gefeliciteerd en niet schuldig voelen al snap ik dat wel zou ik ook kunnen doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zn gangetje
we hebben de tabletten afgebouwd naar 3/4e per dag. lichttherapie dagelijks, en verder is paps vandaag jarig, dus heb ik voor mezelf voor vanavond toastjes gehaald met brie, en een klein glaasje wijn.
k had er graag bij gewezen, maar dat kon helaas niet. en dan ben ik weer zo'n doos dat ik me daar schuldig over voel. ben nu dus maar hard aan t haken om dat gevoel niet te voelen
Ik denk het wel. En Hara zegt in post 299 wat ik dacht, dus dat hoef ik al niet meer te posten. Nu kijken wie hem dichtgooit.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ynske thnx, ik kijk nu voor het eerst Poepstars op zaterdag![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zn gangetje
we hebben de tabletten afgebouwd naar 3/4e per dag. lichttherapie dagelijks, en verder is paps vandaag jarig, dus heb ik voor mezelf voor vanavond toastjes gehaald met brie, en een klein glaasje wijn.
k had er graag bij gewezen, maar dat kon helaas niet. en dan ben ik weer zo'n doos dat ik me daar schuldig over voel. ben nu dus maar hard aan t haken om dat gevoel niet te voelen
Pesies! Als je de sneeuw echt wilt pakken he, dan moet je hem geel maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef draculettetje het volgende:
dat vind ik een hele goeie cat!
de sneeuw is schuldig!
eens is
nee ik heb van Mackaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd en niet schuldig voelen al snap ik dat wel zou ik ook kunnen doen
de rest klinkt eigenlijk wel oke toch? Moet je voor de lichttherapie naar het ziekenhuis?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Als je de sneeuw echt wilt pakken he, dan moet je hem geel maken.
eeeeeh, hoe?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. En Hara zegt in post 299 wat ik dacht, dus dat hoef ik al niet meer te posten. Nu kijken wie hem dichtgooit.![]()
En ga je nu niet schuldig voelen door het weer he!? Geef de sneeuw de schuld, maar niet jezelf!![]()
ik weet t. en jullie zijn schattenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef draculettetje het volgende:
dat vind ik een hele goeie cat!
de sneeuw is schuldig!
eens is
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
hihihi maar dan niet eten hequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
die heb ik uitgetrokkenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met kerrieppoeder
en niks anders
Ik las het in het haaktopic sorry moest wel even lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik uitgetrokkeniets met 3 maten in 1 gehaakt
enfin ben opnieuw begonnen n uurtje gelee en ben nu n cm of 15 ver vanaf de teen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik las het in het haaktopic sorry moest wel even lachen.![]()
Maar het lukt nu wel dus?
fijn dat je idd niet tijdrovend elke dag ergens heen moetquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik heb van Mackaeentje mogen lenen dit jaar. vorig jaar bij t centrum voor psyche in de stad gedaan, maar das echt zo tijdvretend. In t nieuwe jaar ga ik er een voor mezelf kopen.
we zijn er iig achter dat de grootste reden die de boel getriggerd heeft, toch t ontbreken van dagelijks daglicht door t werk bij de tv is. daar zat je continu in een ruimte zonder ramen.
Ik ga bankhangen nu mijn arm trekt het niet meer
dat is dus zo'n soort lampquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat je idd niet tijdrovend elke dag ergens heen moet
en daglicht lampen? Is dat iets?
Jij snapt hem.quote:
Ik ga bankhangen nu mijn arm trekt het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |