wordt lastig met een stuterende kleuter erbij..quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef oeke het volgende:
Pfft Vicky, kan je nog een dutje doen vandaag?![]()
Rode wangen heeft meneer al een paar dagen.En liggen = huilen.
Zei ik toevallig dat hij lekker lag te slapen?![]()
Lekker sneeuwpret!
Ik zei het net tegen P. dat het ook weleens zijn oortjes kunnen zijn. En ik zie nu, hij zit bij ij, dat hij er af en toe naar grijpt. Moeten we naar de HAP of morgen naar de ha? En paracetamol helpt dat?quote:Op zondag 20 december 2009 10:52 schreef bodpa09 het volgende:
Als liggen zeer doet moet je ook beducht zijn voor een oorontsteking Oeke.
Oeke, Beisan had hetzelfde toen ze tandjes kreeg, niets te zien, geen koorts, opgezwollen tandvlees of extreem vieze luiers, wel huilend wakker worden (ogen dicht, en dan een 10 minuten later, gewoon lekker doorslapen), snel geirriteerd ed. Ze greep ook veel naar haar oortjes. Toevallig moesten we rond dezelfde tijd ook naar de huisarts voor een vaccinatie, en we hebben toen gevraagd of het grijpen naar haar oortjes zou wijzen op een oorontsteking, en de dokter zei toen dat het grijpen naar de oortjes bij de leeftijd hoort (ze was toen 7 maanden), en dat dat nou niet specifiek wijst op een oorontsteking, behalve als je achter het oortje drukt, en ze dan erg veel pijn lijkt te hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik zei het net tegen P. dat het ook weleens zijn oortjes kunnen zijn. En ik zie nu, hij zit bij ij, dat hij er af en toe naar grijpt. Moeten we naar de HAP of morgen naar de ha? En paracetamol helpt dat?
Sinds wanneer heeft hij pijn? En huilt ie veel? Heeft hij koorts? Je kunt altijd de HAP bellen om te overleggen of je langs moet komen, of je hiermee naar de ha moet of dat je het gewoon aan kunt kijken. Paracetamol helpt tegen de pijn ja. Heeft hij 's avonds de meeste last?quote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Ik zei het net tegen P. dat het ook weleens zijn oortjes kunnen zijn. En ik zie nu, hij zit bij ij, dat hij er af en toe naar grijpt. Moeten we naar de HAP of morgen naar de ha? En paracetamol helpt dat?
Gefixt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef Estrys het volgende:
De vorige:
Het grote babietjestopic (6-12mnd) deel 4
De grote baby's:
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai, zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van Mikoxx
*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
Chamodent van VSMquote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef Tinuviel het volgende:
Oeke ik meen me iets te herinneren, dat ik had gehoord, dat grijpen naar de oortjes ook kon betekenen, dat het kind zich ongemakkelijk voelde. Dat zou dan bijvoorbeeld pijn kunnen zijn maar eventueel ook moeheid of zoiets. Paracetamol helpt tegen pijn hoewel wij het bij mijn weten nooit bij kies/tandenpijn hebben gedaan. Als wij het idee hebben, dat hij erg veel pijn heeft doen wij het wel. Bij ons helpt verder een warme kruik (heb ook het idee dat ons zoontje weleens krampen/buikpijn heeft in verband met doorkomende tanden) en er zijn wat middelen, die je op het tandvlees kunt doen om de pijn wat af te zwakken (dentinox en er was nog iets anders).
Wij zijn net terug van even buiten auto rijden en lopen. Echt geen pretje, maar ja een beetje frisse lucht is wel zo fijn. Wij hebben de slee geleend van Oma/ Opa maar konden helaas geen opzet zitje meer kopen. Ik zit erover na te denken om straks even de maxicosi eraan vast te binden en even lekker buiten sleeën. Morgen kan ik dat ook nog doen, lekker even een dagje vrij.
Ik voel helemaal niks in haar mondje. Het lijkt meer op buikpijn. Ze kronkelt steeds in elkaar.quote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef mikoxx het volgende:
Kunnen het bij jullie geen tandjes zijn Vicky?
Oeke je kan ook kijken of hij veel meer kwijlt dan daarvoor. Daar kun je ook aan herkennen, dat het wellicht tanden kunnen zijn. Het pijn hebben of huilen bij het liggen kan er ook van komen, dat doorkomende tanden pijn doen en dat deze merkbaarder is als je ligt en niets doet zoals in je bed dan wanneer je lekker aan het spelen bent. Dan is pijn denk ik gewoon een stuk verdraagbaarder.quote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef oeke het volgende:
[..]
Tinuviel, die voelde wel wat harder aan, ja. Dus dat zou het ook nog kunnen zijn.
Ja echt vies. Normaal vind ik zijn plas en poep niet zo vies hoor, maar dat zure. Damn.quote:Op zondag 20 december 2009 18:42 schreef mikoxx het volgende:Tessie en Graeme en TheFrankey.
Ha, zure poepcheck Wat is dát vies zeg. Heb wel eens gehoord dat dat ook bij tandjes krijgen hoort???
Tan, wat fijn en wat issie mooi! Ik duim voor jullie dat jullie dinsdag inderdaad naar huis mogen en dat jouw koorts snel zakt!quote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Tan2 het volgende:
Ik ben helaas erg moe door de koorts, dus heb niks bijgelezen, maar wil even laten weten dat wij, als ik snel opknap en Elyas niks nieuws ontwikkelt, dinsdag naar huis mogen![]()
En ik ben zoo flieft![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
oh jaquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Tan, wat fijn en wat issie mooi! Ik duim voor jullie dat jullie dinsdag inderdaad naar huis mogen en dat jouw koorts snel zakt!
Zal ik je post even meenemen naar het goede topic?
Ow wat een lieverdquote:Op zondag 20 december 2009 20:31 schreef Tan2 het volgende:
Ik ben helaas erg moe door de koorts, dus heb niks bijgelezen, maar wil even laten weten dat wij, als ik snel opknap en Elyas niks nieuws ontwikkelt, dinsdag naar huis mogen![]()
En ik ben zoo flieft![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 december 2009 12:02 schreef Estrys het volgende:
Het was een verschrikkelijke nachtMaar volgens mij is zijn temp niet zo hoog nu, maar ik temp niet iedere keer want dat is niet heel makkelijk bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |