abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75869206
Ik ga straks even bijlezen, maar even snel een vraag; Wat smeer ik op een smetplekje? Bepanthen?
Lotte!
Noah!
pi_75869499
Wow Stef jij slaapkopje!! Onze kraamverzorgster zei op de dag dat ze vertrok dat hij vanaf toen door mocht slapen (alleen doet hij dat niet ) maar dat geldt dan toch vast ook voor Stef

MeNicole wat fijn dat Leander op de neiuwe voeding zo goed slaapt

Karin ik dacht dat het iets was met de doorlaatbaarheid van de darmen voor grote moleculen zoals koemelkeiwitten waar kindjes sterk op reageren en dat dat met de tijd minder wordt. Ik zal het weer eens opzoeken.

De fysio is net weg, gelukkig huilde Niels nu minder. Zijn nekje zit niet vast naar een kant, hij kan naar beide kanten evengoed bewegen. We moeten hem stimuleren om ook naar de andere kant te kijken, maar dat deden we al
En ik heb haar enthousiast over draagdoeken gemaakt

Hoe voorkomen jullie dat je kindje met zijn hoofdje onder de deken zakt? Niels lag vannacht voor de tweede keer deze week scheef onder de deken zodat zijn hoofd er ook onder kwam Nog korter opmaken heeft geen zin, hij ligt maar tot zijn borstkas ingestopt. Gelukkig hoorde ik hem wakker worden, dan gaat hij namelijk veel bewegen en kreunen en dat is ook het moment dat hij zichzelf zo onder de dekens werkt. Ik ben blij dat hij naast mij slaapt
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75870712
hellow ladies

@twinkly; lijkt me best eng als je kleintje idd onder de dekens gaat liggen... houd de tips die je krijgt ook ff in de gaten...

@Poppedein; sterkte met je buikkrampen...

Wij gaan zo richting kinderarts; op controle... ben benieuwd! nu eerst nog ff een ronde voeden.. zal eens kijken of mijn meisje wakker wil worden...

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_75871001
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Twinkly het volgende:
Wow Stef jij slaapkopje!! Onze kraamverzorgster zei op de dag dat ze vertrok dat hij vanaf toen door mocht slapen (alleen doet hij dat niet ) maar dat geldt dan toch vast ook voor Stef

MeNicole wat fijn dat Leander op de neiuwe voeding zo goed slaapt

Karin ik dacht dat het iets was met de doorlaatbaarheid van de darmen voor grote moleculen zoals koemelkeiwitten waar kindjes sterk op reageren en dat dat met de tijd minder wordt. Ik zal het weer eens opzoeken.

De fysio is net weg, gelukkig huilde Niels nu minder. Zijn nekje zit niet vast naar een kant, hij kan naar beide kanten evengoed bewegen. We moeten hem stimuleren om ook naar de andere kant te kijken, maar dat deden we al
En ik heb haar enthousiast over draagdoeken gemaakt

Hoe voorkomen jullie dat je kindje met zijn hoofdje onder de deken zakt? Niels lag vannacht voor de tweede keer deze week scheef onder de deken zodat zijn hoofd er ook onder kwam Nog korter opmaken heeft geen zin, hij ligt maar tot zijn borstkas ingestopt. Gelukkig hoorde ik hem wakker worden, dan gaat hij namelijk veel bewegen en kreunen en dat is ook het moment dat hij zichzelf zo onder de dekens werkt. Ik ben blij dat hij naast mij slaapt
Twinkly, als Lotte in haar bedje slaapt, ligt ze met haar voetjes tegen het voeteneinde, dus ze kan niet eens zakken. Misschien dat proberen? En anders een slaapzakje
Lotte!
Noah!
pi_75871160
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:06 schreef Linda2205 het volgende:
Ik ga straks even bijlezen, maar even snel een vraag; Wat smeer ik op een smetplekje? Bepanthen?
Ja of sudo
pi_75871596
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:04 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Twinkly, als Lotte in haar bedje slaapt, ligt ze met haar voetjes tegen het voeteneinde, dus ze kan niet eens zakken. Misschien dat proberen? En anders een slaapzakje
Het probleem is dat hij schuin gaat liggen, hij kan niet verder recht naar beneden zakken. Hij heeft sinds een week ook het Puckababy slaapzakje aan, zou het daar aanliggen? Ik heb trouwens niet het idee dat dat Puckazakje helpt om hem sneller in slaap te laten vallen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 21 december 2009 @ 11:23:58 #57
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75871770
Zow, daar ben ik weer

Fijn Miss_Sly en Twinkly, thnx voor jullie berichtje, ik maak me er inderdaad maar niet al te druk om. Ondertussen ben ik overigens bij de huisarts geweest en ik ben erg blij dat ik ondanks het weer toch ben gegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stef heeft net trouwens keurig gegeten na 3 uur en een kwartier en ligt nu lekker in de box te pruttelen dus ik geloof het verder wel met die voeding
3!
pi_75871900
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:18 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij schuin gaat liggen, hij kan niet verder recht naar beneden zakken. Hij heeft sinds een week ook het Puckababy slaapzakje aan, zou het daar aanliggen? Ik heb trouwens niet het idee dat dat Puckazakje helpt om hem sneller in slaap te laten vallen.
Een slaapzakje of een bakerzak, dat maakt ook een verschil

En Lotte ligt in het bakerzakje, maar die vind het lekker als ik de dekens onder haar instop, in plaats van aan de zijkanten. Dus ik prop dat halve dekentje onder d'r, daarom kan ze geen kant op.

Zo dus. Misschien ook nog een mogelijkheid? Verder weet ik het niet zo goed
Lotte!
Noah!
pi_75871929
ik doe op smetplekjes wat talkpoeder
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75871955
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef Incantrix het volgende:
Zow, daar ben ik weer

Fijn Miss_Sly en Twinkly, thnx voor jullie berichtje, ik maak me er inderdaad maar niet al te druk om. Ondertussen ben ik overigens bij de huisarts geweest en ik ben erg blij dat ik ondanks het weer toch ben gegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stef heeft net trouwens keurig gegeten na 3 uur en een kwartier en ligt nu lekker in de box te pruttelen dus ik geloof het verder wel met die voeding
Trix voor jou. Arm ding!

En dat doorslapen is echt niet erg hoor. Geloof me dattie heus wel een keel op zet alsie honger krijgt
Lotte!
Noah!
  maandag 21 december 2009 @ 11:29:01 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75871968
Oscar kwam pas om 5 uur, dus hij heeft het nog heel lang uit gehouden vannacht op een halve fles. Verder prima geslapen. De fles vanmorgen ging 'leeg' zoals altijd (20-30cc over) en de fles van daarnet ook weer.
Wet van FOK he!

Ik ben gaan lopen naar het cb (auw, mijn schaambeen vond het niet leuk, dat gedraai in de sneeuw! ) Ik was wat vroeg maar de wvk was er nog niet dus de arts heeft gemeten en gewogen. Er waren ook veel mensen idd niet gekomen.
Oscar is nu 68cm en weegt 7780 dus zijn gewicht is keurig aan het afbuigen nu ook. Alles prima in orde verder. Prikje is uitgesteld tot 18 januari omdat hij toch nog wel heel erg reutelde en de arts probeert ook al 2 keer naar zijn hartje te luisteren maar door het reutelen en zijn geklets is het niet goed te horen, dus 18 januari ook dat nog een keertje.
En 1 feb hebben we een afspraak in het ziekenhuis bij de revalidatiearts voor zijn koppie dus dan wordt dat ook in gang gezet.

Goh, als die kindjes van ons toch eens wisten, al die sneeuw, hoe zeldzaam dat tegenwoordig is.
pi_75871980
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik doe op smetplekjes wat talkpoeder
Jullie geven allemaal een ander advies Bepanthen, Sudocreme, zinkzalf, maizena, talkpoeder... Zal ik gewoon alles er op smeren?
Lotte!
Noah!
  maandag 21 december 2009 @ 11:29:45 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75871995
Och jee Incantrix! Auwie! Dubbelop dus!
Goed dat je toch gegaan bent en nu maar hopen dat het snel beter wordt!
  maandag 21 december 2009 @ 11:30:10 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75872018
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:29 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Jullie geven allemaal een ander advies Bepanthen, Sudocreme, zinkzalf, maizena, talkpoeder... Zal ik gewoon alles er op smeren?
Ik zeg maizena! En als je dat niet hebt, dan Sudo.
  maandag 21 december 2009 @ 11:30:15 #65
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75872023
gats wat een domper, Incantrix...
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 21 december 2009 @ 11:34:29 #66
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75872176
Jemig Incantrix!
hoeft het niet gehecht te worden dan?
pi_75872224
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Een slaapzakje of een bakerzak, dat maakt ook een verschil

En Lotte ligt in het bakerzakje, maar die vind het lekker als ik de dekens onder haar instop, in plaats van aan de zijkanten. Dus ik prop dat halve dekentje onder d'r, daarom kan ze geen kant op.

[ afbeelding ]
Zo dus. Misschien ook nog een mogelijkheid? Verder weet ik het niet zo goed
Oh goeie, ik ga het testen, want hij ligt ook veel liever in de kinderwagenbak waar hij geen kant op kant Oh en ik bedoelde een bakerzakje idd

Eeks Icantrix, hopelijk gaat het snel over!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_75872674
Incantrix, wat naar goed dat je bent gegaan. hoop dat het snel beter gaat

linda, smetvlekje komt door vocht, toch, dus misschien beter geen zalf maar idd talkpoeder of maizna.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75872698
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:16 schreef Twinkly het volgende:
Onze kraamphulp zei juist dat we die 6 uur in acht moesten blijven houden omdat een baby op een gegeven moment niet meer zelf aangeeft honger te hebben door een lage suikerspiegel. Maar ach, één keer 7,5 uur tussen voedingen in zal geen ramp zijn, zolang je maar aan minstens 6 voedingen per dag komt?

Hoe lang laat Niels 's nachts tussen voedingen in zitten (van het begin van de ene voeding tot het begin van de andere voeding)? Ivan zat vannacht op 5 uur en dat is tot nog toe een record.

Oh, ik heb al 3 nachten zo goed geslapen. Ivan slaapt 's nachts zelfstandig in, en 's ochtends rond een uur of half zes laat ik hem bij mij in bed liggen en slapen we nog een paar uur. Zo knus! Overdag in de wieg slapen gaat nog niet zo goed. Daar heeft hij veel hulp bij nodig en hij slaapt niet langer dan een half uur tot een uur.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75872759
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:23 schreef Incantrix het volgende:
Zow, daar ben ik weer

SPOILER
Oh boy! Ik weet niet of je wilt uitweiden, maar komt dat dan vanzelf goed?

Het zit je niet mee, hè?
pi_75872911
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Onze kraamphulp zei juist dat we die 6 uur in acht moesten blijven houden omdat een baby op een gegeven moment niet meer zelf aangeeft honger te hebben door een lage suikerspiegel. Maar ach, één keer 7,5 uur tussen voedingen in zal geen ramp zijn, zolang je maar aan minstens 6 voedingen per dag komt?

Hoe lang laat Niels 's nachts tussen voedingen in zitten (van het begin van de ene voeding tot het begin van de andere voeding)? Ivan zat vannacht op 5 uur en dat is tot nog toe een record.

Oh, ik heb al 3 nachten zo goed geslapen. Ivan slaapt 's nachts zelfstandig in, en 's ochtends rond een uur of half zes laat ik hem bij mij in bed liggen en slapen we nog een paar uur. Zo knus! Overdag in de wieg slapen gaat nog niet zo goed. Daar heeft hij veel hulp bij nodig en hij slaapt niet langer dan een half uur tot een uur.
Ohh dat van die bloedsuikerspiegel is wel logisch idd Tot hoe lang zou dat zo zijn? Want ik denk dat ze, wanneer ze wat ouder zijn, het wel weer inhalen overdag zoals MissSly beschrijft.

Niels laat 3-4 uur tussen de voedingen, de laatste tijd weer richting de 3 uur.

Het slapen gaat hier net zoals jij beschrijft, overdag krijg ik hem bijna niet in slaap in zijn bedje, dan is het echt huilen. Maar 's nachts gaat het wel goed, dan valt hij na de voeding in slaap en slaapt door wanneer ik hem in zijn bedje leg. Zelfstandig in slaap vallen kan hij heel af en toe, maar meestal vecht hij zo tegen zijn slaap dat hi jiedere keer weer wakker schrikt en gaat huilen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_75872954
Er was een regeltje toch? Een uur per pond? Dus een baby van 3kg mag 6u achter elkaar slapen
Lotte!
Noah!
pi_75873260
Trix, au hopelijk wordt t snel beter

Jamie zn smetplekje is genezen door bepathen
pi_75873288
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Linda2205 het volgende:
Er was een regeltje toch? Een uur per pond? Dus een baby van 3kg mag 6u achter elkaar slapen
dat ja

Trix ooooh brr. arme meid

BE goed dat je nog even checkte dan zeg!
en fijn dat zn lijntje mooi normaal afbuigt. Op naar de 18e dan voor de prikjes
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75873455
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Linda2205 het volgende:
Ivan was bij geboorte zo'n 10 pond, maar hij had zijn voedingen juist heel hard nodig om niet te veel gewicht kwijt te raken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')