Ja klopt. Ik heb wel enorm gelachen om Taliban vs. IRA (oid)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vanaf maandag 18 januari ook op de Nederlandse tv te zien, RTL 7 (22:00-23:00)
Ik heb ze nu ook allemaal gezien. Tof programma, Interessant en cool om te zien hoe ze de wapens en technieken testen, maar het eindgevecht viel toch 8 van de 10 keer tegen. Het is natuurlijk ook niet realistisch. En soms zefs belachelijk. Neem nou de Spartaan vs Ninja. (Voor de mensen die het gezien hebben) Zoals het eindgevecht gesimuleerd was, had de ninja al vanaf de 1ste seconde moeten winnen.
De ninja had 5 wapens bij zich, waaronder een blaaspijp. Ninja zit in boom, Spartaan loopt onder hem door. Het enige wat de ninja had hoeven doen is een gifig pijltje in zijn arm schieten. Maar goed, hij springt uit de boom en besluipt de spartaan van achteren. Tot hij achter de Spartaan zit en toeslaat. Echter voordat hij toeslaat geeft de ninja een kreet????? WtfGebruikt de ninja stealth om achter zijn doelwt te komen, verpest die hetdoor te gaan schreeuwen, hahaha. En het gemalen glas dat de spartaan in zijn ogen krijgt, hij schud even met zijn hoofd en kan weer perfect zien, hahaha, schei toch uit :-)
Ja zeg dat wel, die piraat wordt een paar keer vol getroffen door een morgenster, 1 keer vol tegen z'n hoofd, zoiets overleeft niemandquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb wel enorm gelachen om Taliban vs. IRA (oid).
Maar Pirate vs Knight vond ik echt de slechtste. Het forum (op de site van het programma) stond echt vol klachten.
Wat ik vooral frappant vond was toen ze de katana gingen testen op de maliënkolder van de Viking, de katana kwam er niet doorheen, had ik niet verwacht eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef raptorix het volgende:
Wel tof, heb toen die aflevering Samurai vs Viking gezien, die was geweldig
Waarom Hoe de neuk zou een naginata sneller zijn dan een langzwaard?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:49 schreef Siniti het volgende:
Hoe de neuk kwalificeert een langzwaard als een middenafstand wapen en hoe de neuk issie dodelijker dan de naginata en hoe de neuk is die strijdbijl dodelijker dan een katanaSnelheid wordt gewoon totaal niet meegerekend
Zag je het programma?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Waarom Hoe de neuk zou een naginata sneller zijn dan een langzwaard?
EDIT: Uiteraard verder een hoogst vermakelijk kulprogramma.
Die katana kwam niet door de chainmail heen, daar was het op gebaseerd.... Gewoon op de nek mikken met die katana lijkt met dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:49 schreef Siniti het volgende:
Hoe de neuk kwalificeert een langzwaard als een middenafstand wapen en hoe de neuk issie dodelijker dan de naginata en hoe de neuk is die strijdbijl dodelijker dan een katanaSnelheid wordt gewoon totaal niet meegerekend
Ik had het niet bepaald over het programma. Gebaseerd op het programma kan ik je dus ook geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zag je het programma?
De naginata had 100% controle over elke slag, bij het langzwaard vloog het zwaard na de eerste impact al alle kanten op waardoor ie een stuk langer nodig had om een opnieuw te slaan.
Een stealth fighter tegen een brute force fighter.....quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Over een half uur Spartan vs Ninja
De testen en verhalen zijn heel tof maar het endgevecht is ronduit belachelijk, zie mijn eerdere post
Dit. Dat testen vind ik wel tof, welke wapens wat doorboren en wat niet (zie bijv aangehaalde voorbeeld van de katana vs die malienkolder, stond ik ook wel even van te kijken). Dat eindgevecht boeit me weer niets, dat is toch amper te simuleren (in beeld/acteerwerk).quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Over een half uur Spartan vs Ninja
De testen en verhalen zijn heel tof maar het endgevecht is ronduit belachelijk, zie mijn eerdere post
True, maar wel vette shit als een zootje tuig niet de ME tegenover zich krijgt met waterkanonnen en rookgranaten maar een stel Spartanenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Wel pijnlijk zo'n speer door je hart maar toch blijft een hedendaagse warrior natuurlijk het dodelijkst. Een sniper killt deze allemaal van een kilometer afstand.
Als je al aan het programma begint met de veronderstelling dat iets dergelijks serieus genomen zou moeten worden zit je eigenlijk al verkeerd.quote:
Juist, historisch is t niet correct, ik denk dat ze zich te veel door de film 300 hebben laten leiden. Een half miljoen waren het er niet nee, maar er waren wel degelijk 300 spartanen, met zo'n 4000 bondgenotenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef VladDracula het volgende:
Ik kan het programma en de mensen die er naar kijken nauwelijks serieus nemen. Eerste keer dat ik een uitzending bekijk en na 5 minuten al weggedrukt. 300 Spartanen die het tegen half miljoen Perzen opnamen? Wat is dit voor historisch bullshit? En dan nog niet te spreken over de outfit van de Perzen die er getoond werden en dat er zogenaamd 100.000 tot 200.000 Perzen de dood werden ingejaagd door 300 Spartanen? Ik kan een programma die dit soort historisch incorrecte feiten verspreid nauwelijks serieus nemen. Er waren helemaal geen 300 Spartanen noch een half miljoen Perzen. Maar goed, beetje teleurgesteld in sommige mensen die ook in C&H actief zijn, maar toch naar dit soort historisch incorrecte programma's kijken. Het trieste is ook nog dat ze zich voordoen als een programma waar 'experts' aan meewerken.
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
Spike TV’s ‘Deadliest Warrior’ Is Back For A Second Season Beginning April 20
De wijkagentquote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
Ben benieuwd wat NL zou gaan insturen...(!)
Tering jij moet echt een taalcursus gaan doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende:
de progamma bezoedelt de naam van de spartaan 300 nee het waren er oficheel 7000 die 200 duizend perzen de dood in jaagde en daar na zelf sneuvelden en het waren wel eem half miljoen perzen dat klopt wel maar reken mee ziektes storm en de scheep oorlog hoeveel er spartane er waren is niet duideiijk maar zeker meer dan 300 sparta was veel beroemder dan dat en een provinsie stad hoort oom meer dan 300 te hebben en dat met dat blaas pijl klopt van de ninja maar elk mens is anders en regeeert er beter op en het terijn klopt niet waar ze vechten ze hbbe zelf maar een terijn gekozen de spartaan is uit ijdelijk beter dan een ninja het verdedegins gehalte te hoog aleen met een zwaart red de spartaan het inderdaat niet en met meer wapens red je het ook niet slim heid is het beste wapen namelijk tot zo ver mein oordeling hier over
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende:
de progamma bezoedelt de naam van de spartaan 300 nee het waren er oficheel 7000 die 200 duizend perzen de dood in jaagde en daar na zelf sneuvelden en het waren wel eem half miljoen perzen dat klopt wel maar reken mee ziektes storm en de scheep oorlog hoeveel er spartane er waren is niet duideiijk maar zeker meer dan 300 sparta was veel beroemder dan dat en een provinsie stad hoort oom meer dan 300 te hebben
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:06 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Juist, historisch is t niet correct, ik denk dat ze zich te veel door de film 300 hebben laten leiden. Een half miljoen waren het er niet nee, maar er waren wel degelijk 300 spartanen, met zo'n 4000 bondgenoten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende: en dat met dat blaas pijl klopt van de ninja maar elk mens is anders en regeeert er beter op en het terijn klopt niet waar ze vechten ze hbbe zelf maar een terijn gekozen de spartaan is uit ijdelijk beter dan een ninja het verdedegins gehalte te hoog aleen met een zwaart red de spartaan het inderdaat niet en met meer wapens red je het ook niet slim heid is het beste wapen namelijk tot zo ver mein oordeling hier over
De ninja zou makkelijk korte metten maken met een Spartaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vanaf maandag 18 januari ook op de Nederlandse tv te zien, RTL 7 (22:00-23:00)
Neem nou de Spartaan vs Ninja. (Voor de mensen die het gezien hebben) Zoals het eindgevecht gesimuleerd was, had de ninja al vanaf de 1ste seconde moeten winnen.
De ninja had 5 wapens bij zich, waaronder een blaaspijp. Ninja zit in boom, Spartaan loopt onder hem door. Het enige wat de ninja had hoeven doen is een gifig pijltje in zijn arm schieten. Maar goed, hij springt uit de boom en besluipt de spartaan van achteren. Tot hij achter de Spartaan zit en toeslaat. Echter voordat hij toeslaat geeft de ninja een kreet????? WtfGebruikt de ninja stealth om achter zijn doelwt te komen, verpest die hetdoor te gaan schreeuwen, hahaha. En het gemalen glas dat de spartaan in zijn ogen krijgt, hij schud even met zijn hoofd en kan weer perfect zien, hahaha, schei toch uit :-)
geweldigquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:16 schreef hartsoldier het volgende:
en hoe de fuk kanatila de hunk winne van alexander klopt niet hij is een mongool en een mongool kon al niet winne van een indyaan
Nee, film is geen realiteit maar dat is het gevecht in Deadliest Warrior ook nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:00 schreef hartsoldier het volgende:
en ik zal verder nixs verklpppe zijn er vragen vraag dan maar en een film is niet de rejalieteid he
Je bedoelt dat het Amerikanen zijn?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:55 schreef kristyle het volgende:
Het vervelendste aan het programma is het gebrek aan respect dat de experts hebben voor hun tegenstander.
Nou, de Green Berets werden weggevaagd door De Russische Spetznaz (seizoen 1)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:37 schreef Doler12 het volgende:
Ik vind het altijd leuk hoe zijn altijd aan die nep experts komen. De identiteit van de leden van GSG 9 en de Sayeret Matkal worden ten strengste geheim gehouden. Natuurlijk winnen de Amerikanen altijd, ook al hebben de GSG 9 zo vaak gewonnen tijdens de SWAT world challenge games. Maar ja de zwaarlijvige Amerikaanse kijker mag natuurlijk nooit zien dat een ander land beter is.
Nou, het was zo dat de Romeinen de tactieken van Hannibal afkeken, zo hebben ze hem uitendeijk weten te verslaan. Want zelfs met het grootste leger ooit samengesteld werden ze nog in de pan gehakt door hannibal. En net zoals Hannibal wist Atilla de Romeinen slag na slag te verpletteren. En mede door Atilla en zijn Hunnen is het Romeinse Rijk gevallen (o.a. door de enorme volksverhuizingen die zij teweeg brachten tijdens hun invallen in Europa)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:13 schreef hartsoldier het volgende:
beste ExperimentalFrentalMental ik ben slag gegaan anibal was iderdaat een geniaale man dat moed ik je toe kennen hij leverde goed werk en heeft duidelijk geleert van de romeinse taktieken hei dat zeker kunne winnen en meschien wel rome in kunnepikken als de takieken van de romeinen had verberet dan had hij alles kunne die zlef met wijniger man dat heeft hem de kop gekost lijkt me maar zein taktiek was tot zo ver goed uit gevoert had hij de romeinse taktiek verbetert en zijn taktiek toe gevoegd dan zauw dat een grote verwachting hebbe lijkt me maar dit hat eerder voor die man kunne af lopen rome is om trots op te zijn en zoms kost je trost een prijs dat is gebeurt ze hadden zich beter voor moete berijden en dan heb ik het over de romeinen met en klijne battlejon met voor pijlenboog het genaamde grieks vuur en katapult met een kavelerie van 60 paarden en een senturieon leger van zoow 400 man had hij de olievanten kunne stoppe maar zoow zauw ik het doen ider geval en over dat andere
die man red het niet zelfs niet met die taktiek dus die valt af
gangis kan zal ook valen met atilla de hun warom hun zijn goed maar zelfs zamen niet tege alexander op gewasse
rome vs gangis kan uit ijndelijk wint rome weet ik zeker hoe barbaars en slim gagkis kan ook is gelt ook voor atilla
atilla tege alexander alexander wint als je al zijn taktiek ziet dat weet je dat gewoon dat gelt ook voor gankis kaan
maar over rome aleen door een per paalde dinnge winne ze
hopelijk heb je hier wat aan en over leger praten en heerser is altijd welkom bij mij maakt niet uit uit welke tijd
WATquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef hartsoldier het volgende:
oke heb je gelijk aan maar er is een volk dat ze aan kon maar nooit kon uit groeien door die stome romeinen dat is de spartaan hun metodes ware slimmer beter medogeloser en gevraarlijker hadde kunne uit groeen als rijk en had de romeine ze niet tege gehauden dan waren de spartanen de beste dat weet ik zeker maar om ze nog niet konde uit groeine maakte de romeine een profinsie stad van ze de spartanen zijn de beste op de ninja naar dan die zijn het dodelijkst en sparta was eens groot maar kon nietop nieuw groeien door rome ooit ge hoord van troy en alexander kon ook makelijk winne maar kwam ook vreselijk aan ze eind net als atilla
Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef hartsoldier het volgende:
oow en vergeet de 15 de eeuw niet of ter wel de goude eeuw toen ware er berucht op de zee net als de piraat en die is ook in de deatlest geweest
Al 's overwogen om een bezoek aan een psycholoog te brengen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef hartsoldier het volgende:
ik wil ons land een keer in de uitzending wij heben zker recht op ee plek van de meest dodelijkste krijgers
Oké oké sorry dat ik je onderschatte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef hartsoldier het volgende:
ja kwam een goed resultaad uit ik en neem me wat sireus ik ben een geschiedenis en wapen kenner
De Blauwhelmen onder leiding van Thomas Karremansquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef hartsoldier het volgende:
dankje het is me een eer maar ik wil er voor zorgen dat ook een de nederlandrs zich kunne vertegenwoordigen bij deatliest warrior imand sugesties en wat voor zoort krijger en oud welke tijd zette wij in als deatliest warrior imand een idee zoms heb je wel wat hulp nodig
Lol de Spetznaz wat een faalhazen zijn dat toch ook, hebben ze echt gewonnen? Deze show slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:59 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Nou, de Green Berets werden weggevaagd door De Russische Spetznaz (seizoen 1)
Gisteren Waffen SS vs Vietkong gekeken. De eindbattle gaat net zoals alle andere afleveringen nergens overMaar het testen van de wapens blijft tof om te zien
![]()
De Vietkong met hun houten spiesen ingesmeerd met stront, de landmijn in combinatie met granaat (die enorm destructief is)
De SS met hun vlammenwerper en de S-mine
Was het Nederlandse verzet heldhaftiger dan het Belgische, Deense of Franse verzet? Daarvoor ontbreekt het mij helaas aan historisch besef. Hopelijk, heb jij als goeroe op dit vakgebied meer kennis over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:37 schreef hartsoldier het volgende:
warom niet ht nederlsnds verzet tegen imand maaar tege wie
Goede suggestie...Het zou mooi zijn als de volgende aflevering over hem gaat...het zou een waar eerbetoon aan de Nederlandse warriors zijn...dat verdienen ze!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Michiel de Ruyter, een baasje met een zwaard
Gast waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef hartsoldier het volgende:
is willem een wat hij versloeg zame met engeland napoleon maar dat lijk me nixs eerlijk gezegt ik denk dat nederland niet geschikt is als deatlies warrior aleen als holigun maschien
Wat vind je trouwens van mijn suggestie van Karremans? Die heeft zich met zijn manschappen in Srebrenica als een echte warrior gedragen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef hartsoldier het volgende:
is willem een wat hij versloeg zame met engeland napoleon maar dat lijk me nixs eerlijk gezegt ik denk dat nederland niet geschikt is als deatlies warrior aleen als holigun maschien
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:37 schreef hartsoldier het volgende:
ev voor doler12 dat is iets wad jij niet begrijpt
kjsdu mdje mme. meje ! keke !!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:40 schreef hartsoldier het volgende:
goed mwaar redde we et wel eho krige we het voor m kaar em mschien iets dodelijkr
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kjsdu mdje mme. meje ! keke !!
Je hebt blijkbaar totaal geen idee wie of wat Spetznaz zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Lol de Spetznaz wat een faalhazen zijn dat toch ook, hebben ze echt gewonnen? Deze show slaat echt nergens op.
of de Friezen in de 16e eeuwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef hartsoldier het volgende:
dankje het is me een eer maar ik wil er voor zorgen dat ook een de nederlandrs zich kunne vertegenwoordigen bij deatliest warrior imand sugesties en wat voor zoort krijger en oud welke tijd zette wij in als deatliest warrior imand een idee zoms heb je wel wat hulp nodig
Jij niet zo in taal helaas.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:51 schreef hartsoldier het volgende:
ja kan goed idee maar ben je ergete dat hij voor namelijk op sechep aan viel om hij daar beter in is
Je hebt geen dyslectie, je hebt last van chronische luiheid en een totale desinteresse in correct Nederlands schrijven.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:52 schreef hartsoldier het volgende:
kan meschien kome als imand dislectie heeft
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:06 schreef hartsoldier het volgende:
ja heel leuk ijndelijk goed gedaan en voor die florec bek dicht bichts
Ik dacht ook dat ze beiden dood zouden gaan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
Yeah right.. Die autobom was genoeg om die twee kapot te maken
Al vaker gezien dat ze het voordoen bij iemand, het is wel pijnlijk maar dus niet echt gevaarlijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:39 schreef Karina het volgende:
Au dat moet zeer doen. Die vent is gek.
Gaat gewoon om de schade die het veroorzaakt! Dat is afhankelijk van de grootte van de kogel, maar tevens de kracht erachter, vermogen tot penetratie et cetera.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens mij ben je met 5.5 mm kogel door je kop echt niet minder dood dan met een 6.8mm...maakt dat echt zoveel uit?
toch jammer dat dit soort programma;s ook de niet nadenkenden aantrektquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef Doler12 het volgende:
Wat maakt dat nou uit als hij dood moet
Als je gericht op iemand hoofd gaat schieten, dan schiet je gewoon om te dodenquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
toch jammer dat dit soort programma;s ook de niet nadenkenden aantrekt.
Hij moet dus NIET dood bij dit soort wapens...
Nu komt Hartsoldier klaar.quote:Op dinsdag 14 september 2010 16:27 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
@ Hartsoldier
Schrijf maar alvast in je agenda
WOENSDAG 15 SEPT. (morgen)
RTL 7 (20:30): ATILLA
dit is de film waar ik het laatst over had. Mag je niet missen dus
quote:
Volgens mij is hij al een tijde niet meer online gekomen!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Heb je de film nou gezien of niet, Hartsoldier?
Die moet ik nog maar ff op youtube of uitzending gemist terug kijken.quote:Op maandag 20 september 2010 22:09 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vette aflevering
Rajput vs Centurion
die wapens van de Rajput
idd wat een ding!quote:Op maandag 20 september 2010 22:12 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vlem, recht door de maliënkolder van de Centurion
Wat een wapen! De Katar
Dat gevecht slaat inderdaad nergens op. Ze zeiden dat dat raijput-zwaard als zwak punt had dat deze zo traag was, en van dat pijl-kanon ding dat de pijlen zo snel waren dat deze niet te ontwijken waren. Maar in het filmpje weert die raijput zo'n pijl af met dat zwaard. Verder slaat die centurion mis met die hakbijl, en gaat die raijput voor het doorslaan van die bijl, terwijl hij daar gewoon de armen van die centurion eraf kan slaan.quote:Op maandag 20 september 2010 22:57 schreef Doler12 het volgende:
Dat gevecht zo nep inclusief schreeuwende gek
quote:Op maandag 27 september 2010 22:50 schreef hartsoldier het volgende:
pas maar op doller ik stam van de kruis ridder af bovendin berheers ik hun tegniek een van de beste warriors ter weereld
wederom in slaap gevallen op de bank en snachts weer niet kunnen slapen :squote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ben het vergeten te kijken. Wat werd er vergeleken?
KGBquote:Op maandag 27 september 2010 22:58 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik ben het vergeten te kijken. Wat werd er vergeleken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 28-09-2010 09:30:04 ]Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
KGB
vs
CIA
Long Range Weapons
KGB - Skorpion SMG 61 with Suppressor
CIA - Ingram M10 (MAC 10) with Suppressor
Mid Range Weapons
KGB - Camera Gun
CIA - Briefcase Gun
Explosives
KGB - Plofbuis
CIA - Explosive Cigar
short-range
KGB - Shoe Knife
CIA - Wurgkoord
Op zich best een toffe aflevering. Leipe shit die spionnen
thnxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het testen van de wapens altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:31 schreef Hathor het volgende:
Wat een ontzettend stompzinnig programma en wat een debiele vergelijkingen ook, zoals bv die IRA vs Taliban aflevering, of die van mafia vs Somali pirates. Ik krijg de indruk dat ze van pure ellende niet meer weten wat ze moeten uitzenden.
Bedankt voor dit stukje Romeinse geschiedenisles.quote:Op maandag 27 september 2010 22:57 schreef hartsoldier het volgende:
gelijk heb je klopt niets van er waren veel grote heersers diede romeine aan konde maar maakte de zlefde faut de romeinewerken als een rots zo sterk zijn ze een vijand schopt het ver maar op het laatste momend boem weg droom en later was rome inder daat nixs een goed elijders nog heersers nog soldaten darom viel rome uit eeen maar tog aan alles komt en ijnd maar tog ze hadde het langst de wereld heerschapij al voor de geboorte van kristers rome heeft het langst van idere ander ge regeert en dat maakte ze zoow sterk maar tegen kruis riders beginne ze nixs te minste niet veel
Ja, ik sta er ook van te watertanden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje Romeinse geschiedenisles.
Episch hij kan zo een professor worden bij Harvard!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bedankt voor dit stukje Romeinse geschiedenisles.
hartsoldier weet er inderdaad bijzonder veel vanafquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:55 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Episch hij kan zo een professor worden bij Harvard!
Waarom veroverden de Romeinen niet gewoon heel Nederland, maar slechts de helft?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:28 schreef hartsoldier het volgende:
dankje ik mag dan 15 zijn maar van die dinge weet ik inderdaat veel imad vragen over iets dan wil ik ze wel proberen te beantwoorden
Is het wel relevant hoe goed de Romeinen strategisch waren? Ik bedoel het gaat om het individuele gevecht. En de Romeinen waren geen individuele vechtmachines. Je hebt het over grote heersers, maar dat is niet relevant. O, en de Romeinen zijn niet naar India getrokken om het te veroveren. Dit terwijl ze wel afwisten van de rijkdom en wijsheid van India (er werd mee gehandeld) en er dus veel te halen viel. Verder moet je ook niet vergeten dat de belangrijkste delen van de Romeinse veroveringen ook zwaar kampten met internse strubelingen. Het waren eveneens grote rijken, ontstaan uit de poliiek van Alexander de Grote (Egypte, Macedonië, Syrië) Maar een ontwikkeld politiek systeem en deugdelijk onderwijsstelsel, komen ook verschillende partijen die menen dat iets anders moet, wat leidt tot zwakte in militair opzicht. Het Romeinse Rijk ging aan iets soortgelijks ten onder.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:34 schreef hartsoldier het volgende:
en dan nog eve die senturion had moete winne het stikte van de faute zag ik al de wapen test zijn leuk maar vind het een schande om zoow groote heersers af te zetten en zoow ie zoo het is niet op compute te traserener komt veel meer bij kijken dan alen wapens en techniek zo als wilskracht en je vijhand te slim af zijn maar ja tog een grapigge zender
Wat heeft het ermee te maken dat Alexander de Perzen versloeg? Het was in een heel andere tijd (200 jaar eerder). Hoe groot een rijk is is niet relevant. Jij zegt dat de Romeinen wereldheerschppij hadden, en dat is onzin. Hoe lang ze dit hadden zegt ook weinig, omdat het de som is van de ontwikkeling van andere naties. In latere tijden hadden ze er echt voor moeten vechten, en was dit veel moeilijker geweest. Tevens hadden ze nu de mogelijkheid om ontwikkeling van de bezette gebieden te stagneren.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:00 schreef hartsoldier het volgende:
dacht je dat ik het niet wist luister hier naar ten eerste waren de landen groter en tweede ze heerste niet zo lang als rome zlef en daar gaat het om hun strategie was zeer goed en perzie was groot ja zeker weet ik maar door wie gingen ze ten onder jaar voor rome alexander de grote een egt held jammer dat hij vroeg stierf later wert zein rijk in 4 re gedeelt
Ja, leuk,. Maar dat is gewoon niet relevant. Gekeken naar de mogelijkheid van een direct confrontatie, verliest een centurion gewoon. Dat is een soldaat uit een gigantisch leger, en geen individualist. Zet twee teams van straatvoetballers en veldvoetballers tegen elkaar, en de veldvoetballers zullen winnen. Maar zet ze individueel tegen elkaar, dan zal de straatvoetballer winnen.quote:en er komt veel meer bij kijken dan wapens het gaat ook om techniek kracht het indefuwele ik kijk tog mer naar andere dingen dan jij er er waren meer grootheersers die nooit konden uit groeien zo als de spartanen en dan nog die raijaput sloeg een speer door midde van 7 meter dat klopt niet om je maar een seconde om je te ontwijkn onmogelijk dus hun wapen arsenel was goed
Zo te zien heb je totaal geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef hartsoldier het volgende:
oow over de perzen naa de dood van alexander wet zijn rijk in 4 ge deelt dus kortom perzie kreeg zijn rijk terug om er geen op volger meer was van daar sanp je ook wat ik bedoel
quote:Omdat het tweede seizoen afgelopen is, nu is het wachten op seizoen 3Op vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef hartsoldier het volgende:
warom word hier nixs meer gescreven
quote:De katana is het beste zwaard ter wereld. Daar zijn alle experts het over eens. Dan heb je de ninja-to, net zo goed als de katana, alleen werden de ninja-to's korter en rechter gemaakt. Dan heb je nog het zwaard van de kelten. Door de meesten experts tevens als een van de beste zwaarden ter wereld gezien, beter dan een tempelierszwaard en een dao zwaard zal best een goed zwaard zijn maar tegenover een katana is het slechts een prulOp vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef hartsoldier het volgende:
zeg julie hebbe vast gezien dat die kilij het eerste tegen de katana op kon ik heb zoow me ijgen ideen
als je nauw een tempeliers zwaard zal maken van het staal van de katana is van gemaakt wat krijg je dan
en ik vind dat het dao zwaard tog wat beter is dan de katana dit zwaard word ook toe gepast bei een van de grootste vecht sport wusu
quote:Er is geen beste zwaard in de wereld.Op vrijdag 29 oktober 2010 08:31 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
De katana is het beste zwaard ter wereld. Daar zijn alle experts het over eens. Dan heb je de ninja-to, net zo goed als de katana, alleen werden de ninja-to's korter en rechter gemaakt. Dan heb je nog het zwaard van de kelten. Door de meesten experts tevens als een van de beste zwaarden ter wereld gezien, beter dan een tempelierszwaard en een dao zwaard zal best een goed zwaard zijn maar tegenover een katana is het slechts een prul
quote:Blijkbaar heb je het programma niet gezien, daar testen ze voortdurend zwaarden,Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Er is geen beste zwaard in de wereld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |