Wat is een smetplek?
Incantrix wat een ellende. Hopelijk geneest het nu heel snel, nu je de juiste diagnose en middelen hebt

Karin wat een stress voor je. Kan me je frustratie ook goed voorstellen hoor. Als mijn meisje eindelijk lekker slaapt en mijn kat begint te kletsen (en dat doet ze heel veel) dan wil ik soms haar bek wel dichtplakken

En een gillende peuter maakt nog veel meer kabaal natuurlijk.
Fijn dat het zo goed gaat Poppejans. En dat klinkt wel als een regeldagje inderdaad.
Mijn meisje is nog steeds ziek. De hele dag door diarree. Het overgeven lijkt wel te zijn gestopt sinds gisteren. Maar vannacht zat de diarree weer tegen de muur, de lamp en in de pot sudocreme
Ik heb de afgelopen drie dagen haar poep in een potje gedaan en vanmorgen afgegeven voor onderzoek. Ze gaan het op kweek zetten en dat duurt een week...

En dan zit ik me op te winden want waarom heeft het zo lang geduurd voordat de kweek werd voorgesteld. Nu krijgen we de uitslag pas na de kerst. En darminfectie is erg besmettelijk, dus ik begin langzaam aan het idee te wennen dat mijn meisje en ik met kerst alleen thuis zitten.
Haar groeicurve zit weer dik in het wit terwijl het juist zo goed ging. Gelukkig is ze wel nog altijd vrolijk en allert. Wat ik zo apart vind is als ik met haar voor de spiegel sta, wordt ze helemaal boos. Ze gaat enorm schreeuwen tegen haar spiegelbeeld. Heel schattig eigenlijk, maar is dat normaal?