Whahahahahahahahahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
*verhaallijnverandering opschrijft*
Maar we moesten er toch niet over doooooooooorgaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens niet om te rellen of wat, maar Gb heeft in F&F FB nog ff wat geroepen over gisteravond, en ik heb daar even op gereageerd.
Ff om de mensen die er toen waren daar op te attenderen
Haaaaaaaaaaahahahahahahaha OMG HELD!!!quote:
Ja, en dat vond ik dus schijnheilig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar we moesten er toch niet over doooooooooorgaan
We gaan er nog steeds over door dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dat vond ik dus schijnheilig.
Nee joh!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Was het verhaal nog niet afgelopen dan?
Eens...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We gaan er nog steeds over door dus![]()
Maar het sloeg ook echt nergens op ...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh!
en ik moet rekken tot de foto-shoot![]()
Maar als die tussen jou en Greys gaat dan moet dat wel in het verhaal![]()
Straks trouwens even Stoffer en Kelling posten...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
nou is Annekoos een zuignaam, maar wie...WIE noemt zn kind nou Beertje ? en dan ook nog "van Beers" van achter![]()
Ja dat heb ik ook echt echt NOOIT gebegrepen, wat bezielt zulke mensen????quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
nou is Annekoos een zuignaam, maar wie...WIE noemt zn kind nou Beertje ? en dan ook nog "van Beers" van achter![]()
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is somsquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eens...
hoewel die steekjes onder water wel humor zijn...
echt hequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook echt echt NOOIT gebegrepen, wat bezielt zulke mensen????
Ja, sommige mensen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
Wie is Rob Morron dan???quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen...
Rob Morrow heeft zn dochter Tu genoemd (spreek uit als 'Toe')
ja sorry, ik kan er wel om lachenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is soms
dus we doen weer allemaal lief?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is soms
quote:
een acteur (numbers oa)quote:
Zegt me helemaal niks die manquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een acteur (numbers oa)
heet je dus Tu Morrow...
speelt in de serie Numb3rs!quote:
heeeyquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi zwabber!
moet ik eigenlijk nog terug lezen?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
is het nou daadwerkelijk drukker in FB dan in de SC
zijn wij er nou eindelijk weer eens tegelijkquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
is het nou daadwerkelijk drukker in FB dan in de SC
nehquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi zwabber!
moet ik eigenlijk nog terug lezen?
zn gangetjequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zijn wij er nou eindelijk weer eens tegelijk![]()
hier gaat redelijk zn gangetje, zover ik weet met beeb alles oke
en met jou?
quote:
gefeliciteerd en niet schuldig voelen al snap ik dat wel zou ik ook kunnen doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zn gangetje
we hebben de tabletten afgebouwd naar 3/4e per dag. lichttherapie dagelijks, en verder is paps vandaag jarig, dus heb ik voor mezelf voor vanavond toastjes gehaald met brie, en een klein glaasje wijn.
k had er graag bij gewezen, maar dat kon helaas niet. en dan ben ik weer zo'n doos dat ik me daar schuldig over voel. ben nu dus maar hard aan t haken om dat gevoel niet te voelen
Ik denk het wel. En Hara zegt in post 299 wat ik dacht, dus dat hoef ik al niet meer te posten. Nu kijken wie hem dichtgooit.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ynske thnx, ik kijk nu voor het eerst Poepstars op zaterdag![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
zn gangetje
we hebben de tabletten afgebouwd naar 3/4e per dag. lichttherapie dagelijks, en verder is paps vandaag jarig, dus heb ik voor mezelf voor vanavond toastjes gehaald met brie, en een klein glaasje wijn.
k had er graag bij gewezen, maar dat kon helaas niet. en dan ben ik weer zo'n doos dat ik me daar schuldig over voel. ben nu dus maar hard aan t haken om dat gevoel niet te voelen
Pesies! Als je de sneeuw echt wilt pakken he, dan moet je hem geel maken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef draculettetje het volgende:
dat vind ik een hele goeie cat!
de sneeuw is schuldig!
eens is
nee ik heb van Mackaquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd en niet schuldig voelen al snap ik dat wel zou ik ook kunnen doen
de rest klinkt eigenlijk wel oke toch? Moet je voor de lichttherapie naar het ziekenhuis?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies! Als je de sneeuw echt wilt pakken he, dan moet je hem geel maken.
eeeeeh, hoe?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. En Hara zegt in post 299 wat ik dacht, dus dat hoef ik al niet meer te posten. Nu kijken wie hem dichtgooit.![]()
En ga je nu niet schuldig voelen door het weer he!? Geef de sneeuw de schuld, maar niet jezelf!![]()
ik weet t. en jullie zijn schattenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:55 schreef draculettetje het volgende:
dat vind ik een hele goeie cat!
de sneeuw is schuldig!
eens is
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
hihihi maar dan niet eten hequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
die heb ik uitgetrokkenquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met kerrieppoeder
en niks anders
Ik las het in het haaktopic sorry moest wel even lachen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heb ik uitgetrokkeniets met 3 maten in 1 gehaakt
enfin ben opnieuw begonnen n uurtje gelee en ben nu n cm of 15 ver vanaf de teen
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik las het in het haaktopic sorry moest wel even lachen.![]()
Maar het lukt nu wel dus?
fijn dat je idd niet tijdrovend elke dag ergens heen moetquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ik heb van Mackaeentje mogen lenen dit jaar. vorig jaar bij t centrum voor psyche in de stad gedaan, maar das echt zo tijdvretend. In t nieuwe jaar ga ik er een voor mezelf kopen.
we zijn er iig achter dat de grootste reden die de boel getriggerd heeft, toch t ontbreken van dagelijks daglicht door t werk bij de tv is. daar zat je continu in een ruimte zonder ramen.
Ik ga bankhangen nu mijn arm trekt het niet meer
dat is dus zo'n soort lampquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fijn dat je idd niet tijdrovend elke dag ergens heen moet
en daglicht lampen? Is dat iets?
Jij snapt hem.quote:
Ik ga bankhangen nu mijn arm trekt het niet meer
[..]
met kerriepoeder
en niks anders
[..]
met kerriepoeder
en niks anders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
wat voor thee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb thee, en ik heb Poepstars, en de hondjes liggen heerlijk om me heen te soezen
quote:
ja laat eens zien!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Whaha , ja ik dacht ook net dat ik echt niet meer op ga staan, maar ik zie geen sneeuw vanuit hier...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers is*
Als ik niet zo lekker bankhing met Satsu op schot ging ik even buiten spieken of wij ook geluk hebben.
Turkish Apple van Pickwickquote:
lekkurquote:
k zat dr net nog aan te denken, t draait vast op heibel uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
Hoe zou t trouwens zijn op t feestje van Q. met t geld/drank/hapjes....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
Hoe zou t trouwens zijn op t feestje van Q. met t geld/drank/hapjes....
Nope, heb ze niet gezien en op dit tijdstip bel ik niet meer aan ivm slapende kindjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ingetje heb je je buren nog gesproken?
ik heb altijd al een buikje gehadquote:
En dan morgen direct met de deur in huis vallen hier...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
k zat dr net nog aan te denken, t draait vast op heibel uit
Ik had vorig jaar met kerst alle thee en koffie uit mn zus dr kerstpakket gekregen, die werkt voor Sara Lee en krijgt daar altijd bergen van. Ik kom dr maar niet doorheen door de voorraadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |