Nou, de Green Berets werden weggevaagd door De Russische Spetznaz (seizoen 1)quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:37 schreef Doler12 het volgende:
Ik vind het altijd leuk hoe zijn altijd aan die nep experts komen. De identiteit van de leden van GSG 9 en de Sayeret Matkal worden ten strengste geheim gehouden. Natuurlijk winnen de Amerikanen altijd, ook al hebben de GSG 9 zo vaak gewonnen tijdens de SWAT world challenge games. Maar ja de zwaarlijvige Amerikaanse kijker mag natuurlijk nooit zien dat een ander land beter is.
Nou, het was zo dat de Romeinen de tactieken van Hannibal afkeken, zo hebben ze hem uitendeijk weten te verslaan. Want zelfs met het grootste leger ooit samengesteld werden ze nog in de pan gehakt door hannibal. En net zoals Hannibal wist Atilla de Romeinen slag na slag te verpletteren. En mede door Atilla en zijn Hunnen is het Romeinse Rijk gevallen (o.a. door de enorme volksverhuizingen die zij teweeg brachten tijdens hun invallen in Europa)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:13 schreef hartsoldier het volgende:
beste ExperimentalFrentalMental ik ben slag gegaan anibal was iderdaat een geniaale man dat moed ik je toe kennen hij leverde goed werk en heeft duidelijk geleert van de romeinse taktieken hei dat zeker kunne winnen en meschien wel rome in kunnepikken als de takieken van de romeinen had verberet dan had hij alles kunne die zlef met wijniger man dat heeft hem de kop gekost lijkt me maar zein taktiek was tot zo ver goed uit gevoert had hij de romeinse taktiek verbetert en zijn taktiek toe gevoegd dan zauw dat een grote verwachting hebbe lijkt me maar dit hat eerder voor die man kunne af lopen rome is om trots op te zijn en zoms kost je trost een prijs dat is gebeurt ze hadden zich beter voor moete berijden en dan heb ik het over de romeinen met en klijne battlejon met voor pijlenboog het genaamde grieks vuur en katapult met een kavelerie van 60 paarden en een senturieon leger van zoow 400 man had hij de olievanten kunne stoppe maar zoow zauw ik het doen ider geval en over dat andere
die man red het niet zelfs niet met die taktiek dus die valt af
gangis kan zal ook valen met atilla de hun warom hun zijn goed maar zelfs zamen niet tege alexander op gewasse
rome vs gangis kan uit ijndelijk wint rome weet ik zeker hoe barbaars en slim gagkis kan ook is gelt ook voor atilla
atilla tege alexander alexander wint als je al zijn taktiek ziet dat weet je dat gewoon dat gelt ook voor gankis kaan
maar over rome aleen door een per paalde dinnge winne ze
hopelijk heb je hier wat aan en over leger praten en heerser is altijd welkom bij mij maakt niet uit uit welke tijd
WATquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:14 schreef hartsoldier het volgende:
oke heb je gelijk aan maar er is een volk dat ze aan kon maar nooit kon uit groeien door die stome romeinen dat is de spartaan hun metodes ware slimmer beter medogeloser en gevraarlijker hadde kunne uit groeen als rijk en had de romeine ze niet tege gehauden dan waren de spartanen de beste dat weet ik zeker maar om ze nog niet konde uit groeine maakte de romeine een profinsie stad van ze de spartanen zijn de beste op de ninja naar dan die zijn het dodelijkst en sparta was eens groot maar kon nietop nieuw groeien door rome ooit ge hoord van troy en alexander kon ook makelijk winne maar kwam ook vreselijk aan ze eind net als atilla
Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef hartsoldier het volgende:
oow en vergeet de 15 de eeuw niet of ter wel de goude eeuw toen ware er berucht op de zee net als de piraat en die is ook in de deatlest geweest
Al 's overwogen om een bezoek aan een psycholoog te brengen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:55 schreef hartsoldier het volgende:
ik wil ons land een keer in de uitzending wij heben zker recht op ee plek van de meest dodelijkste krijgers
Oké oké sorry dat ik je onderschatte.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef hartsoldier het volgende:
ja kwam een goed resultaad uit ik en neem me wat sireus ik ben een geschiedenis en wapen kenner
De Blauwhelmen onder leiding van Thomas Karremansquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef hartsoldier het volgende:
dankje het is me een eer maar ik wil er voor zorgen dat ook een de nederlandrs zich kunne vertegenwoordigen bij deatliest warrior imand sugesties en wat voor zoort krijger en oud welke tijd zette wij in als deatliest warrior imand een idee zoms heb je wel wat hulp nodig
Lol de Spetznaz wat een faalhazen zijn dat toch ook, hebben ze echt gewonnen? Deze show slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 07:59 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Nou, de Green Berets werden weggevaagd door De Russische Spetznaz (seizoen 1)
Gisteren Waffen SS vs Vietkong gekeken. De eindbattle gaat net zoals alle andere afleveringen nergens overMaar het testen van de wapens blijft tof om te zien
![]()
De Vietkong met hun houten spiesen ingesmeerd met stront, de landmijn in combinatie met granaat (die enorm destructief is)
De SS met hun vlammenwerper en de S-mine
Was het Nederlandse verzet heldhaftiger dan het Belgische, Deense of Franse verzet? Daarvoor ontbreekt het mij helaas aan historisch besef. Hopelijk, heb jij als goeroe op dit vakgebied meer kennis over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:37 schreef hartsoldier het volgende:
warom niet ht nederlsnds verzet tegen imand maaar tege wie
Goede suggestie...Het zou mooi zijn als de volgende aflevering over hem gaat...het zou een waar eerbetoon aan de Nederlandse warriors zijn...dat verdienen ze!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Michiel de Ruyter, een baasje met een zwaard
Gast waar heb je het over?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:54 schreef hartsoldier het volgende:
is willem een wat hij versloeg zame met engeland napoleon maar dat lijk me nixs eerlijk gezegt ik denk dat nederland niet geschikt is als deatlies warrior aleen als holigun maschien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |