Werkkampen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
Wat doe je tegen knakkers met teveel tijd?
quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ja en ik erger me kapot aan Vierkantblokje. Wannabe tong80.
Je ergeren aan een fok user.quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef blackbandanacrew het volgende:
Ja en ik erger me kapot aan Vierkantblokje. Wannabe tong80.
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maarja net als die seksgod die mag ook wel eens dood
Ik kan van apebeer geen ava zienquote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef GlenSpey het volgende:
Goede klacht.
Apebeer heeft een kut avatar en vierkantblokje een kut blokje onderaan zijn kutteksten
Baas = cacciatorequote:
Pas nou op, straks slaat hij je nogquote:
Je mist niks.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kan van apebeer geen ava zien
Nu je het zegt. Cacciatore is de enige goede nieuwe user.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Baas = cacciatore![]()
Pragmatisch
Dat was pas nog een baas
quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik kan van apebeer geen ava zien
Dacht ik ook, vroeger had hij een cactus in zijn ava als ik het goed had.quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vierkantblokje is helemaal geen nieuwe user, stomme KUT TS die je d'r bent.
Met zn aane chicks mattie :pquote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Je mist niks.
[..]
Nu je het zegt. Cacciatore is de enige goede nieuwe user.
saabquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Pas nou op, straks slaat hij je nog
Opties > tabje weergave > webicons op 'Ja' zetten.quote:Op zondag 20 december 2009 14:52 schreef Apebeer het volgende:
Als je mijn avatar wil zien moet je web UI aanzetten bij opties ergens... Omdat ik hem niet bij fok host.
Het is gewoon saaaaab met een kerstmuts
quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Opties > tabje weergave > webicons op 'Ja' zetten.
Whehehe, de kaste!quote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef RickoKun het volgende:
Mensen zullen er alles aan doen om users als ik (top notch kaste 1) eronder te sprayen met hun penetraatejaculeerapparaat om vervolgens op de troon der tronen te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |