Je heerst omdat bazenpaints.quote:Op zondag 20 december 2009 20:20 schreef Ensaf het volgende:
Ironisch dat juist nieuwe users als mij dit topic volspammen.
zeggen ze allemaal.. kk falerquote:Op zondag 20 december 2009 20:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Moet wel vertellen dat mijn huidige postname eigenlijk een kloon was, origineel ben ik hier sinds 1-10-2005.
Je moet ze ook niet allemaal geloven met hun blauwe oogjes.quote:
Open er een topic over.quote:Op zondag 20 december 2009 21:30 schreef doubleyouteaare het volgende:
Ik vind users met een kerstmuts in hun UI eigenlijk veel irritanter.
Dat gebeurt wel, maar dat merk je dus niet omdat ze dan niet meer postenquote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef doubleyouteaare het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat die fossielen hier niet eens op FOK! uitgekeken raken.
Als tong80 weg gaat wel. Dan daalt de dagelijks postcount van fok met 10%.quote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel, maar dat merk je dus niet omdat ze dan niet meer posten
Er zijn genoeg users die zich hier na járen nog altijd vermaken met dezelfde grappen...quote:Op zondag 20 december 2009 21:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel, maar dat merk je dus niet omdat ze dan niet meer posten
Dus die rommelmarkt man zegt zo: "MIJN BEELDJE, WAT DOE JE!"quote:Op zondag 20 december 2009 22:02 schreef doubleyouteaare het volgende:
[..]
Er zijn genoeg users die zich hier na járen nog altijd vermaken met dezelfde grappen...
Sarcasme?quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben gelukkig niet meer verslaafd aan fok als voorheen, vooral door de zeer lage kwaliteit die hier de laatste tijd neergegooid word
Royal
Quoted For Den Waarheyd.quote:Op zondag 20 december 2009 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben gelukkig niet meer verslaafd aan fok als voorheen, vooral door de zeer lage kwaliteit die hier de laatste tijd neergegooid word
Royal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |