abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87043966
en warom zouden ze vechten het en dan nog de rajaput zal wel aaardig af slachten maar tegen een heel romeins leger dat zal niet lukke okal ben je nog zoow goed maar tog rome haud zich aan afsparaken india ook om ze wel eer kenne
pi_87044214
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:50 schreef hartsoldier het volgende:
oow over de perzen naa de dood van alexander wet zijn rijk in 4 ge deelt dus kortom perzie kreeg zijn rijk terug om er geen op volger meer was van daar sanp je ook wat ik bedoel
Zo te zien heb je totaal geen idee waar je over praat.
pi_87044375
mag je mei vertellen warom
  donderdag 30 september 2010 @ 23:17:33 #204
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_87044872
Ben jij een geniale kloon of gewoon een tokkie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_87045034
ik denk dat ik gewoon van geschiedenis hauw en legers cloon vermoedelijk
pi_87052639
ik weet niet veel van je, alleen dat je enorm dyslectisch bent :')
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_87059142
Hartsoldier is een held
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_87061985
hoe zoow en voor daqt vorige bericht doe even normaal ik kraak andere tog ook niet af
pi_87209451
Heb het niet helemaal kunnen volgen, was ook tegelijkertijd op de pc bezig.
Maar dat zwaard van Vlad Tepes!, Wat een zwaard 8-) De Kilij
Ook tof dat ze het spietsen lieten zien :)
Die voetkruisboog van Vlad sloeg dan weer nergens op :) (in vergelijking met Sun Tsu)
die Donderdbus was cool, allereerste draagbare vuurwapen, die ook nog eens als een slagwapen kon worden gebruikt.

Het spietsen en de Kilij in het volgende filmpje

[ Bericht 7% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 05-10-2010 15:26:58 (ap) ]
pi_87568500
zeg julie hebbe vast gezien dat die kilij het eerste tegen de katana op kon ik heb zoow me ijgen ideen
als je nauw een tempeliers zwaard zal maken van het staal van de katana is van gemaakt wat krijg je dan
en ik vind dat het dao zwaard tog wat beter is dan de katana dit zwaard word ook toe gepast bei een van de grootste vecht sport wusu
pi_88093022
warom word hier nixs meer gescreven
pi_88094851
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef hartsoldier het volgende:
warom word hier nixs meer gescreven
Omdat het tweede seizoen afgelopen is, nu is het wachten op seizoen 3
pi_88094920
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef hartsoldier het volgende:
zeg julie hebbe vast gezien dat die kilij het eerste tegen de katana op kon ik heb zoow me ijgen ideen
als je nauw een tempeliers zwaard zal maken van het staal van de katana is van gemaakt wat krijg je dan
en ik vind dat het dao zwaard tog wat beter is dan de katana dit zwaard word ook toe gepast bei een van de grootste vecht sport wusu
De katana is het beste zwaard ter wereld. Daar zijn alle experts het over eens. Dan heb je de ninja-to, net zo goed als de katana, alleen werden de ninja-to's korter en rechter gemaakt. Dan heb je nog het zwaard van de kelten. Door de meesten experts tevens als een van de beste zwaarden ter wereld gezien, beter dan een tempelierszwaard en een dao zwaard zal best een goed zwaard zijn maar tegenover een katana is het slechts een prul ;)
pi_88101003
ooit een dao uit getest het is chinees friend en de musketier dan die heb ik nog niet gezien en dat is een van de beste krijgrs warom hebbe ze die niet late zien of heb ik die gemist
pi_88101187
oowen de kijji ken de katana hebbe dat heb je tog welgezien of nie maar ik ben er van over tuigt dat krome zwaarden het beste zijn het snijt mee he dus de katane de kijji en de ninjato zij het beste maar dat wete we niet zeker er zijn zo veel zwaarden gemaakt dus warom maken ze niet een zerie van het dodelijkste zwaart speer en boog dan zulle we egt weten en zwaarde zijn allemaal op hun ijge manier schadelijk en je hat het over kankis kang
welk zwaard dacht je dat hij gebruikte het dao zwaard of te wel mongools als chinees
pi_88112305
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 08:31 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

De katana is het beste zwaard ter wereld. Daar zijn alle experts het over eens. Dan heb je de ninja-to, net zo goed als de katana, alleen werden de ninja-to's korter en rechter gemaakt. Dan heb je nog het zwaard van de kelten. Door de meesten experts tevens als een van de beste zwaarden ter wereld gezien, beter dan een tempelierszwaard en een dao zwaard zal best een goed zwaard zijn maar tegenover een katana is het slechts een prul ;)
Er is geen beste zwaard in de wereld.
pi_88115706
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 17:26 schreef Doler12 het volgende:

[..]

Er is geen beste zwaard in de wereld.
Blijkbaar heb je het programma niet gezien, daar testen ze voortdurend zwaarden,

The Ninhoto Katana is the sharpest type of sword in the world, with a record of being able to chop through 8 prisoners at once (during ancient times, the strength of a Katana was measured in how many prisoners it could chop through at once, gory but true!)

Read more: http://socyberty.com/military/the-best-sword-in-history/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')