Ja klopt. Ik heb wel enorm gelachen om Taliban vs. IRA (oid)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vanaf maandag 18 januari ook op de Nederlandse tv te zien, RTL 7 (22:00-23:00)
Ik heb ze nu ook allemaal gezien. Tof programma, Interessant en cool om te zien hoe ze de wapens en technieken testen, maar het eindgevecht viel toch 8 van de 10 keer tegen. Het is natuurlijk ook niet realistisch. En soms zefs belachelijk. Neem nou de Spartaan vs Ninja. (Voor de mensen die het gezien hebben) Zoals het eindgevecht gesimuleerd was, had de ninja al vanaf de 1ste seconde moeten winnen.
De ninja had 5 wapens bij zich, waaronder een blaaspijp. Ninja zit in boom, Spartaan loopt onder hem door. Het enige wat de ninja had hoeven doen is een gifig pijltje in zijn arm schieten. Maar goed, hij springt uit de boom en besluipt de spartaan van achteren. Tot hij achter de Spartaan zit en toeslaat. Echter voordat hij toeslaat geeft de ninja een kreet????? WtfGebruikt de ninja stealth om achter zijn doelwt te komen, verpest die hetdoor te gaan schreeuwen, hahaha. En het gemalen glas dat de spartaan in zijn ogen krijgt, hij schud even met zijn hoofd en kan weer perfect zien, hahaha, schei toch uit :-)
Ja zeg dat wel, die piraat wordt een paar keer vol getroffen door een morgenster, 1 keer vol tegen z'n hoofd, zoiets overleeft niemandquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik heb wel enorm gelachen om Taliban vs. IRA (oid).
Maar Pirate vs Knight vond ik echt de slechtste. Het forum (op de site van het programma) stond echt vol klachten.
Wat ik vooral frappant vond was toen ze de katana gingen testen op de maliënkolder van de Viking, de katana kwam er niet doorheen, had ik niet verwacht eerlijk gezegdquote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef raptorix het volgende:
Wel tof, heb toen die aflevering Samurai vs Viking gezien, die was geweldig
Waarom Hoe de neuk zou een naginata sneller zijn dan een langzwaard?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:49 schreef Siniti het volgende:
Hoe de neuk kwalificeert een langzwaard als een middenafstand wapen en hoe de neuk issie dodelijker dan de naginata en hoe de neuk is die strijdbijl dodelijker dan een katanaSnelheid wordt gewoon totaal niet meegerekend
Zag je het programma?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Waarom Hoe de neuk zou een naginata sneller zijn dan een langzwaard?
EDIT: Uiteraard verder een hoogst vermakelijk kulprogramma.
Die katana kwam niet door de chainmail heen, daar was het op gebaseerd.... Gewoon op de nek mikken met die katana lijkt met dan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:49 schreef Siniti het volgende:
Hoe de neuk kwalificeert een langzwaard als een middenafstand wapen en hoe de neuk issie dodelijker dan de naginata en hoe de neuk is die strijdbijl dodelijker dan een katanaSnelheid wordt gewoon totaal niet meegerekend
Ik had het niet bepaald over het programma. Gebaseerd op het programma kan ik je dus ook geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zag je het programma?
De naginata had 100% controle over elke slag, bij het langzwaard vloog het zwaard na de eerste impact al alle kanten op waardoor ie een stuk langer nodig had om een opnieuw te slaan.
Een stealth fighter tegen een brute force fighter.....quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Over een half uur Spartan vs Ninja
De testen en verhalen zijn heel tof maar het endgevecht is ronduit belachelijk, zie mijn eerdere post
Dit. Dat testen vind ik wel tof, welke wapens wat doorboren en wat niet (zie bijv aangehaalde voorbeeld van de katana vs die malienkolder, stond ik ook wel even van te kijken). Dat eindgevecht boeit me weer niets, dat is toch amper te simuleren (in beeld/acteerwerk).quote:Op maandag 1 februari 2010 21:32 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Over een half uur Spartan vs Ninja
De testen en verhalen zijn heel tof maar het endgevecht is ronduit belachelijk, zie mijn eerdere post
True, maar wel vette shit als een zootje tuig niet de ME tegenover zich krijgt met waterkanonnen en rookgranaten maar een stel Spartanenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Wel pijnlijk zo'n speer door je hart maar toch blijft een hedendaagse warrior natuurlijk het dodelijkst. Een sniper killt deze allemaal van een kilometer afstand.
Als je al aan het programma begint met de veronderstelling dat iets dergelijks serieus genomen zou moeten worden zit je eigenlijk al verkeerd.quote:
Juist, historisch is t niet correct, ik denk dat ze zich te veel door de film 300 hebben laten leiden. Een half miljoen waren het er niet nee, maar er waren wel degelijk 300 spartanen, met zo'n 4000 bondgenotenquote:Op maandag 1 februari 2010 22:25 schreef VladDracula het volgende:
Ik kan het programma en de mensen die er naar kijken nauwelijks serieus nemen. Eerste keer dat ik een uitzending bekijk en na 5 minuten al weggedrukt. 300 Spartanen die het tegen half miljoen Perzen opnamen? Wat is dit voor historisch bullshit? En dan nog niet te spreken over de outfit van de Perzen die er getoond werden en dat er zogenaamd 100.000 tot 200.000 Perzen de dood werden ingejaagd door 300 Spartanen? Ik kan een programma die dit soort historisch incorrecte feiten verspreid nauwelijks serieus nemen. Er waren helemaal geen 300 Spartanen noch een half miljoen Perzen. Maar goed, beetje teleurgesteld in sommige mensen die ook in C&H actief zijn, maar toch naar dit soort historisch incorrecte programma's kijken. Het trieste is ook nog dat ze zich voordoen als een programma waar 'experts' aan meewerken.
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:47 schreef Mr.Silencer het volgende:
Spike TV’s ‘Deadliest Warrior’ Is Back For A Second Season Beginning April 20
De wijkagentquote:Op donderdag 22 april 2010 22:25 schreef Yi-Long het volgende:
Ben benieuwd wat NL zou gaan insturen...(!)
Tering jij moet echt een taalcursus gaan doen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende:
de progamma bezoedelt de naam van de spartaan 300 nee het waren er oficheel 7000 die 200 duizend perzen de dood in jaagde en daar na zelf sneuvelden en het waren wel eem half miljoen perzen dat klopt wel maar reken mee ziektes storm en de scheep oorlog hoeveel er spartane er waren is niet duideiijk maar zeker meer dan 300 sparta was veel beroemder dan dat en een provinsie stad hoort oom meer dan 300 te hebben en dat met dat blaas pijl klopt van de ninja maar elk mens is anders en regeeert er beter op en het terijn klopt niet waar ze vechten ze hbbe zelf maar een terijn gekozen de spartaan is uit ijdelijk beter dan een ninja het verdedegins gehalte te hoog aleen met een zwaart red de spartaan het inderdaat niet en met meer wapens red je het ook niet slim heid is het beste wapen namelijk tot zo ver mein oordeling hier over
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende:
de progamma bezoedelt de naam van de spartaan 300 nee het waren er oficheel 7000 die 200 duizend perzen de dood in jaagde en daar na zelf sneuvelden en het waren wel eem half miljoen perzen dat klopt wel maar reken mee ziektes storm en de scheep oorlog hoeveel er spartane er waren is niet duideiijk maar zeker meer dan 300 sparta was veel beroemder dan dat en een provinsie stad hoort oom meer dan 300 te hebben
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:06 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Juist, historisch is t niet correct, ik denk dat ze zich te veel door de film 300 hebben laten leiden. Een half miljoen waren het er niet nee, maar er waren wel degelijk 300 spartanen, met zo'n 4000 bondgenoten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef hartsoldier het volgende: en dat met dat blaas pijl klopt van de ninja maar elk mens is anders en regeeert er beter op en het terijn klopt niet waar ze vechten ze hbbe zelf maar een terijn gekozen de spartaan is uit ijdelijk beter dan een ninja het verdedegins gehalte te hoog aleen met een zwaart red de spartaan het inderdaat niet en met meer wapens red je het ook niet slim heid is het beste wapen namelijk tot zo ver mein oordeling hier over
De ninja zou makkelijk korte metten maken met een Spartaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:41 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Vanaf maandag 18 januari ook op de Nederlandse tv te zien, RTL 7 (22:00-23:00)
Neem nou de Spartaan vs Ninja. (Voor de mensen die het gezien hebben) Zoals het eindgevecht gesimuleerd was, had de ninja al vanaf de 1ste seconde moeten winnen.
De ninja had 5 wapens bij zich, waaronder een blaaspijp. Ninja zit in boom, Spartaan loopt onder hem door. Het enige wat de ninja had hoeven doen is een gifig pijltje in zijn arm schieten. Maar goed, hij springt uit de boom en besluipt de spartaan van achteren. Tot hij achter de Spartaan zit en toeslaat. Echter voordat hij toeslaat geeft de ninja een kreet????? WtfGebruikt de ninja stealth om achter zijn doelwt te komen, verpest die hetdoor te gaan schreeuwen, hahaha. En het gemalen glas dat de spartaan in zijn ogen krijgt, hij schud even met zijn hoofd en kan weer perfect zien, hahaha, schei toch uit :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |