naja, ik vind em knap ). Ik hoop echt dat hij nu ook vindt dat het best lekker is om in je eigen bedje te slapen, en hopelijk lukt het dan ook beter overdag. Heel verhaal, maar ik was zo blij dat ik het had besloten en dat het goed ging, moest het even kwijt En dit soort dingen vind ik dus echt lastig, die patronen die je onbewust zelf hebt gecreeerd en in stand hebt gehouden, en dat het dan zo lastig is om daar op een prettige manier wat aan te veranderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')