quote:
Op maandag 21 december 2009 15:04 schreef WupWup het volgende:Ik zag dat Incantrix' broertje over KMA was heengegroeid, toevallig de mijne ook

En die had er een kippeneiwitallergie
3x woordwaardebij ook. Dus er is absoluut hoop Karin!
Heej, wat grappig, dat had mijn broertje er ook bij

Is hij ook overheen trouwens..
Nou, ik heb overlegd met de lactatiekundige en ze heeft even gekeken, ik heb gelukkig geen kloven ofzo, maar omdat één tepel wel erg zeer doet leek het haar een goed idee die borst gedurende 24 uur af te kolven i.p.v. direct te voeden, dan kan het even tot rust komen. Ze vond het ook een prima moment om te starten met de fles oefenen, dus daarnet heb ik de volgende voeding afgekolfd en lief heeft voor het eerst een fles gegeven

Het ging echt verbazingwékkend makkelijk allemaal, de tweede keer dat ik mijn handkolf probeer en er kwam bijna 100 cc uit en Stef heeft het op een halve speen na allemaal opgedronken en is meteen in slaap gevallen

Daarnaast een aantal tips gekregen voor het aanleggen en voor tijdens het drinken dus ik heb er wel weer vertrouwen in dat het allemaal goed gaat komen. Nu had ik dat al wel hoor, maar vanmiddag was ik even minder in mijn hum na mijn doktersbezoek en dan valt zoiets ook ineens veel zwaarder..
En nogmaals thnx voor jullie lieve woorden, op de één of andere manier is het echt wel een troost als mensen je even bemoedigend toespreken

Ondertussen ook voor het eerst mijn zalfje gebruikt
en het brand een beetje, ik ben benieuwd. In de bijsluiter staat trouwens wel dat de pijn pas na 2 weken af gaat nemen en het totale helingsproces 6 weken tot 3 maanden gaat duren

Dat had ik dan weer even níet bedacht, sinds een bijna totaalruptuur klaarblijkelijk wél binnen een week of 3 geheeld kan zijn..
En Wupwup, wat geweldig dat je meissie zoveel is aangekomen, wat mooi!
Dikke

voor Linda! Ik kan me erg goed voorstellen dat het echt níet leuk meer is op zo'n manier, af en toe met die krampjes vraag ik me al af wat ik moet doen en dat is dan hoogstens een uur of anderhalf/2. Arme jij, niet schuldig voelen hoor, het ís gewoon heftig en vermoeiend zo!

Chan, jij ook een dikke

, wat naar om je zo te voelen.. Maar je doet het juist verschrikkelijk goed, dat weet ik gewoon zeker! Soms is het gewoon moeilijk, en dan is het juist goed dat je even voor jezelf kiest en hem dus naar het KDV brengt. Je bent ook nog gewoon jíj hoor, niet alleen maar moeder

Poppejans, fijn dat Wolf goed door de gehoortest is gekomen, wij moeten morgen voor oortje 2, die test mislukte telkens omdat hij lekker aan het 'hummen' was in zijn slaap

BJ, goed zeg, pas over 4 weken weer!

En mijn CB heeft elke donderdag inloopspreekuur en dan kun je je kind laten wegen