Geef me je adres en ik stuur je de schaamharen op die ik uit frustratie door Apebeers UI heb uitgetrokken. Ik verwacht 1 miljard euro schadevergoeding.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:19 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Bij dezen bied ik mijn excuses aan aan elke arme user die medische klachten heeft gekregen door Apebeers UI. Ik zal de emotionele schade vergoeden bij iedereen die kan aantonen dat de betreffende UI negatieve invloed heeft gehad op zijn/haar lichamelijke conditie.
Ik vind dat je recht hebt op 10 miljoen miljard.quote:Op maandag 28 december 2009 23:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef me je adres en ik stuur je de schaamharen op die ik uit frustratie door Apebeers UI heb uitgetrokken. Ik verwacht 1 miljard euro schadevergoeding.
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.quote:Op maandag 28 december 2009 23:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind dat je recht hebt op 10 miljoen miljard.
omdat je griekjeee bent?quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.
Laat me maar weten als je een reden hebt gevonden.quote:Op maandag 28 december 2009 23:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind dat ik daar recht op heb. Waarom weet ik nog niet.
Daar kan ik me eigenlijk wel in vinden ja.quote:
Zie bovenstaande.quote:Op maandag 28 december 2009 23:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat me maar weten als je een reden hebt gevonden.
Ga jij het me geven dan?quote:
Dit.quote:Op zondag 27 december 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Apebeer is een pro. Hij is echt een prima gozer.
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik roep mezelf uit tot beste nieuwkomer, ook al heb ik dit al eens gedaan.
apebeertje vind ik ook irritant. en vierkantblokje wil dat vierkante blokje als emoticon invoeren, wat toch iet gaat lukkenquote:Op zondag 20 december 2009 13:56 schreef Fortitudo het volgende:
Ik denk dan aan
Apebeertje
Vierkantblokje
Nog meer mensen die dit opvalt? In elk fucking topic hebben zij gepost.
Heey, daar val ik ook onderquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:51 schreef 3keernix het volgende:
Het is een selectclubje dat het nivo van KLB hooghoudt idd. De nieuwe generatie verpest het voor de oude generartie..de nog onder userid 180.000
14.gifquote:Op zondag 27 december 2009 00:30 schreef HalvinCarris het volgende:
Apebeer is een pro. Hij is echt een prima gozer.
Wtf dat heb ik een dag gehad ofso hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:21 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
apebeertje vind ik ook irritant. en vierkantblokje wil dat vierkante blokje als emoticon invoeren, wat toch iet gaat lukken
Mooi hequote:Op dinsdag 29 december 2009 18:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit account bestaat langer dan die van jou!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:10 schreef Splutje het volgende:
Apebeertje is heul wel een aanwinst, Vierkantblokje mag de shredder in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |