Inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n beetje de helft van degene die in dit topic hebben gepost kun je als 'nieuw' bestempelen.
ik stond gewoon kaste 3 terwilj ik toen nauwelijks posttequote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Whehehe, de kaste!![]()
Wanneer komt hij trouwens weer, kunnen we de mannen van de newbies weer eens onderscheiden.
Dagdag!quote:Op zondag 20 december 2009 15:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ik stond gewoon kaste 3 terwilj ik toen nauwelijks postte
quote:
quote:nieuw
[bijvoeglijk naamwoord]• wat nog niet lang bestaat of nog niet gebruikt is
Hij was wel baas jaquote:Op zondag 20 december 2009 14:39 schreef Banzaiaap het volgende:
Nu je het zegt. Cacciatore is de enige goede nieuwe user.
Oké.quote:Op zondag 20 december 2009 15:09 schreef LudoSanders het volgende:
Zo'n beetje de helft van degene die in dit topic hebben gepost kun je als 'nieuw' bestempelen.
nieuwquote:
Ja want dat zou toch gigantisch vreemd zijn hè, op zo'n forum enzo?quote:
Eerst lezen voordat je gaat postenquote:Op zondag 20 december 2009 19:44 schreef Vono het volgende:
[..]
nieuw
bn nieuw [niw]
1 wat nog niet lang bestaat; oud
een nieuwe versie van een softwarepakket
2 wat iets vervangt
Ons nieuwe huis is vijftig jaar oud.
Heeft ze alweer een nieuwe vriend?
gloednieuw
heel erg nieuw
Nieuwe users voegen niks toe. Ik ben voor een registratiestop met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2009.quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja want dat zou toch gigantisch vreemd zijn hè, op zo'n forum enzo?
Nieuwe users kom op zeg.. wie doet daar tegenwoordig nog aan.
Pfff..![]()
Wat spreekt u dan, mijnheer Pieter?quote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet, ik spreek geen Nederlands
Dan was fok nu doodquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Nieuwe users voegen niks toe. Ik ben voor een registratiestop met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2009.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |