Whahahahahahahahahahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
*verhaallijnverandering opschrijft*
Maar we moesten er toch niet over doooooooooorgaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens niet om te rellen of wat, maar Gb heeft in F&F FB nog ff wat geroepen over gisteravond, en ik heb daar even op gereageerd.
Ff om de mensen die er toen waren daar op te attenderen
Haaaaaaaaaaahahahahahahaha OMG HELD!!!quote:
Ja, en dat vond ik dus schijnheilig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar we moesten er toch niet over doooooooooorgaan
We gaan er nog steeds over door dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, en dat vond ik dus schijnheilig.
Nee joh!quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Was het verhaal nog niet afgelopen dan?
Eens...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We gaan er nog steeds over door dus![]()
Maar het sloeg ook echt nergens op ...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh!
en ik moet rekken tot de foto-shoot![]()
Maar als die tussen jou en Greys gaat dan moet dat wel in het verhaal![]()
Straks trouwens even Stoffer en Kelling posten...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
nou is Annekoos een zuignaam, maar wie...WIE noemt zn kind nou Beertje ? en dan ook nog "van Beers" van achter![]()
Ja dat heb ik ook echt echt NOOIT gebegrepen, wat bezielt zulke mensen????quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
nou is Annekoos een zuignaam, maar wie...WIE noemt zn kind nou Beertje ? en dan ook nog "van Beers" van achter![]()
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is somsquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eens...
hoewel die steekjes onder water wel humor zijn...
echt hequote:Op zaterdag 19 december 2009 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook echt echt NOOIT gebegrepen, wat bezielt zulke mensen????
Ja, sommige mensen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:23 schreef Nonneke het volgende:
Wie is Rob Morron dan???quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen...
Rob Morrow heeft zn dochter Tu genoemd (spreek uit als 'Toe')
ja sorry, ik kan er wel om lachenquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is soms
dus we doen weer allemaal lief?quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
humor? ik vind het eerder kinderachtig, we zouden erover ophouden en het achter ons laten. Misschien kwam t er gister bot uit, dan alsnog mijn excuses, maar ik blijf van mening dat men hier ietwat lichtgeraakt en snel op de teentjes getrapt is soms
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |