1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Dan nog... wordt er nooit maar 1 gaatje gevuld!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een stekkerdoos met 6stopcontacten ofzo,
WASHANDJE
Wat zag je!quote:
niet als ik het voor het zeggen hebquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog... wordt er nooit maar 1 gaatje gevuld!
Ja nou wil ik t ook wetenquote:
Had jij weer slotjesdoorgepostdinges?quote:
Kijk je nu dan wel naar Do?quote:
Castreren is niet het ontdoen van pinnetjes...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet als ik het voor het zeggen heb![]()
*gaat stekkers castreren*
En dan vooral: WAT had je dan slotjesdoorgepostdingest?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij weer slotjesdoorgepostdinges?
Oh ja ik heb ook een hekel aan circusquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jazeker !
op rtl4 is ook Do in strakke pakjes in het circus, maar ik haat circus
jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij weer slotjesdoorgepostdinges?
LIEFDELOZUUUUUUH!quote:
mierenneukertquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Castreren is niet het ontdoen van pinnetjes...
Annekoos is wel een uber-doos jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook een hekel aan circus![]()
Ik kijk ff of Paul leuk is.
Annekoos vind ik maar een stekkerdoos
Of zonder pakjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Do in strakke pakjes is altijd goed.
Ook dat helpt niet. Je mottut draadje doorknippen.quote:
Wie noemt zn kind nou ook Annekoosquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Annekoos is wel een uber-doos ja
maar die zitten toch altijd in zijn publiek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Nou , Paul heeft zwakbegaafden, dat moet lachen worden
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat was beter dan P.P. in de Pleeboi
Nu ben je in de war met Frans Bauerquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die zitten toch altijd in zijn publiek?
Ik heb beide niet gezien maar weet nu al meer over die van PP dan ik wilde weten geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoor![]()
Vond in PP dr shoot meer mooie foto's zitten dan in die van Do
kan het niet allebei?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ben je in de war met Frans Bauer
PP is 60quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoor![]()
Vond in PP dr shoot meer mooie foto's zitten dan in die van Do
dat kleedje was van Do hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb beide niet gezien maar weet nu al meer over die van PP dan ik wilde weten geloof ik
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Paul is maar net iets grappiger dan gisteravond
hij staat nu nog in zn boxertjequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Shit, gaat Philemon zo naakt???
wat heeft die een raar figuurquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Op Ned3 gaat Filemon naakt poseren
Nou, ik dacht altijd dat dat zo een heel pezig mager mannetje zou zijn maar hij had een heel raar buikjequote:
Op tie vie?quote:
Hoe kom jij aan dat kleurtje? Door te doneren? Geen idee wat de actie is, maar ik zou bijna al doneren om het kleurtjequote:
Nou, ze ging nu t huis in maar eerst nog snel een peuk doen want dat mag binnen nietquote:
Ik ben niet op Do.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:59 schreef Nonneke het volgende:
Do![]()
jammer afgelopenje zou er haast voor naar Groningen gaan
je ziet nou bijna nooit een vrouw die een sigaar weet te waarderren, alitjd die gore sigaretjesquote:
Do!quote:
quote:
Ik hou niet van roken...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je ziet nou bijna nooit een vrouw die een sigaar weet te waarderren, alitjd die gore sigaretjes![]()
en als er een keer een is die een sigaar rookt is het altijd een ma flodder kloon
DOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Wie is dat? Ze doet rare dansjes met een circusact
whahahahahaha!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys en ik zijn toch ook geen turn off? OF WEL SOMS?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou niet van roken...en niet van mannen die roken...
Maar een man met een sigaar...
klinkt heel stom, maar mn opa rookte vroeger. en sigarenrook ruikt dus echt ehm "vertrouwd" zeg maar...quote:
Dat vind ik nou echt zo'n sukkelquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Nonneke het volgende:
oh en ferri somogyimust be my lucky night
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Nonneke het volgende:
oh en ferri somogyimust be my lucky night
![]()
ik ook...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n sukkel
Ik denk bij hem altijd aan pittige tijden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Paf jij ook danquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys en ik zijn toch ook geen turn off? OF WEL SOMS?
vroegah toen ie nog op zn moter ging rij-juhquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
hier rookt de buurman altijd sigaren, en kwam daar vroeger ook wel over de vloerquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
klinkt heel stom, maar mn opa rookte vroeger. en sigarenrook ruikt dus echt ehm "vertrouwd" zeg maar...
Mannenquote:
Dan blaas ik het bekken afquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MannenIk stond nog voor je neus
Maar ik ben aan het minderen
Dan bek ik wel alleen met Greysquote:
Maar de foto gaat zonder sigaret hoor!!!!!quote:
cover van Heaven van 7 jaar terug waar ze nog steeds op teertquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Desunoto het volgende:
![]()
Moet ik haar ergens van kennen dan?
ik moet MOTORRIJJUHquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
vroegah toen ie nog op zn moter ging rij-juh,en ik een jaar of 11
) was ik helemaal verliefd op ferri
quote:
quote:
Whahahahahahahahahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
*verhaallijnverandering opschrijft*
Maar we moesten er toch niet over doooooooooorgaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens niet om te rellen of wat, maar Gb heeft in F&F FB nog ff wat geroepen over gisteravond, en ik heb daar even op gereageerd.
Ff om de mensen die er toen waren daar op te attenderen
Haaaaaaaaaaahahahahahahaha OMG HELD!!!quote:
Ja, en dat vond ik dus schijnheilig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar we moesten er toch niet over doooooooooorgaan
We gaan er nog steeds over door dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dat vond ik dus schijnheilig.
Nee joh!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Was het verhaal nog niet afgelopen dan?
Eens...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We gaan er nog steeds over door dus![]()
Maar het sloeg ook echt nergens op ...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh!
en ik moet rekken tot de foto-shoot![]()
Maar als die tussen jou en Greys gaat dan moet dat wel in het verhaal![]()
Straks trouwens even Stoffer en Kelling posten...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
nou is Annekoos een zuignaam, maar wie...WIE noemt zn kind nou Beertje ? en dan ook nog "van Beers" van achter![]()
Ja dat heb ik ook echt echt NOOIT gebegrepen, wat bezielt zulke mensen????quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
nou is Annekoos een zuignaam, maar wie...WIE noemt zn kind nou Beertje ? en dan ook nog "van Beers" van achter![]()
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is somsquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eens...
hoewel die steekjes onder water wel humor zijn...
echt hequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook echt echt NOOIT gebegrepen, wat bezielt zulke mensen????
Ja, sommige mensen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
Wie is Rob Morron dan???quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen...
Rob Morrow heeft zn dochter Tu genoemd (spreek uit als 'Toe')
ja sorry, ik kan er wel om lachenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is soms
dus we doen weer allemaal lief?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is soms
quote:
een acteur (numbers oa)quote:
Zegt me helemaal niks die manquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een acteur (numbers oa)
heet je dus Tu Morrow...
speelt in de serie Numb3rs!quote:
heeeyquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi zwabber!
moet ik eigenlijk nog terug lezen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
is het nou daadwerkelijk drukker in FB dan in de SC
zijn wij er nou eindelijk weer eens tegelijkquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
is het nou daadwerkelijk drukker in FB dan in de SC
nehquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi zwabber!
moet ik eigenlijk nog terug lezen?
zn gangetjequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zijn wij er nou eindelijk weer eens tegelijk![]()
hier gaat redelijk zn gangetje, zover ik weet met beeb alles oke
en met jou?
quote:
gefeliciteerd en niet schuldig voelen al snap ik dat wel zou ik ook kunnen doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zn gangetje
we hebben de tabletten afgebouwd naar 3/4e per dag. lichttherapie dagelijks, en verder is paps vandaag jarig, dus heb ik voor mezelf voor vanavond toastjes gehaald met brie, en een klein glaasje wijn.
k had er graag bij gewezen, maar dat kon helaas niet. en dan ben ik weer zo'n doos dat ik me daar schuldig over voel. ben nu dus maar hard aan t haken om dat gevoel niet te voelen
Ik denk het wel. En Hara zegt in post 299 wat ik dacht, dus dat hoef ik al niet meer te posten. Nu kijken wie hem dichtgooit.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ynske thnx, ik kijk nu voor het eerst Poepstars op zaterdag![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zn gangetje
we hebben de tabletten afgebouwd naar 3/4e per dag. lichttherapie dagelijks, en verder is paps vandaag jarig, dus heb ik voor mezelf voor vanavond toastjes gehaald met brie, en een klein glaasje wijn.
k had er graag bij gewezen, maar dat kon helaas niet. en dan ben ik weer zo'n doos dat ik me daar schuldig over voel. ben nu dus maar hard aan t haken om dat gevoel niet te voelen
Pesies! Als je de sneeuw echt wilt pakken he, dan moet je hem geel maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef draculettetje het volgende:
dat vind ik een hele goeie cat!
de sneeuw is schuldig!
eens is
nee ik heb van Mackaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd en niet schuldig voelen al snap ik dat wel zou ik ook kunnen doen
de rest klinkt eigenlijk wel oke toch? Moet je voor de lichttherapie naar het ziekenhuis?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Als je de sneeuw echt wilt pakken he, dan moet je hem geel maken.
eeeeeh, hoe?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. En Hara zegt in post 299 wat ik dacht, dus dat hoef ik al niet meer te posten. Nu kijken wie hem dichtgooit.![]()
En ga je nu niet schuldig voelen door het weer he!? Geef de sneeuw de schuld, maar niet jezelf!![]()
ik weet t. en jullie zijn schattenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef draculettetje het volgende:
dat vind ik een hele goeie cat!
de sneeuw is schuldig!
eens is
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
hihihi maar dan niet eten hequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
die heb ik uitgetrokkenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met kerrieppoeder
en niks anders
Ik las het in het haaktopic sorry moest wel even lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik uitgetrokkeniets met 3 maten in 1 gehaakt
enfin ben opnieuw begonnen n uurtje gelee en ben nu n cm of 15 ver vanaf de teen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik las het in het haaktopic sorry moest wel even lachen.![]()
Maar het lukt nu wel dus?
fijn dat je idd niet tijdrovend elke dag ergens heen moetquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik heb van Mackaeentje mogen lenen dit jaar. vorig jaar bij t centrum voor psyche in de stad gedaan, maar das echt zo tijdvretend. In t nieuwe jaar ga ik er een voor mezelf kopen.
we zijn er iig achter dat de grootste reden die de boel getriggerd heeft, toch t ontbreken van dagelijks daglicht door t werk bij de tv is. daar zat je continu in een ruimte zonder ramen.
Ik ga bankhangen nu mijn arm trekt het niet meer
dat is dus zo'n soort lampquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat je idd niet tijdrovend elke dag ergens heen moet
en daglicht lampen? Is dat iets?
Jij snapt hem.quote:
Ik ga bankhangen nu mijn arm trekt het niet meer
[..]
met kerriepoeder
en niks anders
[..]
met kerriepoeder
en niks anders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
wat voor thee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb thee, en ik heb Poepstars, en de hondjes liggen heerlijk om me heen te soezen
quote:
ja laat eens zien!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Whaha , ja ik dacht ook net dat ik echt niet meer op ga staan, maar ik zie geen sneeuw vanuit hier...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers is*
Als ik niet zo lekker bankhing met Satsu op schot ging ik even buiten spieken of wij ook geluk hebben.
Turkish Apple van Pickwickquote:
lekkurquote:
k zat dr net nog aan te denken, t draait vast op heibel uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
Hoe zou t trouwens zijn op t feestje van Q. met t geld/drank/hapjes....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
Hoe zou t trouwens zijn op t feestje van Q. met t geld/drank/hapjes....
Nope, heb ze niet gezien en op dit tijdstip bel ik niet meer aan ivm slapende kindjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ingetje heb je je buren nog gesproken?
ik heb altijd al een buikje gehadquote:
En dan morgen direct met de deur in huis vallen hier...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
k zat dr net nog aan te denken, t draait vast op heibel uit
Ik had vorig jaar met kerst alle thee en koffie uit mn zus dr kerstpakket gekregen, die werkt voor Sara Lee en krijgt daar altijd bergen van. Ik kom dr maar niet doorheen door de voorraadquote:
Nope, meneer I. en z'n vriendje hebben de PS in gebruik, iets met autoracen ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf t bijna niet te vragen maar kijkt dr nog iemand poepstars???
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan morgen direct met de deur in huis vallen hier...
"kolere he, wat een kuthoeren![]()
![]()
"
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik gok op een uur of 3 's middags... op zijn vroegst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan morgen direct met de deur in huis vallen hier...
"kolere he, wat een kuthoeren![]()
![]()
"
Ach, is het vriendje er weerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, meneer I. en z'n vriendje hebben de PS in gebruik, iets met autoracen ofzo
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
nope al mag mandy er van mij uit maar denk dat het charlotte wordtquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
Zwanger buikje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb altijd al een buikje gehad![]()
maar begint nu meer op een zwanger buikje te lijken
en yns nou ben ik nieuwsgierig natuurlijk
Die is er iedere zaterdag als we nergens heen hoevenquote:
Ik hoop hetzelfde en vrees hetzelfde.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nope al mag mandy er van mij uit maar denk dat het charlotte wordt
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
oooooooh zwabber????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Bamba het volgende:
. M'n laptop is overleden
. Zal er dus niet veel zijn de komende tijd. Ik zit nu op de computer boven, maar die moet morgen ook naar m'n vader ter reparatie.
.
OH NOES!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Bamba het volgende:
. M'n laptop is overleden
. Zal er dus niet veel zijn de komende tijd. Ik zit nu op de computer boven, maar die moet morgen ook naar m'n vader ter reparatie.
.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal!Booooooh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks komt ze helemaal blij hyperen hoe gezellig het was.
Wij allemaal![]()
![]()
T zou wat zijn hea ?Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:07 schreef tombolafan het volgende:
oooooooh zwabber????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*kruipt duimend in een hoekje*🐙
Is dat nou m'n enige avontuur in Tha Book?quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Booooooh.
Wij allemaal![]()
![]()
T zou wat zijn hea ?
Het klinkt zo schetig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die is er iedere zaterdag als we nergens heen hoeven
Naakt op een kleedje in een weiland met Do en een peuk???quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
*kruipt duimend in een hoekje*
ja, zitten wij met popcorn, was hetquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Booooooh.
Wij allemaal![]()
![]()
T zou wat zijn hea ?
Handjes boven de lakens he!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
*kruipt duimend in een hoekje*
Tis ook een schattig stel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het klinkt zo schetig.
Heer I en zijn vriendje
Damn , dat zou echt een domper wezenquote:
zo boeiend was die ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, heb ze niet gezien en op dit tijdstip bel ik niet meer aan ivm slapende kindjes.
Maar ik ga de mok halen heur, komt goed
wil je nog terugkomen later? prima hoor!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is dat nou m'n enige avontuur in Tha Book?
Qwea: jaaaa was echt een leuk feestje, sfeertje joh, helemaal goedquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, zitten wij met popcorn, was hetGEZELLIG
![]()
![]()
![]()
Ik willum gewoon hebben, hij is van mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zo boeiend was die ook weer niet hooren de inhoud is ook al verdwenen
, was gewoon benieuwd of je ze nog gesproken had.
happiequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zwanger buikje.![]()
Hoest met happie en drankie?
Ja, laat Ing nog een keer komen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wil je nog terugkomen later? prima hoor!!!
ik geloof dat JJH wel in was voor kinky seks na de vorige keerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaa! Mag ik ook op de coverfoto dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:
Happiequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
happiedrankkie
mits niet teveel in ene keer
Dus, de 9e: MrS met enge stem en koekjes, ik in jurk en jij met sokken in je broek? Mis ik dan iemand?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaa! Mag ik ook op de coverfoto dan?
Doe ik wel een paar sokken in de broek
nope ook nog niet gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden![]()
Draakje, heb je al buikfoto's gepost?
Die is leuk jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand The PolarExpress al gezien? is t de moeite om ervoor te gaan zitten maandag waard?
Prima! Spreek even met Zwabber af wanneerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaa! Mag ik ook op de coverfoto dan?
Doe ik wel een paar sokken in de broek
Mwah, hij is wel aardig, maar ik vind hem niet indrukwekkend eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef Ynske het volgende:
Heeft iemand The PolarExpress al gezien? is t de moeite om ervoor te gaan zitten maandag waard?
jijquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Wie bepaalt nu wie er uit gaat vanavond?
MrS niet met enge stem... met een kermisvariant van duitse porno stem...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus, de 9e: MrS met enge stem en koekjes, ik in jurk en jij met sokken in je broek? Mis ik dan iemand?
Mijn hemel, als iemand hier ook binnenvalt zonder het verhaal erachter te wetenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Prima! Spreek even met Zwabber af wanneer
Voorkeur voor je tweede sekspartner? of nog een keer zwabber maar nu als "echte" vrouw????
Eng dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MrS niet met enge stem... met een kermisvariant van duitse porno stem...
Da's die tandartsassistente toch? Die in dat bandje zingt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Als het aan de jury ligt gaat volgens mij toch die Mandy
JJH is gelukkig getrouwdquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat JJH wel in was voor kinky seks na de vorige keer
halen jullie je inspiratie uit die gast met zn delletjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Prima! Spreek even met Zwabber af wanneer
Voorkeur voor je tweede sekspartner? of nog een keer zwabber maar nu als "echte" vrouw????
Jaaaa, met brie graagquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef Nonneke het volgende:
ik ga broodjes afbakken, wie wil er een broodje ?
quote:
Wij zijn zo helpend.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mwah, hij is wel aardig, maar ik vind hem niet indrukwekkend eerlijk gezegd.
* Ynske sleept de brie uit de koelingquote:
Ik dacht hetzelfde net jaquote:
true maar dat je er niet te hoge verwachtingen van hebt, het was gewoon als leuk voor erbij bedoelt en voor de combinatie met thee en het heerlijk ontspannen: eerst onder de douche met scrubquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik willum gewoon hebben, hij is van mij
ow dat hoop ik dan maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Als het aan de jury ligt gaat volgens mij toch die Mandy
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef Nonneke het volgende:
ik ga broodjes afbakken, wie wil er een broodje ?
Aioli, dat moet ik weer es halen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske sleept de brie uit de koeling
heb ook aiolie en eiersalade
zet meteen de toastjes erbij, iemand een glas wijn?
*op Paps*
Proost!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
*op Paps*
dat klinkt wel heel relaxed! goed bedacht!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
true maar dat je er niet te hoge verwachtingen van hebt, het was gewoon als leuk voor erbij bedoelt en voor de combinatie met thee en het heerlijk ontspannen: eerst onder de douche met scruben douchegel en daarna lekker op de bank met een mok thee.
nat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hallo.
Ik lag in bad stelletjerelsletjuhs van me
Hee jij, had je effe andere bezigheden?quote:
pakt een glas alcholvrije wijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
*op Paps*
eh... nee... ik heb eigenlijk geen idee waar ik het vandaal haal...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
halen jullie je inspiratie uit die gast met zn delletjes?
Daar gaan we hem aan houden he?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MrS niet met enge stem... met een kermisvariant van duitse porno stem...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hallo.
Ik lag in bad stelletjerelsletjuhs van me
Opsturen naar mijquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb appel-kaneelcake *zet neer* best leuk dat bakken maar wat moet je ermee als je maar alleen bentbehalve een paar plakjes eten en de rest laten bederven
ja! en aan zn koekjes!quote:
Invriezenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb appel-kaneelcake *zet neer* best leuk dat bakken maar wat moet je ermee als je maar alleen bentbehalve een paar plakjes eten en de rest laten bederven
Niet meerquote:
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel erg jammer! Het lijkt zo'n hechte groep, maar er hoeft maar dít te gebeuren en er is weer een rel.
Die net zo snel weer over is. Wat heeft dat toch voor zin mensen?
oh das altijd zo zonde idd !quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
schat. waarom doe je dit nu niet in t FB topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik het zéér eens ben met deze post:
[..]
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.
Heb ik soms best moeite mee, ben er daarom afgelopen week ff wat minder geweest. Ik weet niet zo goed wat het nou is, of sommige mensen zo naief zijn, of gewoon omwille van 'de lieve vrede' dingen inslikken of wat, maar soms is het hier echt raar.
Maar ook heel leuk en gezellig. Dat bovenal. Ik snap jullie manier van rellen alleen nog niet zo. Als ik boos/gefrustreerd ben, dan gooi ik dat er uit en is het niet ineens 1 of 2 dagen later over![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Wordt een gezellig feestje zo.![]()
*zet fles Amarula neer*
We gaan morgen zo![]()
![]()
worden.
![]()
Ow ja, Draakie, voor jou een lekkere fruitsmoothy propvol vitamientjes.
ow die vind ik ook lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Wordt een gezellig feestje zo.![]()
*zet fles Amarula neer*
We gaan morgen zo![]()
![]()
worden.
![]()
Ow ja, Draakie, voor jou een lekkere fruitsmoothy propvol vitamientjes.
Ze zijn net klaar met zingenquote:
Nou ja het ging helemaal niet meer over dit in het 'nieuwe' FB topic, en het was nogal mosterd na de maaltijd, vandaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat. waarom doe je dit nu niet in t FB topic
Soms is dat het beste moment om te gaan kijken...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef Ynske het volgende:
ow nog een vraagje
een cddoosje, wat zijn daar de formaten van?
Ga je covers printen? Download dan iets als CoverXP ofzo, echt ideaal, je pakt een plaatje, kiest wat voor doosje, en het komt netjes geresized uit je printerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef Ynske het volgende:
ow nog een vraagje
een cddoosje, wat zijn daar de formaten van?
k heb geen meetlatquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je niet op wil staan om er even een te meten is het vast wel zo te googelen toch?
Kan dat niet beter in het FB topic dan waar die discussie ook gevoerd werd want nu staat er dus hier en daar wat en is het niet te volgenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik het zéér eens ben met deze post:
[..]
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.
Heb ik soms best moeite mee, ben er daarom afgelopen week ff wat minder geweest. Ik weet niet zo goed wat het nou is, of sommige mensen zo naief zijn, of gewoon omwille van 'de lieve vrede' dingen inslikken of wat, maar soms is het hier echt raar.
Maar ook heel leuk en gezellig. Dat bovenal. Ik snap jullie manier van rellen alleen nog niet zo. Als ik boos/gefrustreerd ben, dan gooi ik dat er uit en is het niet ineens 1 of 2 dagen later over![]()
quote:
Ik sla geen mensen. Behalve als ik ze een plezier wil doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij moet morgen nog zingen!!!!
En moet je Zwabber niet in elkaar slaan? Hij wil Kelling aan KKI koppelen...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:33 schreef Goodbye het volgende:
En ik zeg al nooit meer iets.
Stampvoet
Ik denk dat Zwabber liever geslagen wordt dan nog een nacht met Kelling door te moeten brengen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik sla geen mensen. Behalve als ik ze een plezier wil doen.![]()
En een beetje alcohol smeert de keel, nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |