De Into the wild soundtrack van Eddie Vedder is dan ook wel een aanrader als je die nog niet kent!quote:
En ik maar denken dat dit pas de voorbeschouwing is..quote:
En dat nét voordat je naar de Grote Markt gaat, het moet zo zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:24 schreef -Hans- het volgende:
Queen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!! Don't Stop me now !!!![]()
![]()
Ken ik nog niet, maar bedankt voor de tip! Binnenkort maar eens checkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De Into the wild soundtrack van Eddie Vedder is dan ook wel een aanrader als je die nog niet kent!
Kan geen toeval zijn iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
En dat nét voordat je naar de Grote Markt gaat, het moet zo zijn
Heb jij die briefing niet gehad? Nouja zeg...quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef broer het volgende:
Hé, verdomd. Ze zitten al in het huis. En dat niet even tegen mij vertellen, hè...
Troost je, ze zijn nog niet opgesloten en ze eten nog, dus eigenlijk telt dit nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef broer het volgende:
Hé, verdomd. Ze zitten al in het huis. En dat niet even tegen mij vertellen, hè...
Praten ze erdoorheenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:26 schreef -Hans- het volgende:
Let vooral op het eind van de plaat. Prachtig is dat !
Altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:26 schreef ScottTracy het volgende:
Heb jij die briefing niet gehad? Nouja zeg...
Pizza gaat er bij mij ook bijna in. In de ovenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
Zo, hond is uitgelaten, pizzadingetjes in de oven.
Heb ik nog iets gemist?
ja voor digitaal wel ja, maar dan doet analoog het ook wel, en daar heb ik ook gewoon 101.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je hebt ook zeker een decoder? En heb je dat kanaal met kadertjes wel gehad?
ah, het viel niet alleen mij op merk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef pjaminon het volgende:
Omg "ik ben net klaaarrrwrwrr, mevrouw wou rrrrrwraindowwwnrrrr on me aanvragen" aldus de callcenter kakkert
Je zit te dicht bij je kerstboomquote:
Ik gok dat hij dan in de top serious request langskomt. Als je een exotische plaat aanvraagt die uiteindelijk maar 1x wordt aangevraagt zal het wel wat moeilijk worden denk ik...quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Impry het volgende:
Altijd die smoes dat de plaat altijd gedraaid wordt, maar is gewoon dikke BS, heb al vaak genoeg een plaat aangevraagd die uiteindelijk nooit gedraaid is.
Precies, dus dan is het onzin dat ze zeggen dat hij altijd gedraaid wordt. Beetje de boel lekker maken vind ik dat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dan in de top serious request langskomt. Als je een exotische plaat aanvraagt die uiteindelijk maar 1x wordt aangevraagt zal het wel wat moeilijk worden denk ik...
19.00quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
zeg hoelaat gaat de deur nou dicht, 18.00u of 19.00u?
1900quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je kunt het natuurlijk ook anders verwoorden. "Vraag nu je plaat aan en wellicht dat we hem dan eens een keertje draaien, ooit. Ofzo" Dan is de drempel om geld neer te leggen natuurlijk wat hogerquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Precies, dus dan is het onzin dat ze zeggen dat hij altijd gedraaid wordt. Beetje de boel lekker maken vind ik dat.
Begrijp dat ze voor het gros van de platen verwijzen naar de Top SR idd.
tussen 19 en 19.30quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:
19u denk ikquote:
Torrequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Weet je waar ik trouwens voor pleit, Iemand dood van torre (en roos) op nr. 1 in de top serious request. Het heeft de kerstgedachte en het is ook nog een lekker lied
Dan maak je een heleboel mensen kwoatquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Weet je waar ik trouwens voor pleit, Iemand dood van torre (en roos) op nr. 1 in de top serious request. Het heeft de kerstgedachte en het is ook nog een lekker lied
Twitter is KUT en FOK! = goed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:34 schreef pjaminon het volgende:
Dit topic lijkt wel twitter maar dan 10x sneller !
twitter is sneller hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:34 schreef pjaminon het volgende:
Dit topic lijkt wel twitter maar dan 10x sneller !
Ben normaal ook niet van Roos, maar deze combi is wel erg lekkerquote:
quote:
want?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Dan maak je een heleboel mensen kwoat
Neen. Ik volg een kleine 500 man maar dit gaat 500x zo snelquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
twitter is sneller hoorvooral tijdens een voetbalwedstrijd
Het heeft de kerstgedachte!?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
Iemand dood van torre (en roos) op nr. 1 in de top serious request. Het heeft de kerstgedachte
Overdrijven ben je wel goed inquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Neen. Ik volg een kleine 500 man maar dit gaat 500x zo snel
Ik zou als dj zijnde een tegenbod doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een zaadrequest. Die zou ik nog niet voor 1000 euro draaien.
Dat heeft FOK! wel. Nou ja danny heeft het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef MilaNL het volgende:
waarom heeft Fok! nog niet dat de posts automatisch updaten met AJAX
Omdat de forum software fucked-up oud isquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef MilaNL het volgende:
Je moet het zien als een hashtag heh, niet als een volglijstquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Neen. Ik volg een kleine 500 man maar dit gaat 500x zo snel
Nee, ik bedoel het verhaal wat er achter zitquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef broer het volgende:
[..]
Het heeft de kerstgedachte!?
Altijd heftige familieruzies tijdens de kerst bij jou?
Haha hier staan het eten ook op, dus ik groet met je meequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Even eten halen en eten. Hoop over een uurtje terug te zijn, tot over 25 topics dus
Omdat Ajax gisteren verloren heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef MilaNL het volgende:
Geef ik haar ook wel, maar de kwaliteit is merkbaar minder. Van de microfoon waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geef haar nou een kans, ze is net bezig
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Even eten halen en eten. Hoop over een uurtje terug te zijn, tot over 25 topics dus
Wait for Evolution, hét album van het jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben normaal ook niet van Roos, maar deze combi is wel erg lekker![]()
Wait for Evolution mag het van mij ook worden trouwens
Er is nu ook weinig te zien, al kan je annemiek niet over het hoofd zienquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef pjaminon het volgende:
Sommige mensen luisteren radio via de ether, dat is duidelijk te zien.
ik ga m'n f5 knop even olieën*
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben normaal ook niet van Roos, maar deze combi is wel erg lekker![]()
Wait for Evolution mag het van mij ook worden trouwens
Daar zit wat in ja. Als ik dit http://search.twitter.com/search?q=%23sr09 nog moet gaan volgen hou ik helemaal geen tijd meer overquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet het zien als een hashtag heh, niet als een volglijstals je onder de hashtag bare kijkt, gaat die bijvoorbeeld sneller dan het Barcelona - Real topic op fok
Cya ! eerste pizza is bijna klaar en daarna komt er nog 1. Met een beetje geluk rond 6:20 die kant op en dan ben ik er net voor 19:00. Vrees alleen dat het klote fietsen zal worden want het is al flink kouder en het sneeuwt nog steedsquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Beide super inderdaad, bedoelde nu trouwens het nummerquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wait for Evolution, hét album van het jaar. Naja, Backspacer is ook heel vet.
Daarom ook handig die mashup van 3fmfan.nlquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:40 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Als ik dit http://search.twitter.com/search?q=%23sr09 nog moet gaan volgen hou ik helemaal geen tijd meer over
Ook fijn ja!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom ook handig die mashup van 3fmfan.nl
Op het album staan veel nummers die vet zijn. Sommige dagen vind ik Wait for Evolution vet, de andere Habibi. Tijdens de festivals waren ze ook ontzettend vet. Wat mij betreft de (Nederlandse) band van het jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beide super inderdaad, bedoelde nu trouwens het nummer
Ja in m'n hoofd denk ikquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Op het album staan veel nummers die vet zijn. Sommige dagen vind ik Wait for Evolution vet, de andere Habibi. Tijdens de festivals waren ze ook ontzettend vet. Wat mij betreft de (Nederlandse) band van het jaar
Waar kan ik het lijstje vinden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, vond de Song van het jaar top 3 niet terecht... De staat op 1, editors gewoon helemaal weg en daarvoor in de plaats muse, en op nr 3 kyteman
Eens hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Op het album staan veel nummers die vet zijn. Sommige dagen vind ik Wait for Evolution vet, de andere Habibi. Tijdens de festivals waren ze ook ontzettend vet. Wat mij betreft de (Nederlandse) band van het jaar
Klopt. Die tweede stem halverwegequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens hoorWe're gonna die vind ik ook geweldig
![]()
Ik noemde het nummer omdat ik vind dat dat de SR klapper van dit jaar moet worden.
Ja. Terug naar Utrecht ermee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
Wat een chagrijnige Groningers staan er buiten zeg
Die hebben het koud johquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
Wat een chagrijnige Groningers staan er buiten zeg
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja. Terug naar Utrecht Brabant ermee.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Dit mag van mij ook wel het lied van SR worden
quote:
Dan moet je springen, zeker bij I think I like itquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die hebben het koud johEn stel je voor dat je enthousiast overkomt, dat ken niet als nuchtere grunniger
Ja maar dan komen ze enthousiast overquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet je springen, zeker bij I think I like it
Als je met iemand meegaat die aan de andere kant gaat staan, dan krijg je ze wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar dan komen ze enthousiast over
Ik zou het zo doen trouwens, wedden dat ik dan raar wordt aangekeken door de rest die er staat
Als ik er nog heen ga, zal ik een poging wagen, als het niet te druk is tenminstequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je met iemand meegaat die aan de andere kant gaat staan, dan krijg je ze wel mee hoor
moet je natuurlijk wel zelf ITHINKILIKEIT aanvragenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik er nog heen ga, zal ik een poging wagen, als het niet te druk is tenminste
Je kunt overal wel op springenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet je natuurlijk wel zelf ITHINKILIKEIT aanvragen
Goede tipquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:56 schreef broer het volgende:
O, fuck. Headlines.
Dag webcam, hallo normale radiostream!
true. Maar die freaky ogenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Derek010 het volgende:
Ik vind Paul Rabbering leuker dan Eric Corton in die filmpjes over malaria.
Eric ga je ook nog wel zien deze week hoor, die heeft namelijk ook 2 reizen gemaakt met hetzelfde doel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Derek010 het volgende:
ik vind de stem van corton toch lekkerder hoor, en ook totaal niet passenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Derek010 het volgende:
Uiteraard, gewoon de URL (zie OP) in die programma's openen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Is het ook mogenlijk om de webcamfeed in winamp of windows media player af te spelen?
Jacques d'Anconaquote:
Goede actie maar mij ging het nou om die ene persoonquote:
Dan stook je wat mensen op, om ook voor hem te gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Goede actie maar mij ging het nou om die ene persoon
Prutsersquote:
Goeie vraagquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:03 schreef 3FMaster het volgende:
Komt held Visscher nog deze week langs?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:03 schreef 3FMaster het volgende:
Zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:03 schreef 3FMaster het volgende:
wiequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:03 schreef 3FMaster het volgende:
Maar Bertje Vis zou ik toffer vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Zou geweldig zijnGelukkig komt Youp wel
quote:
die vis, da's toch visser?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar Bertje Vis zou ik toffer vinden
Zoveel keus hebben ze ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
helaas ja
ze willen waarschijnlijk een 'populair' gezicht ivm maxima
ik ken hem wel, maar ik dacht dat je zijn achternaam met zonder ch schreefquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Bert Visscher, cabaratier, vrij druk, erg grappig
Vorig jaar was Guido Weijers het, dit jaar Visscherquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar Bertje Vis zou ik toffer vinden
Wait, whutquote:
Ik heb het echt 2 min geleden gedaan. Dan ook?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:05 schreef James1988 het volgende:
Aan iedereen die totnutoe de Silverlight-applicatie heeft geïnstalleerd: wil je eventjes uninstallen en opnieuw installen? Ik heb wat code toegevoegd voor auto-updating.
Guidoquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar was Guido Weijers het, dit jaar Visscher
Dan is het niet zo ergquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ken hem wel, maar ik dacht dat je zijn achternaam met zonder ch schreef
Zouden we dan toch die magische grens van 2000 halen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tempo zit er al goed inkan het bijna niet bijbenen
Ga erop bieden, en misschien win je een Masterclass weerbericht voorlezen door Veenstraquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wacht, dat ga ik aanvragen, het weerbericht door veenstra ieder uur bij de half uur headlines
Is die drquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ga erop bieden, en misschien win je een Masterclass weerbericht voorlezen door Veenstra
Nee, die is er niet. Maar misschien als je 3FM mailt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is die dr*gaat ff kijken bij biedinggedoe*
Eigenlijk hangen er zelfs nog veel meer camera's, maar er zijn er maar een paar die direct bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Supergaaf 4 cams man..... Net als vroegah met BB en DGK
ow okquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, die is er niet. Maar misschien als je 3FM mailt.
Doe maar ja... ik heb om 18:02 de nieuwe binary online gegooid dus misschien had je nog net de 'oude'.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het echt 2 min geleden gedaan. Dan ook?
toen iedere scheet uitgetypt werd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef Nostalgist het volgende:
Supergaaf 4 cams man..... Net als vroegah met BB en DGK
je mist mediageilquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat duo vind ik idd gaar, die geer en goor, maar om geen spelbreker te zijn: guur![]()
Dat is juist net hetgeen dat ik juist verschrikkelijk vind.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef Sneijder5 het volgende:
Worden weer veel jingles en woordgrappen van Giel.
hij baalt vast van timurquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:12 schreef Sneijder5 het volgende:
Worden weer veel jingles en woordgrappen van Giel.
Jawelquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:14 schreef Waaghals2010 het volgende:
Al 2 uur bezig en nog geen broodje bakpoa?
Daar wil ik ook wel wat voor neerleggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:14 schreef themauster het volgende:
Wat kost annemieke in lingerie achter de draaitafel,net een smsje in beeld
100 euro geboden om het niet te draaienquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:14 schreef Waaghals2010 het volgende:
Al 2 uur bezig en nog geen broodje bakpoa?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100 euro geboden om het niet te draaien
ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100 euro geboden om het niet te draaien
Als er geboden wordt, moet dat wel hehquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:17 schreef themauster het volgende:
Ze gaan heus geen Broodje Bakpao draaien als ze niet mogen eten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:17 schreef themauster het volgende:
Ze gaan heus geen Broodje Bakpao draaien als ze niet mogen eten
Hij zegt ook al jaren dat hij niet drinkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:15 schreef pjaminon het volgende:
Giel weer aan de cola? Ik dacht dat hij met roken en cola gestopt was?
broodje shoarma is lekkerderquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen broodje bakpao
ik bedoelde het liedjequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
broodje shoarma is lekkerder
Dat wel maar geen pet en Giel haarquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij zegt ook al jaren dat hij niet drinkt.
Omdat ze hier geen smaak hebben qua muziekquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen broodje bakpao
Nee, dit jaar moeten de bewoners op baby's passen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:20 schreef Derek010 het volgende:
Gaat er nog iemand trouwen in het Glazen Huis?
(Eric is weer zo netjes gekleed, dus ik dacht van, hé)
zijn vast wel leuke eet liedjes te vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als er geboden wordt, moet dat wel heh
Oh, in plaats van, ach zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, dit jaar moeten de bewoners op baby's passen.
Ik vind het een ver-schrik-ke-lijk nummer, maar ben 'm gaan waarderenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
je bedoelt naast dat het een flutnummer is met een slechte tekst?
eetze!quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, dit achtergrondmuziekje is van:
Maar ik ben eten
En hoe staat het met de vrouw en de op komst zijnde baby?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
Post soms wat traag ziekenhuis heeft wazig ontvangst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |