abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75798104
Deadliest Warrior

Elke aflevering worden twee verschillende warriors tegen elkaar gezet. Het gaat om de beste warriors uit de geschiedenis zoals de Viking, Gladiator, Ninja en Samurai,... In de loop van het programma worden de warriors in een speciaal uitgeruste studio getest, hun technieken en wapens getest op slagkracht, snelheid, effectiviteit, enz, enz. Deze worden in een geavanceerd computerprogramma ingevoerd die aan het einde van de aflevering 1000 battles simuleert. Overigens ziet de battle er uit alsof het real life is!

William Wallace vs Shaka Zulu
Green Beret vs Spetznaz
Viking vs Samurai
Yakuza vs Mafia
IRA vs Taliban
Spartan vs Ninja
Pirate vs Knight
Apache vs Gladiator
Shaolin Monk vs Maori

In België is het programma sinds gisteren op tv, iedere vrijdag op 2BE (19:40)

http://www.spike.com/show/31082?tabId=31138&fxn=getTabMembers

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_75802441
Geweldig programma dit, al zijn sommige criteria wel erg vergezocht. Over vooral Pirate vs. Knight kwamen nogal wat klachten. Maar ach; it's good fun .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_75833834
Wel tof, heb toen die aflevering Samurai vs Viking gezien, die was geweldig
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_75839340
Heb ze allemaal gezien, wel aardig maar op het laatst werd het wel erg saai en meer van hetzelfde. Elke keer dezelfde opmerkingen etc. Daarnaast heb ik wel eens mijn twijfels gehad bij sommige criteria, zoals hierboven ook werd gezegd.
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_76709795
Vanaf maandag 18 januari ook op de Nederlandse tv te zien, RTL 7 (22:00-23:00)

Ik heb ze nu ook allemaal gezien. Tof programma, Interessant en cool om te zien hoe ze de wapens en technieken testen, maar het eindgevecht viel toch 8 van de 10 keer tegen. Het is natuurlijk ook niet realistisch. En soms zefs belachelijk. Neem nou de Spartaan vs Ninja. (Voor de mensen die het gezien hebben) Zoals het eindgevecht gesimuleerd was, had de ninja al vanaf de 1ste seconde moeten winnen.
De ninja had 5 wapens bij zich, waaronder een blaaspijp. Ninja zit in boom, Spartaan loopt onder hem door. Het enige wat de ninja had hoeven doen is een gifig pijltje in zijn arm schieten. Maar goed, hij springt uit de boom en besluipt de spartaan van achteren. Tot hij achter de Spartaan zit en toeslaat. Echter voordat hij toeslaat geeft de ninja een kreet????? Wtf Gebruikt de ninja stealth om achter zijn doelwt te komen, verpest die hetdoor te gaan schreeuwen, hahaha. En het gemalen glas dat de spartaan in zijn ogen krijgt, hij schud even met zijn hoofd en kan weer perfect zien, hahaha, schei toch uit :-)
pi_76758245
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

Ik heb ze nu ook allemaal gezien. Tof programma, Interessant en cool om te zien hoe ze de wapens en technieken testen, maar het eindgevecht viel toch 8 van de 10 keer tegen. Het is natuurlijk ook niet realistisch. En soms zefs belachelijk. Neem nou de Spartaan vs Ninja. (Voor de mensen die het gezien hebben) Zoals het eindgevecht gesimuleerd was, had de ninja al vanaf de 1ste seconde moeten winnen.
De ninja had 5 wapens bij zich, waaronder een blaaspijp. Ninja zit in boom, Spartaan loopt onder hem door. Het enige wat de ninja had hoeven doen is een gifig pijltje in zijn arm schieten. Maar goed, hij springt uit de boom en besluipt de spartaan van achteren. Tot hij achter de Spartaan zit en toeslaat. Echter voordat hij toeslaat geeft de ninja een kreet????? Wtf Gebruikt de ninja stealth om achter zijn doelwt te komen, verpest die hetdoor te gaan schreeuwen, hahaha. En het gemalen glas dat de spartaan in zijn ogen krijgt, hij schud even met zijn hoofd en kan weer perfect zien, hahaha, schei toch uit :-)
Ja klopt. Ik heb wel enorm gelachen om Taliban vs. IRA (oid) .
Maar Pirate vs Knight vond ik echt de slechtste. Het forum (op de site van het programma) stond echt vol klachten.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_76764094
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 12:50 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ja klopt. Ik heb wel enorm gelachen om Taliban vs. IRA (oid) .
Maar Pirate vs Knight vond ik echt de slechtste. Het forum (op de site van het programma) stond echt vol klachten.
Ja zeg dat wel, die piraat wordt een paar keer vol getroffen door een morgenster, 1 keer vol tegen z'n hoofd, zoiets overleeft niemand
pi_76972740
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef raptorix het volgende:
Wel tof, heb toen die aflevering Samurai vs Viking gezien, die was geweldig
Wat ik vooral frappant vond was toen ze de katana gingen testen op de maliënkolder van de Viking, de katana kwam er niet doorheen, had ik niet verwacht eerlijk gezegd
Een van de tofste om te zien was de Spetznatz tegen de Groene Baretten, de rivalitet onder elkaar, de Rus die de middelvinger opsteekt naar de Amerikanen.

[ Bericht 86% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 18-01-2010 17:19:27 ]
pi_76972862
Voor de mensen die t nog niet weten
vanavond de eerste aflevering op RTL 7 om 22:00
ik geloof Apache vs Gladiator

[ Bericht 52% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 18-01-2010 17:19:37 ]
pi_76990350
Super vet programma
  maandag 18 januari 2010 @ 23:28:47 #11
66083 Platina
78th Element
pi_76992403
Dat eindgevecht hoe slecht
Maar het is wel een vermakelijk programma en past wel in de machoprogrammering van RTL7 op de maandagavond.
pi_77258520
Als ik me niet vergis, vanavond Viking vs Samurai
pi_77278826
Hoe de neuk kwalificeert een langzwaard als een middenafstand wapen en hoe de neuk issie dodelijker dan de naginata en hoe de neuk is die strijdbijl dodelijker dan een katana Snelheid wordt gewoon totaal niet meegerekend
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:00:08 #14
218710 LittleTortillaBoy
Fill'em and Fold'em
pi_77278863
Ik wil ook wel de Ninja vs Pirate zien
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
pi_77287207
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 03:49 schreef Siniti het volgende:
Hoe de neuk kwalificeert een langzwaard als een middenafstand wapen en hoe de neuk issie dodelijker dan de naginata en hoe de neuk is die strijdbijl dodelijker dan een katana Snelheid wordt gewoon totaal niet meegerekend
Waarom Hoe de neuk zou een naginata sneller zijn dan een langzwaard?

EDIT: Uiteraard verder een hoogst vermakelijk kulprogramma.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_77293217
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Waarom Hoe de neuk zou een naginata sneller zijn dan een langzwaard?

EDIT: Uiteraard verder een hoogst vermakelijk kulprogramma.
Zag je het programma?

De naginata had 100% controle over elke slag, bij het langzwaard vloog het zwaard na de eerste impact al alle kanten op waardoor ie een stuk langer nodig had om een opnieuw te slaan.
  dinsdag 26 januari 2010 @ 18:57:17 #17
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_77302172
Een werkelijke competitie tussen alle oude krijgers zou veel leuker zijn volgens mij. En Yakuza vs Mafia, Spetznaz vs Green Beret en IRA vs Taliban is belachelijk. Gewoon een kwestie van wie het snelst schiet lijkt me.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  dinsdag 26 januari 2010 @ 19:01:37 #18
92644 mr_anonimous
pi_77302386
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 03:49 schreef Siniti het volgende:
Die katana kwam niet door de chainmail heen, daar was het op gebaseerd.... Gewoon op de nek mikken met die katana lijkt met dan.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_77313888
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 15:33 schreef Siniti het volgende:

[..]

Zag je het programma?

De naginata had 100% controle over elke slag, bij het langzwaard vloog het zwaard na de eerste impact al alle kanten op waardoor ie een stuk langer nodig had om een opnieuw te slaan.
Ik had het niet bepaald over het programma. Gebaseerd op het programma kan ik je dus ook geen ongelijk geven.
~Leonard Cohen
pi_77530185
Over een half uur Spartan vs Ninja
De testen en verhalen zijn heel tof maar het endgevecht is ronduit belachelijk, zie mijn eerdere post
  maandag 1 februari 2010 @ 21:34:58 #21
92644 mr_anonimous
pi_77530317
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
De testen en verhalen zijn heel tof maar het endgevecht is ronduit belachelijk, zie mijn eerdere post
Een stealth fighter tegen een brute force fighter.....
pi_77531352
quote:
Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Dit. Dat testen vind ik wel tof, welke wapens wat doorboren en wat niet (zie bijv aangehaalde voorbeeld van de katana vs die malienkolder, stond ik ook wel even van te kijken). Dat eindgevecht boeit me weer niets, dat is toch amper te simuleren (in beeld/acteerwerk).

Plus gewoon leuk als geschiedenisles zeg maar.
pi_77532250
Wel pijnlijk zo'n speer door je hart maar toch blijft een hedendaagse warrior natuurlijk het dodelijkst. Een sniper killt deze allemaal van een kilometer afstand.
pi_77532371
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Wel pijnlijk zo'n speer door je hart maar toch blijft een hedendaagse warrior natuurlijk het dodelijkst. Een sniper killt deze allemaal van een kilometer afstand.
True, maar wel vette shit als een zootje tuig niet de ME tegenover zich krijgt met waterkanonnen en rookgranaten maar een stel Spartanen
pi_77532472
Spartanen vs. ME
ME op de vlucht
pi_77532932
Ik kan het programma en de mensen die er naar kijken nauwelijks serieus nemen. Eerste keer dat ik een uitzending bekijk en na 5 minuten al weggedrukt. 300 Spartanen die het tegen half miljoen Perzen opnamen? Wat is dit voor historisch bullshit? En dan nog niet te spreken over de outfit van de Perzen die er getoond werden en dat er zogenaamd 100.000 tot 200.000 Perzen de dood werden ingejaagd door 300 Spartanen? Ik kan een programma die dit soort historisch incorrecte feiten verspreid nauwelijks serieus nemen. Er waren helemaal geen 300 Spartanen noch een half miljoen Perzen. Maar goed, beetje teleurgesteld in sommige mensen die ook in C&H actief zijn, maar toch naar dit soort historisch incorrecte programma's kijken. Het trieste is ook nog dat ze zich voordoen als een programma waar 'experts' aan meewerken.

[ Bericht 5% gewijzigd door VladDracula op 01-02-2010 22:34:15 ]
Niet helemaal gek!
pi_77533282
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef VladDracula een waar verhaal, maar....:

Als je al aan het programma begint met de veronderstelling dat iets dergelijks serieus genomen zou moeten worden zit je eigenlijk al verkeerd.
~Leonard Cohen
pi_77540728
quote:
Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef VladDracula het volgende:
Ik kan het programma en de mensen die er naar kijken nauwelijks serieus nemen. Eerste keer dat ik een uitzending bekijk en na 5 minuten al weggedrukt. 300 Spartanen die het tegen half miljoen Perzen opnamen? Wat is dit voor historisch bullshit? En dan nog niet te spreken over de outfit van de Perzen die er getoond werden en dat er zogenaamd 100.000 tot 200.000 Perzen de dood werden ingejaagd door 300 Spartanen? Ik kan een programma die dit soort historisch incorrecte feiten verspreid nauwelijks serieus nemen. Er waren helemaal geen 300 Spartanen noch een half miljoen Perzen. Maar goed, beetje teleurgesteld in sommige mensen die ook in C&H actief zijn, maar toch naar dit soort historisch incorrecte programma's kijken. Het trieste is ook nog dat ze zich voordoen als een programma waar 'experts' aan meewerken.
Juist, historisch is t niet correct, ik denk dat ze zich te veel door de film 300 hebben laten leiden. Een half miljoen waren het er niet nee, maar er waren wel degelijk 300 spartanen, met zo'n 4000 bondgenoten
pi_77554887
Het programma is gericht op jeugdige kijkers om ze lekker te maken voor teh army.
pi_77554935
Ik vond die eindbattle wel leuk, een soort Power Rangers.
pi_77572756
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_79545926
pi_80610691
Gisteren was het een dubbele aflevering.
In de eerste aflevering namen de beste warriors uit seizoen 1 het tegen elkaar op.
Niet veel schokkends maar toch leuk om te zien.

De andere ging over SWAT vs. GSG-9.

Komende afleveringen gaan over:
Attila The Hun vs. Alexander The Great
Jesse James vs. Al Capone
Aztec Jaguar vs. Zande Warrior
Nazi SS vs. Viet Cong
pi_80611527
Het grappigste vind ik nog wel dat de teambattles worden gespeeld met telkens dezelfde acteurs/warriors. Dezelfde knakker is de ene keer een IRA-soldaat. de volgende keer een maffioso. Wel heel economisch verantwoord...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 22 april 2010 @ 22:25:06 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_80614756
Paar keer gezien, maar vond het echt een kut-programma, wat grotendeels nergens op sloeg. Maar goed, amerikanen hebben sowieso weinig verstand van martial arts.

Leuker zou me een programma lijken waarin landen hun beste PRAKTIJK martial artists (politie/leger/etc) zouden sturen en het dan tegen elkaar opnemen. Zodat je een Zuid-Koreaanse taekwondo-instructeur het ziet opnemen tegen een japanse judo-agent, of een Israelische Krav Maga soldaat, etc etc.

Ben benieuwd wat NL zou gaan insturen...(!)
pi_80620885
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Yi-Long het volgende:

Ben benieuwd wat NL zou gaan insturen...(!)
De wijkagent Badass!
pi_84991990
de progamma bezoedelt de naam van de spartaan 300 nee het waren er oficheel 7000 die 200 duizend perzen de dood in jaagde en daar na zelf sneuvelden en het waren wel eem half miljoen perzen dat klopt wel maar reken mee ziektes storm en de scheep oorlog hoeveel er spartane er waren is niet duideiijk maar zeker meer dan 300 sparta was veel beroemder dan dat en een provinsie stad hoort oom meer dan 300 te hebben en dat met dat blaas pijl klopt van de ninja maar elk mens is anders en regeeert er beter op en het terijn klopt niet waar ze vechten ze hbbe zelf maar een terijn gekozen de spartaan is uit ijdelijk beter dan een ninja het verdedegins gehalte te hoog aleen met een zwaart red de spartaan het inderdaat niet en met meer wapens red je het ook niet slim heid is het beste wapen namelijk tot zo ver mein oordeling hier over
  zondag 8 augustus 2010 @ 08:08:06 #39
218710 LittleTortillaBoy
Fill'em and Fold'em
pi_84998801
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende:
de progamma bezoedelt de naam van de spartaan 300 nee het waren er oficheel 7000 die 200 duizend perzen de dood in jaagde en daar na zelf sneuvelden en het waren wel eem half miljoen perzen dat klopt wel maar reken mee ziektes storm en de scheep oorlog hoeveel er spartane er waren is niet duideiijk maar zeker meer dan 300 sparta was veel beroemder dan dat en een provinsie stad hoort oom meer dan 300 te hebben en dat met dat blaas pijl klopt van de ninja maar elk mens is anders en regeeert er beter op en het terijn klopt niet waar ze vechten ze hbbe zelf maar een terijn gekozen de spartaan is uit ijdelijk beter dan een ninja het verdedegins gehalte te hoog aleen met een zwaart red de spartaan het inderdaat niet en met meer wapens red je het ook niet slim heid is het beste wapen namelijk tot zo ver mein oordeling hier over
Tering jij moet echt een taalcursus gaan doen.
In the city you must fight to survive. Double the action, triple the excitement. About me
pi_85004675
Ok, het barst van de taalfouten, maar ik begrijp nog net een beetje waar je t over hebt ;)

quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende:
de progamma bezoedelt de naam van de spartaan 300 nee het waren er oficheel 7000 die 200 duizend perzen de dood in jaagde en daar na zelf sneuvelden en het waren wel eem half miljoen perzen dat klopt wel maar reken mee ziektes storm en de scheep oorlog hoeveel er spartane er waren is niet duideiijk maar zeker meer dan 300 sparta was veel beroemder dan dat en een provinsie stad hoort oom meer dan 300 te hebben
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 09:06 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

[..]

Juist, historisch is t niet correct, ik denk dat ze zich te veel door de film 300 hebben laten leiden. Een half miljoen waren het er niet nee, maar er waren wel degelijk 300 spartanen, met zo'n 4000 bondgenoten
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende: en dat met dat blaas pijl klopt van de ninja maar elk mens is anders en regeeert er beter op en het terijn klopt niet waar ze vechten ze hbbe zelf maar een terijn gekozen de spartaan is uit ijdelijk beter dan een ninja het verdedegins gehalte te hoog aleen met een zwaart red de spartaan het inderdaat niet en met meer wapens red je het ook niet slim heid is het beste wapen namelijk tot zo ver mein oordeling hier over
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:

Neem nou de Spartaan vs Ninja. (Voor de mensen die het gezien hebben) Zoals het eindgevecht gesimuleerd was, had de ninja al vanaf de 1ste seconde moeten winnen.
De ninja had 5 wapens bij zich, waaronder een blaaspijp. Ninja zit in boom, Spartaan loopt onder hem door. Het enige wat de ninja had hoeven doen is een gifig pijltje in zijn arm schieten. Maar goed, hij springt uit de boom en besluipt de spartaan van achteren. Tot hij achter de Spartaan zit en toeslaat. Echter voordat hij toeslaat geeft de ninja een kreet????? Wtf :? Gebruikt de ninja stealth om achter zijn doelwt te komen, verpest die hetdoor te gaan schreeuwen, hahaha. En het gemalen glas dat de spartaan in zijn ogen krijgt, hij schud even met zijn hoofd en kan weer perfect zien, hahaha, schei toch uit :-)
De ninja zou makkelijk korte metten maken met een Spartaan ;)
pi_85004883
Ik be overigens wel benieuwd naar het nieuwe seizoen

http://www.spike.com/show/31082?tabId=31456&fxn=getTabMembers

Season 2, Episode 1: Back for Blood

Season 2, Episode 2: SWAT vs. GSG 9

Season 2, Episode 3: Attila the Hun vs. Alexander the Great

Season 2, Episode 4: Jesse James vs. Al Capone

Season 2, Episode 5: Aztec Jaguar vs. Zande Warrior

Season 2, Episode 6: Nazi Waffen SS vs. Viet Cong

Season 2, Episode 7: Roman Centurion vs. Rajput Warrior

Season 2, Episode 8: Somali Pirate vs. Medellin Cartel

Season 2, Episode 9: Persian Immortal vs. Celt

Season 2, Episode 10: KGB vs. CIA

Season 2, Episode 11: Vlad the Impaler vs. Sun Tzu

Season 2, Episode 12: Ming Warrior vs. Musketeer

Season 2, Episode 13: Comanche vs. Mongol

Season 2, Episode 14: Navy Seal vs. Israeli Commando
pi_85014045
zorrie van de spel fouten heb dislectie maar hopelijk begrepen julie wat ik bedoelde
pi_85014142
klopt met de blaas pijl wel of de naginata maar verder niet een ninja kan niet zonder zijn truucks
pi_85014265
de navey wint en de comacshe wint ook en die vlad wind ook en de musketier die wint ook verbaast me niets trauwens de musketier is een van de beste zwaard vechters en hade een musket geweer de musketiers zijn namelijk getreent om het ander wapen af te ketsen of te ontwapenen en daar na toe slaan
pi_85014552
oow de nazie waffe ss won met een vlame werper geweldig gewoon vond ik wel een gaaf gevecht de uit zending van hun is niet stukke beter vind ik heb wel aleen het ijnd gevect en dewapens kloppe bijna waffen hadde een stg 44 of mg die heb ik niet gezien
pi_85014921
en zins waneer heeft een romein zoow ap surt traage bijl en dat zwaard wet aleen door generaals gebruikt dit kraak ik het liefst af en wat moest die gek van een tege stander met een riem om mee te slaan zonder dat hat de romeijn zijn schild nog en won dit klopt weer niet
pi_85015326
Hoewel de achtergrond info best interessant is vind ik het allemaal nogal kinderachtig overkomen. Saaie grapjes, halve waarheden en kindse gasten (die apache ofzo tegen een gladiator, wat een pubers :') )

Al met al een gemiste kans.

En hartsoldier, hou je panty eens aan.
Conscience do cost.
pi_85015603
en hoe de fuk kanatila de hunk winne van alexander klopt niet hij is een mongool en een mongool kon al niet winne van een indyaan
  † In Memoriam † zondag 8 augustus 2010 @ 18:19:24 #49
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_85015695
Dat slaat nergens op. Bij sommige volken lag de kracht van de strijder bij het collectief en bij volken waar mankracht duurder was dan wapentuig was het weer andersom. Eén individu kan nooit representatief staan voor een geheel noch kan één strijder symbool kan staan voor een leger!
pi_85015861
ik weet nixs van grapjes dus doe niet zo lollig wat mei om gaat is de ware geschiedenis en de wapens daar ben ik goed in zo als dat pistool bij de waffen ss dat is de verkeerde p walter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')