Tan, wat een liefie

, gefeliciteerd!
Tessie en Graeme en TheFrankey welkom!
En Basboussa ook welkom hier!
Seb beterschap mannetje! Hopelijk knapt ie snel op Estrys.
Diaan, ook beterschap voor Lennon! En die schoentjes zijn idd superschattig
Hier heeft al het gekwijl geresulteerd in tand nummer 1

En vanacht hebben we het roer omgegooid met slapen. De afgelopen weken ging hij steeds slechter slapen, werd vier keer wakker 's nachts, en vaak om half 6 's ochtends klaarwakker....Hij sliep eigenlijk steeds bij ons in bed, lekker makkelijk met voeden, dat vond ie zelf ook, dus maakte daar ook rustig vier keer per nacht gebruik van

En omdat hij steeds beweeglijker wordt begon hij ook snachts half over ons heen te tijgeren

. Daarbij slaapt hij ook overdag heel weinig. En gisteren was ik het opeens zat, hij moe, ik moe, dus tijd voor een andere aanpak.
Vanacht was mijn streven om hem in zijn eigen bed te houden, en dat was eigenlijk best succesvol! Om half 11 nog wat pap gegeven, toen in zijn eigen bed. Ik ben erbij blijven zitten totdat hij sliep. Om kwart voor 2 werd hij wakker, toen ben ik wel een half uur heen en weer gelopen en uiteindelijk even de borst gegeven, en toen sliep hij door van half 3 tot half 7

Dat is dus echt voor het eerst dat hij zolang achter elkaar slaapt (als ik het zo opschrijf is het nog niet echt veel eigenlijk, maar 4 uurtjes

, naja, ik vind em knap

). Ik hoop echt dat hij nu ook vindt dat het best lekker is om in je eigen bedje te slapen, en hopelijk lukt het dan ook beter overdag. Heel verhaal, maar ik was zo blij dat ik het had besloten en dat het goed ging, moest het even kwijt
En dit soort dingen vind ik dus echt lastig, die patronen die je onbewust zelf hebt gecreeerd en in stand hebt gehouden, en dat het dan zo lastig is om daar op een prettige manier wat aan te veranderen