Of zonder pakjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Loveless85 het volgende:
Do in strakke pakjes is altijd goed.
Ook dat helpt niet. Je mottut draadje doorknippen.quote:
Wie noemt zn kind nou ook Annekoosquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Annekoos is wel een uber-doos ja
maar die zitten toch altijd in zijn publiek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Nou , Paul heeft zwakbegaafden, dat moet lachen worden
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dat was beter dan P.P. in de Pleeboi
Nu ben je in de war met Frans Bauerquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die zitten toch altijd in zijn publiek?
Ik heb beide niet gezien maar weet nu al meer over die van PP dan ik wilde weten geloof ikquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoor![]()
Vond in PP dr shoot meer mooie foto's zitten dan in die van Do
kan het niet allebei?quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu ben je in de war met Frans Bauer
PP is 60quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou die foto midden in dat weiland op dat kleedje in foetushouding, met duim in dr mond vond ik wel vrij apart hoor![]()
Vond in PP dr shoot meer mooie foto's zitten dan in die van Do
dat kleedje was van Do hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb beide niet gezien maar weet nu al meer over die van PP dan ik wilde weten geloof ik
quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef oh-oh het volgende:
Paul is maar net iets grappiger dan gisteravond
hij staat nu nog in zn boxertjequote:Op zaterdag 19 december 2009 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Shit, gaat Philemon zo naakt???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |