Niet meerquote:
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel erg jammer! Het lijkt zo'n hechte groep, maar er hoeft maar dít te gebeuren en er is weer een rel.
Die net zo snel weer over is. Wat heeft dat toch voor zin mensen?
oh das altijd zo zonde idd !quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb appel-kaneelcake *zet neer* best leuk dat bakken maar wat moet je ermee als je maar alleen bentbehalve een paar plakjes eten en de rest laten bederven
schat. waarom doe je dit nu niet in t FB topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik het zéér eens ben met deze post:
[..]
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.
Heb ik soms best moeite mee, ben er daarom afgelopen week ff wat minder geweest. Ik weet niet zo goed wat het nou is, of sommige mensen zo naief zijn, of gewoon omwille van 'de lieve vrede' dingen inslikken of wat, maar soms is het hier echt raar.
Maar ook heel leuk en gezellig. Dat bovenal. Ik snap jullie manier van rellen alleen nog niet zo. Als ik boos/gefrustreerd ben, dan gooi ik dat er uit en is het niet ineens 1 of 2 dagen later over![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Wordt een gezellig feestje zo.![]()
*zet fles Amarula neer*
We gaan morgen zo![]()
![]()
worden.
![]()
Ow ja, Draakie, voor jou een lekkere fruitsmoothy propvol vitamientjes.
ow die vind ik ook lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Wordt een gezellig feestje zo.![]()
*zet fles Amarula neer*
We gaan morgen zo![]()
![]()
worden.
![]()
Ow ja, Draakie, voor jou een lekkere fruitsmoothy propvol vitamientjes.
Ze zijn net klaar met zingenquote:
Nou ja het ging helemaal niet meer over dit in het 'nieuwe' FB topic, en het was nogal mosterd na de maaltijd, vandaarquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat. waarom doe je dit nu niet in t FB topic
Soms is dat het beste moment om te gaan kijken...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef Ynske het volgende:
ow nog een vraagje
een cddoosje, wat zijn daar de formaten van?
Ga je covers printen? Download dan iets als CoverXP ofzo, echt ideaal, je pakt een plaatje, kiest wat voor doosje, en het komt netjes geresized uit je printerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef Ynske het volgende:
ow nog een vraagje
een cddoosje, wat zijn daar de formaten van?
k heb geen meetlatquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je niet op wil staan om er even een te meten is het vast wel zo te googelen toch?
Kan dat niet beter in het FB topic dan waar die discussie ook gevoerd werd want nu staat er dus hier en daar wat en is het niet te volgenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Overigens wil ik nog even zeggen dat ik het zéér eens ben met deze post:
[..]
Het is echt debiel hoe hecht het zooitje hier soms is, maar ook hoe iets kleins het echt in een mega fight kan doen ontbranden, en vervolgens is het weer na 1 dag kusjekroel.
Heb ik soms best moeite mee, ben er daarom afgelopen week ff wat minder geweest. Ik weet niet zo goed wat het nou is, of sommige mensen zo naief zijn, of gewoon omwille van 'de lieve vrede' dingen inslikken of wat, maar soms is het hier echt raar.
Maar ook heel leuk en gezellig. Dat bovenal. Ik snap jullie manier van rellen alleen nog niet zo. Als ik boos/gefrustreerd ben, dan gooi ik dat er uit en is het niet ineens 1 of 2 dagen later over![]()
quote:
Ik sla geen mensen. Behalve als ik ze een plezier wil doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij moet morgen nog zingen!!!!
En moet je Zwabber niet in elkaar slaan? Hij wil Kelling aan KKI koppelen...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:33 schreef Goodbye het volgende:
En ik zeg al nooit meer iets.
Stampvoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |