Maakt niet uit! Goeie plaatquote:
let's hope togetherquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
mwoah, gesteund door de sfeer daar gaat dat ook vast goed komen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ze zegt niet mien, ze zegt hef to bie
Whehe, hier ook. Toen ik in de 2de klas zat ofzo.quote:
Nee, en ik gok dat mijn request echt niet gedraaid gaat wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:10 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vind Timur cool
Hebben jullie je requests hier al ingevuld?
http://fok.3fmfan.nl/requests/
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef James1988 het volgende:
Zo dan! De 1.0 van de Silverlight-applicatie is ook af. Er zal vast nog wel wat aan features missen, maar de basis is er. Streams bekijken. Vereisten: Silverlight. Werkt op Windows (XP en hoger) en OS X (10.4 en hoger, dacht ik).
[ afbeelding ]
De app is hier online te bekijken, én te installeren:
http://seriousrequest.i-clone.nl/SR09.VideoApp.html
De video kan schalen, en de kanalenkiezer links verschijnt alleen als er geen stream speelt, of als je aan de linkerkant van het scherm komt met je muis.
Dat is ook 1x, volgend jaar valt kerst weer gewoon in het eerste weekend van de vakantie denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Serious RequestEn wat fijn dat het begint op de dag dat mijn vakantie begint!! Normaal begint het nog in de laatste schoolweek voor kerst en dan moet ik dus nog werken en mis ik altijd zo veel.. Nu is het perfect getimed
![]()
true. en hij draait lekker standalone!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel ook. 1000 beter als dat kut flash.
zeker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is ook 1x, volgend jaar valt kerst weer gewoon in het eerste weekend van de vakantie denk ik
Op 101.tv is alles te volgenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat hier zo belachelijk snel, dus kan een dubbele vraag zijn: is er weer een etalagekanaal op TV waarop alles doorlopend wordt uitgezonden? En zo ja, vanaf hoe laat?
Van ziggo is helaas nog onbekend (als je analoog kijkt iig)quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:15 schreef Ambrosius het volgende:
Het gaat hier zo belachelijk snel, dus kan een dubbele vraag zijn: is er weer een etalagekanaal op TV waarop alles doorlopend wordt uitgezonden? En zo ja, vanaf hoe laat?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
zeker.
Dan begint kerst op de zondag en die maandag zal schoolvakantie zijn. Anders red je het niet in die twee weken samen met O&N
Ze zit ook in het weekend op 3quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef pjaminon het volgende:
Benieuwd wat Annemieke ervan bakt. Heb nooit echt naar Uruzgan FM geluisterd. Ik kom daar nooit.
Gevondenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op 101.tv is alles te volgenGeldt volgens mij alleen bij digitale tv. En ziggo biedt het gedurende SR graties aan.
Ik vraag me toch echt af waarom ik het dan wel op de analoog heb hier, gewoon in het Ziggo Almelo kabel gebiedquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Van ziggo is helaas nog onbekend (als je analoog kijkt iig)
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht schrikkeljaar maar dat is 2008, 2012, etcquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Deed ze dat programma met Domien in de avond? Dat was best tof
Ah ben benieuwd, klinkt alvast niet verkeerd!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]En ze zit ook elke zaterdag- en zondagochtend van 10 tot 12
uhu, nu doet ze dat in haar eentje, maar ze zit ook in de weekendochtendenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Deed ze dat programma met Domien in de avond? Dat was best tof
Verkorte versie dit jaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Ik doe markeer als gedraaid, krijg ik dit:
Serious Request is voorbij, dus requests als gedraaid markeren heeft geen zin meer.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af waarom ik het dan wel op de analoog heb hier, gewoon in het Ziggo Almelo kabel gebied.
Whehe inderdaad. Sirolf?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Serious Request is voorbij, dus requests als gedraaid markeren heeft geen zin meer.
Welkom in 2010. SR09 is idd voorbij! Kerst en oudjaar waren ook weer tof.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Zendt UPC het nog analoog uit, weet iemand dat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Op 101.tv is alles te volgenGeldt volgens mij alleen bij digitale tv. En ziggo biedt het gedurende SR graties aan.
haar show op zaterdag is echt geen fuck aan met die belachelijke biecht en dat suffe supermarktspelquote:
Je hebt ook zeker een decoder? En heb je dat kanaal met kadertjes wel gehad?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik vraag me toch echt af waarom ik het dan wel op de analoog heb hier, gewoon in het Ziggo Almelo kabel gebied.
Even een beveiligingetje uitzetten dan maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |