abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68703760
Gisteren kwam ik deze serie tegen en ik vond de eerste afleveringen wel grappig

Weet je nog? Al die keren dat je met je vriendjes aan het discussieren was of een ninja van een viking zou kunnen winnen of superman tegen batman? Deze serie geeft er op een luchtige manier antwoord op.
Aflevering 1: Gladiator vs Indian
Aflevering 2: Samurai vs Viking
Aflevering 3: Spartan vs Ninja
Aflevering 4: Pirate vs Knight

Eerst gaan ze vrolijk tekeer met alle wapens die de desbetreffende warrior ter beschikking had. Alle gegevens worden allemaal in een computerprogramma gestopt en die komt uiteindelijk met een simulatie wie er zou winnen (en de show eindigt met een gechoreografeerd gevecht). Die computer is onzin uiteraard, maar het geklooi met wapens (Chuck Lidell, de kooivechter komt even wat gladiatorspeeltjes uitproberen) en de fans van de ene soldaat en de ander die elkaar lopen te stangen maakt het geheel tot een grappig programma!

Homepage is hier te vinden.

Maar de vraag is natuurlijk: Hoe zouden deze gevechten in het echt eindigen
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_68706517
Leuke serie, er zitten geregeld extreem wrede wapens tussen die ontiegelijk veel schade aanrichten.

Komende afleveringen:
Yakuza vs. Mafia
Green Beret vs. Spetznaz
Shoalin Monk vs. Maori
William Wallace vs. Shaka Zulu
IRA vs. Taliban

Ik denk dat van alle warriors tot nu de Spartan toch wel de bruutste is.
Je moet natuurlijk wel rekening houden met de periode van de Spartans, de wapens, bescherming en hoe ze al op jonge leeftijd goed worden voorbereidt op hun toekomst.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mr.Silencer op 05-05-2009 21:21:32 ]
pi_68707140
Eerste 4 afleveringen gezien en is inderdaad een leuke show, die narrator heeft trouwens echt een Spartan voice (beetje als die gast van 300 )

Yakuza vs Mafia lijkt me wel cool.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:24:00 #4
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_68707560
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 20:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
IRA vs. Taliban
Hoe werkt dat? Die lopen naar elkaar en boem?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_68708318
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:24 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? Die lopen naar elkaar en boem?
Ze testen de wapens die beiden gebruiken en dan kijken wie het dodelijkste is ofsow?
pi_68708630
Volgens mij zou zo'n Spartan toch weinig tegen een Ninja kunnen doen. Veel te veel blote lichaamsdelen die een pijltje vergif kunnen ontvangen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 22:01:07 #7
32402 s0k
..............................
pi_68709107
leuke infotainment oid, alleen dat rivale gedrag vind ik iets te gemaakt
..................................................................................................................................................
pi_68710058
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:48 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij zou zo'n Spartan toch weinig tegen een Ninja kunnen doen. Veel te veel blote lichaamsdelen die een pijltje vergif kunnen ontvangen.
Met een bronzen schild met een diameter van 1,2 meter hou je aardig wat tegen hoor. Die pijltjes van de blowgun moeten vooral gemikt worden op bovenarmen, schouders, bovenbenen en ogen, de rest is allemaal beschermd.
Een goede houding in combinatie met zo'n groot schild zullen die pijltjes niet vaak effectief zijn.

Een sneak attack in combinatie met de blowgun daarentegen is uitermate effectief.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mr.Silencer op 05-05-2009 22:35:48 ]
pi_69646272
D'r zijn inmiddels weer nieuwe afleveringen. Shaolin vs Maori deed me even vrezen, maar gelukkig bleek het loos alarm
pi_69647422
Zit net ook toevallig te kijken, ik liep inmiddels al 4 afleveringen achter.
Ik ben net klaar met klaar met Green Beret vs. Spetznaz en IRA vs. Taliban.
pi_69656777
Ik heb ze ook allemaal gedownload, lijkt mij erg vet, vooral die met de Mafia en de Yakuza
Ik heb er alleen even snel doorheen gescrolled, maar zit er wel een beetje lekkere vaart achter of is het vooral saai en veel van hetzelfde (zoals wel vaker met dat soort series )
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:19:12 #12
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69663006
Ik vind er wel genoeg vaart achter zitten. Ik vind ze niet allemaal even sterk. Over Knight vs. Pirate is een hoop discussie geweest waar ik het wel mee eens ben. De serie is sowieso een hoop lol .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:19:53 #13
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69663024
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 22:01 schreef s0k het volgende:
leuke infotainment oid, alleen dat rivale gedrag vind ik iets te gemaakt
Dat hoort erbij als je Amerikaan bent .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_69672485
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 09:27 schreef LockonStratos het volgende:
Ik heb ze ook allemaal gedownload, lijkt mij erg vet, vooral die met de Mafia en de Yakuza
Ik heb er alleen even snel doorheen gescrolled, maar zit er wel een beetje lekkere vaart achter of is het vooral saai en veel van hetzelfde (zoals wel vaker met dat soort series )
Het is wel veel van hetzelfde, maar zoals hierboven gezegd, ze hebben er een hoop lol in.
Het komt er vooral op neer om met de meest gruwelijke wapens mensgetrouwe dummy's van gel (met bloedzakjes) tot pulp te slaan, afgewisseld met vrij bloedige vechtscenes. Ik ben er nog niet helemaal achter of de vechtscenes stockmaterial uit films is of speciaal voor de serie gemaakt (behalve dan het laatste gevecht) Het laatste maakt de serie wel een stuk duurder.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:46:46 #15
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_69678319
Volgens mij is het speciaal voor de serie gemaakt. Op een moment viel het mij op dat alle buitenlocaties er hetzelfde uitzien. Volgens mij is dat allemaal in hetzelfde bos gefilmd.
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:54:07 #16
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_69678604
Goede serie inderdaad. Ga zometeen de Spartan vs. Ninja maar eens kijken Eerder hebben ze dit toch ook met dieren gedaan? Dan ze complete mechanische dieren namaakten etc en dan die computersimulatie eroverheen?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_69688974
klinkt wel leuk
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 12 mei 2010 @ 17:08:04 #18
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_81347745
Seizoen 2 is al een tijdje onderweg, ik vind de serie echt wel tof ....

Aan de einduitslag zou ik niet teveel waarde hechten, maar de wapens in actie zien e.d. is echt wel bruut
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')