abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75877676
Icantrix , hadden ze dat bij een eerder controle niet gezien?

Karin, ik hoop dat het vanmiddag wat rustiger is bij jullie!

Miss sly, dat zou mij nou ook kunnen gebeuren, maanden lang met een speen doen die te klein is...

Hier alles prima, even een paar pittige dagen gehad maar daarna was het over en nu weer een stralend meisje. Afgelopen vrijdag hadden we een huwelijk en ze heeft het zo goed gedaan!! Ik vond het best spannend maar het ging echt prima. Wel twee nachten erna 3 voedingen moeten geven maar afgelopen nacht was weer netjes 1 voeding.

Een vraagje voor de moeder met harige babietjes! Dus Sorbo en Huup (van jullie weet ik het zeker), mijn mini sproetje gaat een beetje op een duitser lijken. Een matje in haar nek en bovenop van die lange stekeltjes hahaha (klinkt heel lelijk maar ze is nog steeds heel mooi hoor) maar knippen jullie er wel al eens een stukje vanaf? Of moet ik het maar gewoon lekker laten groeien.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 21 december 2009 @ 13:52:51 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75877738
Dat herken ik heel goed Groof. Ik ging na een week ofzo eens Sasha weer verschonen en dan ineens die enorm lange benen die je omhoog moest doen! Ik was echt even mijn orientatie kwijt.
pi_75877791
Of dat een klein babietje totaal niet meewerkt met aankleden, terwijl je dat gewend bent van je peuter die zelf de arm wel door de mouw steekt
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 21 december 2009 @ 13:57:11 #104
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75877932
Ja, hihi, ik vind het ook heel moeilijk om R's armpjes in z'n truitje/jasje te krijgen .

En mijn enorme druemesreus wordt wakker, dus ik ben er vandoor .
pi_75877956
Ja of dat je je baby "even neer wil zetten" omdat je dat zo gewend bent met je peuter en je haar dan nog net kan vastgrijpen voordat ze omkukeld
pi_75878115
Wat is een smetplek?

Incantrix wat een ellende. Hopelijk geneest het nu heel snel, nu je de juiste diagnose en middelen hebt

Karin wat een stress voor je. Kan me je frustratie ook goed voorstellen hoor. Als mijn meisje eindelijk lekker slaapt en mijn kat begint te kletsen (en dat doet ze heel veel) dan wil ik soms haar bek wel dichtplakken En een gillende peuter maakt nog veel meer kabaal natuurlijk.

Fijn dat het zo goed gaat Poppejans. En dat klinkt wel als een regeldagje inderdaad.

Mijn meisje is nog steeds ziek. De hele dag door diarree. Het overgeven lijkt wel te zijn gestopt sinds gisteren. Maar vannacht zat de diarree weer tegen de muur, de lamp en in de pot sudocreme
Ik heb de afgelopen drie dagen haar poep in een potje gedaan en vanmorgen afgegeven voor onderzoek. Ze gaan het op kweek zetten en dat duurt een week... En dan zit ik me op te winden want waarom heeft het zo lang geduurd voordat de kweek werd voorgesteld. Nu krijgen we de uitslag pas na de kerst. En darminfectie is erg besmettelijk, dus ik begin langzaam aan het idee te wennen dat mijn meisje en ik met kerst alleen thuis zitten.
Haar groeicurve zit weer dik in het wit terwijl het juist zo goed ging. Gelukkig is ze wel nog altijd vrolijk en allert. Wat ik zo apart vind is als ik met haar voor de spiegel sta, wordt ze helemaal boos. Ze gaat enorm schreeuwen tegen haar spiegelbeeld. Heel schattig eigenlijk, maar is dat normaal?
pi_75878244
Geen idee Xenia, Lars kijkt niet op of om van zijn eigen spiegelbeeld

Maar jee, wat is ze ziek joh! Zielig!
En het duurt wel lang inderdaad voor de uitslag er is

Een smetplek is een rood plekje vaak in een huidplooi, vaak doordat het nat is geweest (bijv door het badje) gaat het smetten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75879258
Lotte vindt dr eigen spiegelbeeld ook niet boeiend. Ze kijkt wel naar mij in de spiegel, maar dat zij die ander is, heeft ze nog niet door. Misschien is Xeentje jaloers op het kindje op mama's arm

En wat balen van die kweek, dat dat zo lang duurt. In ieder geval beterschap voor je meis. Hoe is het met jou zelf, wel weer uit de lappenmand?
Lotte!
Noah!
pi_75879916
Wil iemand mijn kind hebben? Ze krijst en krijst en krijst en ik weet echt niet wat ze wil. Eten heeft ze gehad, een schone broek heeft ze, ze heeft het niet te koud. Ze wil niet spelen, ze wil niet slapen, ze wil geen speen, ze wil niet bij mij zitten ze wil alleen maar huilen.

Ik heb dr in bed gelegd en de deur dicht gedaan, ik kan er echt ff niet meer tegen, het gaat de hele dag al zo
Lotte!
Noah!
  maandag 21 december 2009 @ 14:45:23 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75880014
Och jee Linda, wat rot zeg!
Evt. in een draagdoek? Of even lekker in bad om te ontspannen ofzo?
pi_75880082
Als ze tanden had gehad, had ze me gebeten. Ze zat net in de draagdoek namelijk en heel mn borst is rood van de krassen. Ze krijgt het voor elkaar om te schoppen terwijl ze erin zit... En ondertussen is ze steeds meer over de zeik, maar ik kon net in de draagdoek een reflex onderdrukken om d'r een tik te geven. En toen besloot ik dat het dus maar tijd was om d'r even weg te leggen. Maar op 50m2 kan je niet echt aan het gehuil ontsnappen...

Oh, wat erg dit... ik zit me echt te schamen
Lotte!
Noah!
pi_75880276
Linda niet schamen hoor. Ga anders even douchen. Dan hoor je ook minder weet ik uit ervaring Het huilen kan je echt he-le-maal gek maken...
  maandag 21 december 2009 @ 14:54:59 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75880449
Och jee, wat klinkt dat naar zeg Linda. Arme jij en arme zij, blijkbaar zit ze zichzelf ook in de weg lijkt het
Douchen is een goed idee!
Op dit moment wil ik altijd zo graag dat we met z'n allen in een hofje woonden ofzo. Dan kon jij even wandelen en zou ik wel oppassen.
pi_75880562
Het lijkt wel alsof ze pijn heeft, maar ik kan niet ontdekken waar...het gaat echt heel hard. Ondertussen drinkt ze..de standaard-oplossing voor alles

En dat was idd handig geweest BE
Lotte!
Noah!
pi_75880862
quote:
Op maandag 21 december 2009 06:02 schreef Kersjes het volgende:

Toby is onrustig, gisteravond bleef hij maar huilen en werd alleen drinkend aan de borst kalm. Maar ja, zelfs voor mijn kleine veelvraat is 4 borsten achter elkaar drinken (2x2, wel allemaal de mijne hoor ) wat veel met als gevolg dat alles er natuurlijk weer uit kwam, zelfs uit zijn neus
Vannacht ligt hij ook steeds te kreunen en te huilen, soms ook tijdens het slapen. Zo zielig
Beterschap voor de kleine vent.

Ik zag dat Incantrix' broertje over KMA was heengegroeid, toevallig de mijne ook En die had er een kippeneiwitallergie 3x woordwaardebij ook. Dus er is absoluut hoop Karin!

Nicole wat heerlijk dat Leander wat beter lijkt te slapen 's nachts. Daar word je zelf ook weer mens van he.

Twinkly, ik heb er juist eentje die zichzelf naar het hoofdeinde van het bed toewerkt, dus geen tips.

Jeetje Incantrix, daar zit je ook mooi mee

We zijn vanochtend voor het eerst naar het CB geweest en ze weegt nu 4020 gram
Met de gehoortest op 9-12 woog ze nog 3200 gram. Mijn spekkie
pi_75880871
Xenia wat naar dat ze nog steeds zo ziek is, veel beterschap!

Oh Linda wat vreselijk naar is dat zeg..

Ik had gisteren zo'n heerlijke dag Brullen, gillen, krijsen.. Meer wilde Timo niet... Ja drinken. Toen zijn we buiten door de sneeuw gaan wandelen en toen viel hij gelukkig in slaap.. Maar jeumig wat ben ik blij dat hij vanmiddag op het kdv is, kan ik even uithuilen en bijkomen ik vind het allemaal helemaal niet meer leuk, volgens mij doe ik alles verkeerd bij hem..
  maandag 21 december 2009 @ 15:11:11 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_75881134
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, wat erg dit... ik zit me echt te schamen
Ik ken het. Ik knipte gisteren een stukje vel mee met het nageltjes knippen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 december 2009 @ 15:11:35 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75881151
Zo hee Wup, dat gaat hard dan ook!

En ik wilde nog een aan Xenia geven, wat duurt het lang joh!

En Chan! Ach wat vind ik het rot dat je je zo voelt!
Ik weet ook niet goed wat te zeggen. Het is soms zo moeilijk om uit te vogelen wat er aan de hand is met je kindje.
Ga je zelf niet vergelijken met de kdv-leidsters he? Zij staan er zo veel verder vanaf dat zij veel rustiger kunnen blijven met dit soort dingen. En dat straalt dan soms ook weer over naar de kindjes, die rust.
Zij zullen zich niet afvragen wat ze fout doen, jij wel, want het is toch jouw kind, en je zou toch moeten weten hoe of wat. Maar zo is het heus niet altijd hoor.
Zie maar mijn verhaal over de flessen en dat ik niet snap waarom hij zo aan het mieren is, of Linda d'r verhaal hierboven over een ontroostbaar meisje. Je bent echt de enige niet die af en toe denkt 'wat nou weer!!!!'.
  maandag 21 december 2009 @ 15:13:14 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_75881232
Ow en Linda? Even compleet nieuwe kleren aan hielp soms bij Ruben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75881261
Och Chan, niet twijfelen! Jij bent z'n mama en alleen daarom kan je al niks fout doen. Er zijn is het allerfijnste wat je Timo kan geven
Lotte!
Noah!
pi_75881284
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:13 schreef Troel het volgende:
Ow en Linda? Even compleet nieuwe kleren aan hielp soms bij Ruben
Huh? Waarom dat dan? En kusje op Jochems vingertje
Lotte!
Noah!
pi_75881322
Voor de dames die het soms beetje moeilijk hebben met hun kids

Ik moet steeds zo lachen om mijn kleine man. Als hij op de grond lig en ik zeg tegen hem: mama gaat je pakken of kom eens bij mama dan wil ie snel weg schuiven. Maar dat lukt dan niet en dan begint ie helemaal te trappelen en spartelen en moet ie heel hard lachen. En dan maar omkijken of ik er al aan kom om daarna nog harder te spartelen. Maffie
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75881396
Wat leuk Menicole! Evhte interactie en kunnen spelen met je kind. Mooi lijkt me dat, als ze echt snappen wat je bedoeld
Lotte!
Noah!
  maandag 21 december 2009 @ 15:17:11 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_75881402
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:14 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Huh? Waarom dat dan? En kusje op Jochems vingertje
Geen idee, maar als het geen van de andere dingen was, bleek het soms gewoon over te gaan met schone kleren Misschien dat de manier van aandacht geven op die manier anders ervaren wordt ofzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75883704
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Geen idee, maar als het geen van de andere dingen was, bleek het soms gewoon over te gaan met schone kleren Misschien dat de manier van aandacht geven op die manier anders ervaren wordt ofzo
Als Lente huilt werkt het ook vaak om 'r even een schone luier te geven. Ook al is ie helemaal niet vies. Ze vindt het verschonen gewoon gezellig lijkt wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')