1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Dan nog... wordt er nooit maar 1 gaatje gevuld!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een stekkerdoos met 6stopcontacten ofzo,
WASHANDJE
Wat zag je!quote:
niet als ik het voor het zeggen hebquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nog... wordt er nooit maar 1 gaatje gevuld!
Ja nou wil ik t ook wetenquote:
Had jij weer slotjesdoorgepostdinges?quote:
Kijk je nu dan wel naar Do?quote:
Castreren is niet het ontdoen van pinnetjes...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet als ik het voor het zeggen heb![]()
*gaat stekkers castreren*
En dan vooral: WAT had je dan slotjesdoorgepostdingest?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij weer slotjesdoorgepostdinges?
Oh ja ik heb ook een hekel aan circusquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
jazeker !
op rtl4 is ook Do in strakke pakjes in het circus, maar ik haat circus
jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij weer slotjesdoorgepostdinges?
LIEFDELOZUUUUUUH!quote:
mierenneukertquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Castreren is niet het ontdoen van pinnetjes...
Annekoos is wel een uber-doos jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja ik heb ook een hekel aan circus![]()
Ik kijk ff of Paul leuk is.
Annekoos vind ik maar een stekkerdoos
Of zonder pakjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Do in strakke pakjes is altijd goed.
Ook dat helpt niet. Je mottut draadje doorknippen.quote:
Wie noemt zn kind nou ook Annekoosquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Annekoos is wel een uber-doos ja
maar die zitten toch altijd in zijn publiek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Nou , Paul heeft zwakbegaafden, dat moet lachen worden
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat was beter dan P.P. in de Pleeboi
Nu ben je in de war met Frans Bauerquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die zitten toch altijd in zijn publiek?
Ik heb beide niet gezien maar weet nu al meer over die van PP dan ik wilde weten geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoor![]()
Vond in PP dr shoot meer mooie foto's zitten dan in die van Do
kan het niet allebei?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ben je in de war met Frans Bauer
PP is 60quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoor![]()
Vond in PP dr shoot meer mooie foto's zitten dan in die van Do
dat kleedje was van Do hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb beide niet gezien maar weet nu al meer over die van PP dan ik wilde weten geloof ik
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Paul is maar net iets grappiger dan gisteravond
hij staat nu nog in zn boxertjequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Shit, gaat Philemon zo naakt???
wat heeft die een raar figuurquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Op Ned3 gaat Filemon naakt poseren
Nou, ik dacht altijd dat dat zo een heel pezig mager mannetje zou zijn maar hij had een heel raar buikjequote:
Op tie vie?quote:
Hoe kom jij aan dat kleurtje? Door te doneren? Geen idee wat de actie is, maar ik zou bijna al doneren om het kleurtjequote:
Nou, ze ging nu t huis in maar eerst nog snel een peuk doen want dat mag binnen nietquote:
Ik ben niet op Do.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:59 schreef Nonneke het volgende:
Do![]()
jammer afgelopenje zou er haast voor naar Groningen gaan
je ziet nou bijna nooit een vrouw die een sigaar weet te waarderren, alitjd die gore sigaretjesquote:
Do!quote:
quote:
Ik hou niet van roken...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je ziet nou bijna nooit een vrouw die een sigaar weet te waarderren, alitjd die gore sigaretjes![]()
en als er een keer een is die een sigaar rookt is het altijd een ma flodder kloon
DOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Wie is dat? Ze doet rare dansjes met een circusact
whahahahahaha!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys en ik zijn toch ook geen turn off? OF WEL SOMS?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hou niet van roken...en niet van mannen die roken...
Maar een man met een sigaar...
klinkt heel stom, maar mn opa rookte vroeger. en sigarenrook ruikt dus echt ehm "vertrouwd" zeg maar...quote:
Dat vind ik nou echt zo'n sukkelquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Nonneke het volgende:
oh en ferri somogyimust be my lucky night
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Nonneke het volgende:
oh en ferri somogyimust be my lucky night
![]()
ik ook...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n sukkel
Ik denk bij hem altijd aan pittige tijden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Paf jij ook danquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Greys en ik zijn toch ook geen turn off? OF WEL SOMS?
vroegah toen ie nog op zn moter ging rij-juhquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
hier rookt de buurman altijd sigaren, en kwam daar vroeger ook wel over de vloerquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
klinkt heel stom, maar mn opa rookte vroeger. en sigarenrook ruikt dus echt ehm "vertrouwd" zeg maar...
Mannenquote:
Dan blaas ik het bekken afquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
MannenIk stond nog voor je neus
Maar ik ben aan het minderen
Dan bek ik wel alleen met Greysquote:
Maar de foto gaat zonder sigaret hoor!!!!!quote:
cover van Heaven van 7 jaar terug waar ze nog steeds op teertquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:06 schreef Desunoto het volgende:
![]()
Moet ik haar ergens van kennen dan?
ik moet MOTORRIJJUHquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
vroegah toen ie nog op zn moter ging rij-juh,en ik een jaar of 11
) was ik helemaal verliefd op ferri
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |