quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met kerriepoeder
en niks anders
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met kerriepoeder
en niks anders
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
wat voor thee?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb thee, en ik heb Poepstars, en de hondjes liggen heerlijk om me heen te soezen
quote:
ja laat eens zien!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Whaha , ja ik dacht ook net dat ik echt niet meer op ga staan, maar ik zie geen sneeuw vanuit hier...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*jaloers is*
Als ik niet zo lekker bankhing met Satsu op schot ging ik even buiten spieken of wij ook geluk hebben.
Turkish Apple van Pickwickquote:
lekkurquote:
k zat dr net nog aan te denken, t draait vast op heibel uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
Hoe zou t trouwens zijn op t feestje van Q. met t geld/drank/hapjes....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:10 schreef Ynske het volgende:
Hoe zou t trouwens zijn op t feestje van Q. met t geld/drank/hapjes....
Nope, heb ze niet gezien en op dit tijdstip bel ik niet meer aan ivm slapende kindjes.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Ingetje heb je je buren nog gesproken?
ik heb altijd al een buikje gehadquote:
En dan morgen direct met de deur in huis vallen hier...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
k zat dr net nog aan te denken, t draait vast op heibel uit
Ik had vorig jaar met kerst alle thee en koffie uit mn zus dr kerstpakket gekregen, die werkt voor Sara Lee en krijgt daar altijd bergen van. Ik kom dr maar niet doorheen door de voorraadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |