quote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef GlenSpey het volgende:
Apebeer heeft een kut avatar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:26 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik bekroon mezelf tot beste aanwinst van het jaar.
Dan bekroon ik mezelf tot baggeraar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Saaaaab stuur even een nieuwe foto voor een UI na kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
(irritante kut-) n00b meldt zich.
Ik geloof dat de grote gerespecteerde oude users dat niet zo kunnen waarderenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:34 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Saaaaab stuur even een nieuwe foto voor een UI na kerst
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:40 schreef Choad het volgende:
Ik krijg een beetje oogaids van de avatar van apebeer
Die gaan toch eerder doodquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:39 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik geloof dat de grote gerespecteerde oude users dat niet zo kunnen waarderen
Sorry maar ik vind hem echt kutquote:
Maar ik wil niemand oogkanker/aids/verkoudheid bezorgenquote:
maar het is een boxxy-face!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:44 schreef Choad het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind hem echt kutgekke bekken trekken is voor lelijke mensen die de aandacht af willen leiden van hun lelijke gezicht
Die mensen verdienen hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Maar ik wil niemand oogkanker/aids/verkoudheid bezorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |