Werkkampen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Wat doe je tegen knakkers met teveel tijd?
quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ja en ik erger me kapot aan Vierkantblokje. Wannabe tong80.
Je ergeren aan een fok user.quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ja en ik erger me kapot aan Vierkantblokje. Wannabe tong80.
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maarja net als die seksgod die mag ook wel eens dood
Ik kan van apebeer geen ava zienquote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goede klacht.
Apebeer heeft een kut avatar en vierkantblokje een kut blokje onderaan zijn kutteksten
Baas = cacciatorequote:
Pas nou op, straks slaat hij je nogquote:
Je mist niks.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kan van apebeer geen ava zien
Nu je het zegt. Cacciatore is de enige goede nieuwe user.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Baas = cacciatore![]()
Pragmatisch
Dat was pas nog een baas
quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kan van apebeer geen ava zien
Dacht ik ook, vroeger had hij een cactus in zijn ava als ik het goed had.quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vierkantblokje is helemaal geen nieuwe user, stomme KUT TS die je d'r bent.
Met zn aane chicks mattie :pquote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Je mist niks.
[..]
Nu je het zegt. Cacciatore is de enige goede nieuwe user.
saabquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Pas nou op, straks slaat hij je nog
Opties > tabje weergave > webicons op 'Ja' zetten.quote:Op zondag 20 december 2009 14:52 schreef Apebeer het volgende:
Als je mijn avatar wil zien moet je web UI aanzetten bij opties ergens... Omdat ik hem niet bij fok host.
Het is gewoon saaaaab met een kerstmuts
quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Opties > tabje weergave > webicons op 'Ja' zetten.
Whehehe, de kaste!quote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef RickoKun het volgende:
Mensen zullen er alles aan doen om users als ik (top notch kaste 1) eronder te sprayen met hun penetraatejaculeerapparaat om vervolgens op de troon der tronen te zitten.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n beetje de helft van degene die in dit topic hebben gepost kun je als 'nieuw' bestempelen.
ik stond gewoon kaste 3 terwilj ik toen nauwelijks posttequote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, de kaste!![]()
Wanneer komt hij trouwens weer, kunnen we de mannen van de newbies weer eens onderscheiden.
Dagdag!quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik stond gewoon kaste 3 terwilj ik toen nauwelijks postte
quote:
quote:nieuw
[bijvoeglijk naamwoord]• wat nog niet lang bestaat of nog niet gebruikt is
Hij was wel baas jaquote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Banzaiaap het volgende:
Nu je het zegt. Cacciatore is de enige goede nieuwe user.
Oké.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n beetje de helft van degene die in dit topic hebben gepost kun je als 'nieuw' bestempelen.
nieuwquote:
Ja want dat zou toch gigantisch vreemd zijn hè, op zo'n forum enzo?quote:
Eerst lezen voordat je gaat postenquote:Op zondag 20 december 2009 19:44 schreef Vono het volgende:
[..]
nieuw
bn nieuw [niw]
1 wat nog niet lang bestaat; oud
een nieuwe versie van een softwarepakket
2 wat iets vervangt
Ons nieuwe huis is vijftig jaar oud.
Heeft ze alweer een nieuwe vriend?
gloednieuw
heel erg nieuw
Nieuwe users voegen niks toe. Ik ben voor een registratiestop met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2009.quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja want dat zou toch gigantisch vreemd zijn hè, op zo'n forum enzo?
Nieuwe users kom op zeg.. wie doet daar tegenwoordig nog aan.
Pfff..![]()
Wat spreekt u dan, mijnheer Pieter?quote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, ik spreek geen Nederlands
Dan was fok nu doodquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Nieuwe users voegen niks toe. Ik ben voor een registratiestop met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2009.
Oh noes, de grote oldfag spreekt.quote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Nieuwe users voegen niks toe. Ik ben voor een registratiestop met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2009.
10904 (gemiddeld 11 per dag)quote:Op zondag 20 december 2009 19:47 schreef J.Herrer het volgende:
aantal posts: 2365 (gemiddeld 24 per dag)
Dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Oh noes, de grote oldfag spreekt.
Laat ik maar snel uitloggen, straks voel ik me niet meer welkom tussen al deze doorgewinterde Fok! binken.
wees er maar trots opquote:Op zondag 20 december 2009 19:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
10904 (gemiddeld 11 per dag)
haha ik pwn jou
Met uitzonderingen hoop ik?quote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Eens! Gewoon zorgen dat er geen accounts meer aangemaakt kunnen worden. Schijtziek word ik van die newbs.quote:
De taal van de liefdequote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wat spreekt u dan, mijnheer Pieter?
Daarvoor moeten alle oldfags tietenfoto's krijgenquote:
Sorry in die taal bestaan geen nieuwe dingen, dus het woord zelf ook nietquote:
Ik zal je moeder eens met terugwerkende kracht in haar registratie stoppenquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik in ieder geval hier een mooie tijd gehad.quote:
Hierquote:Op zondag 20 december 2009 19:59 schreef extreem-rechts het volgende:
waar kan ik fotos bekijken van lekkere weifen op dit forum?
Jo bedankt, al hebben sommige mensen daar een rare smaak wat betreft lekkere weifen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:01 schreef switchboy het volgende:
[..]
Hier
Babes & Hunks
hier
http://forum.fok.nl/forum/128
En in het fobo soms
Dat denk ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik denk dat ik wel een super aanwinst ben.
Je heerst omdat bazenpaints.quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ensaf het volgende:
Ironisch dat juist nieuwe users als mij dit topic volspammen.
zeggen ze allemaal.. kk falerquote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Moet wel vertellen dat mijn huidige postname eigenlijk een kloon was, origineel ben ik hier sinds 1-10-2005.
Je moet ze ook niet allemaal geloven met hun blauwe oogjes.quote:
Open er een topic over.quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef doubleyouteaare het volgende:
Ik vind users met een kerstmuts in hun UI eigenlijk veel irritanter.
Dat gebeurt wel, maar dat merk je dus niet omdat ze dan niet meer postenquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef doubleyouteaare het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat die fossielen hier niet eens op FOK! uitgekeken raken.
Als tong80 weg gaat wel. Dan daalt de dagelijks postcount van fok met 10%.quote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel, maar dat merk je dus niet omdat ze dan niet meer posten
Er zijn genoeg users die zich hier na járen nog altijd vermaken met dezelfde grappen...quote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel, maar dat merk je dus niet omdat ze dan niet meer posten
Dus die rommelmarkt man zegt zo: "MIJN BEELDJE, WAT DOE JE!"quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Er zijn genoeg users die zich hier na járen nog altijd vermaken met dezelfde grappen...
Sarcasme?quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben gelukkig niet meer verslaafd aan fok als voorheen, vooral door de zeer lage kwaliteit die hier de laatste tijd neergegooid word
Royal
Quoted For Den Waarheyd.quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben gelukkig niet meer verslaafd aan fok als voorheen, vooral door de zeer lage kwaliteit die hier de laatste tijd neergegooid word
Royal
STERFquote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef doubleyouteaare het volgende:
Ik vind users met een kerstmuts in hun UI eigenlijk veel irritanter.
quote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef Nikmans het volgende:
Ik verdenk Vierkantblokje er eigenlijk al een jaar ofzo van een kloon van beverton te zijn, maar zeker weten zal ik het nooit
sinds 2006quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 01:32 schreef Seam het volgende:
Michielos mag blijven
Voor de rest word ik ook wel ziek van die wannabe's.
Nee... geen sarcasmequote:Op zondag 20 december 2009 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Sarcasme?
(als je weet wat dat betekent althans)
*checkt profiel*quote:Op maandag 21 december 2009 12:59 schreef Tandje het volgende:
Ja, wat een ongelofelijke falers!!111![]()
Wij van de oude garde pakken ze wel aan toch jongens?
Zit ik er gelukkig ruim onder met originele Userid 137121.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef 3keernix het volgende:
Het is een selectclubje dat het nivo van KLB hooghoudt idd. De nieuwe generatie verpest het voor de oude generartie..de nog onder userid 180.000
Precies.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Nee, zonder ons zou KLB een zielige bende zijn!
Ik heb ook 2 userID's.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zit ik er gelukkig ruim onder met originele Userid 137121.
Door jaren rondhangen in KLB zit er geen humor meer in de mens onder de 180.000quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Precies.![]()
Allemaal ouwe graftakken, op een paar uitzonderingen na dan.
Daar zit de echte waarheid in. Boven de 180K heb je nog wanabe KLB'ers die topics gaan lopen verzinnen om meer respect te krijgen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Door jaren rondhangen in KLB zit er geen humor meer in de mens onder de 180.000
Iets met Sandstorm toch?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:57 schreef de_boswachter het volgende:
Klonen.
Maar dat hebben de mods nog niet door.!!!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Apebeertje heeft gewoon mijn naam (half) gejat!![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef GlenSpey het volgende:
Apebeer heeft een kut avatar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik bekroon mezelf tot beste aanwinst van het jaar.
Dan bekroon ik mezelf tot baggeraar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Saaaaab stuur even een nieuwe foto voor een UI na kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
(irritante kut-) n00b meldt zich.
Ik geloof dat de grote gerespecteerde oude users dat niet zo kunnen waarderenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Saaaaab stuur even een nieuwe foto voor een UI na kerst
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Choad het volgende:
Ik krijg een beetje oogaids van de avatar van apebeer
Die gaan toch eerder doodquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik geloof dat de grote gerespecteerde oude users dat niet zo kunnen waarderen
Sorry maar ik vind hem echt kutquote:
Maar ik wil niemand oogkanker/aids/verkoudheid bezorgenquote:
maar het is een boxxy-face!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef Choad het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind hem echt kutgekke bekken trekken is voor lelijke mensen die de aandacht af willen leiden van hun lelijke gezicht
Die mensen verdienen hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar ik wil niemand oogkanker/aids/verkoudheid bezorgen
Precies Ludo.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Hoi ik ben een kwaliteitsnewbie, mag k je msnquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:53 schreef RickoKun het volgende:
Hallo ik ben biogarde en ik doe een slotje op dit topic!
Het was een fucking noob uit 2007 die dat hele kaste systeem had opgezet. Hij faalde eigenlijk al voor hij begon.quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik stond gewoon kaste 3 terwilj ik toen nauwelijks postte
Dat verklaart een hoop. Boxxy is een hoop ziektes lelijk en om te kotsenquote:
Irritant ja, maar lelijk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Choad het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Boxxy is een hoop ziektes lelijk en om te kotsen![]()
![]()
Ja daarom krijg ik ook oogaids van die UIquote:
Bij dezen bied ik mijn excuses aan aan elke arme user die medische klachten heeft gekregen door Apebeers UI. Ik zal de emotionele schade vergoeden bij iedereen die kan aantonen dat de betreffende UI negatieve invloed heeft gehad op zijn/haar lichamelijke conditie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:08 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik ook oogaids van die UI
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
Bowa was er toch mee begonnenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het was een fucking noob uit 2007 die dat hele kaste systeem had opgezet. Hij faalde eigenlijk al voor hij begon.
En ditquote:Op zondag 27 december 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Apebeer is een pro. Hij is echt een prima gozer.
Het wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe, misschien van de week in dit topic.quote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bowa was er toch mee begonnen?!
[..]
En dit
Geef me je adres en ik stuur je de schaamharen op die ik uit frustratie door Apebeers UI heb uitgetrokken. Ik verwacht 1 miljard euro schadevergoeding.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Bij dezen bied ik mijn excuses aan aan elke arme user die medische klachten heeft gekregen door Apebeers UI. Ik zal de emotionele schade vergoeden bij iedereen die kan aantonen dat de betreffende UI negatieve invloed heeft gehad op zijn/haar lichamelijke conditie.
Ik vind dat je recht hebt op 10 miljoen miljard.quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef me je adres en ik stuur je de schaamharen op die ik uit frustratie door Apebeers UI heb uitgetrokken. Ik verwacht 1 miljard euro schadevergoeding.
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.quote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat je recht hebt op 10 miljoen miljard.
omdat je griekjeee bent?quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.
Laat me maar weten als je een reden hebt gevonden.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.
Daar kan ik me eigenlijk wel in vinden ja.quote:
Zie bovenstaande.quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat me maar weten als je een reden hebt gevonden.
Ga jij het me geven dan?quote:
Dit.quote:Op zondag 27 december 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik roep mezelf uit tot beste nieuwkomer, ook al heb ik dit al eens gedaan.
apebeertje vind ik ook irritant. en vierkantblokje wil dat vierkante blokje als emoticon invoeren, wat toch iet gaat lukkenquote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef Fortitudo het volgende:
Ik denk dan aan
Apebeertje
Vierkantblokje
Nog meer mensen die dit opvalt? In elk fucking topic hebben zij gepost.
Heey, daar val ik ook onderquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef 3keernix het volgende:
Het is een selectclubje dat het nivo van KLB hooghoudt idd. De nieuwe generatie verpest het voor de oude generartie..de nog onder userid 180.000
14.gifquote:Op zondag 27 december 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Wtf dat heb ik een dag gehad ofso hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
apebeertje vind ik ook irritant. en vierkantblokje wil dat vierkante blokje als emoticon invoeren, wat toch iet gaat lukken
Mooi hequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit account bestaat langer dan die van jou!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:10 schreef Splutje het volgende:
Apebeertje is heul wel een aanwinst, Vierkantblokje mag de shredder in.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:55 schreef Electro-Worm het volgende:
Als kanker een user aan zou maken zou hij vierkantblokje heten.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goede klacht.
Apebeer heeft een kut avatar en vierkantblokje een kut blokje onderaan zijn kutteksten
Hoi ik ben een kruisiging van hun 2quote:
quote:Op maandag 12 maart 2012 14:40 schreef TheOnion het volgende:
[..]
[..]
Hoi ik ben een kruisiging van hun 2
[ afbeelding ]
Deze OP is ouder dan jouw accountquote:Op maandag 12 maart 2012 14:53 schreef Pallas-Athene het volgende:
TS newbie, ga buiten spelen.
Je begrijpt KLB dus niet.
Opzouten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |