Precies Ludo.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n beetje de helft van degene die in dit topic hebben gepost kun je als 'nieuw' bestempelen.
Hoi ik ben een kwaliteitsnewbie, mag k je msnquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:53 schreef RickoKun het volgende:
Hallo ik ben biogarde en ik doe een slotje op dit topic!
Het was een fucking noob uit 2007 die dat hele kaste systeem had opgezet. Hij faalde eigenlijk al voor hij begon.quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik stond gewoon kaste 3 terwilj ik toen nauwelijks postte
Dat verklaart een hoop. Boxxy is een hoop ziektes lelijk en om te kotsenquote:
Irritant ja, maar lelijk?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Choad het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop. Boxxy is een hoop ziektes lelijk en om te kotsen![]()
![]()
Ja daarom krijg ik ook oogaids van die UIquote:
Bij dezen bied ik mijn excuses aan aan elke arme user die medische klachten heeft gekregen door Apebeers UI. Ik zal de emotionele schade vergoeden bij iedereen die kan aantonen dat de betreffende UI negatieve invloed heeft gehad op zijn/haar lichamelijke conditie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:08 schreef Choad het volgende:
[..]
Ja daarom krijg ik ook oogaids van die UI
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:00 schreef Choad het volgende:
[..]
![]()
Bowa was er toch mee begonnenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Het was een fucking noob uit 2007 die dat hele kaste systeem had opgezet. Hij faalde eigenlijk al voor hij begon.
En ditquote:Op zondag 27 december 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Apebeer is een pro. Hij is echt een prima gozer.
Het wordt wel weer eens tijd voor een nieuwe, misschien van de week in dit topic.quote:Op zondag 27 december 2009 21:55 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Bowa was er toch mee begonnen?!
[..]
En dit
Geef me je adres en ik stuur je de schaamharen op die ik uit frustratie door Apebeers UI heb uitgetrokken. Ik verwacht 1 miljard euro schadevergoeding.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Bij dezen bied ik mijn excuses aan aan elke arme user die medische klachten heeft gekregen door Apebeers UI. Ik zal de emotionele schade vergoeden bij iedereen die kan aantonen dat de betreffende UI negatieve invloed heeft gehad op zijn/haar lichamelijke conditie.
Ik vind dat je recht hebt op 10 miljoen miljard.quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef me je adres en ik stuur je de schaamharen op die ik uit frustratie door Apebeers UI heb uitgetrokken. Ik verwacht 1 miljard euro schadevergoeding.
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.quote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat je recht hebt op 10 miljoen miljard.
omdat je griekjeee bent?quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.
Laat me maar weten als je een reden hebt gevonden.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.
Daar kan ik me eigenlijk wel in vinden ja.quote:
Zie bovenstaande.quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat me maar weten als je een reden hebt gevonden.
Ga jij het me geven dan?quote:
Dit.quote:Op zondag 27 december 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Apebeer is een pro. Hij is echt een prima gozer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |