Ja. Terug naar Utrecht ermee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
Wat een chagrijnige Groningers staan er buiten zeg
Die hebben het koud johquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
Wat een chagrijnige Groningers staan er buiten zeg
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja. Terug naar Utrecht Brabant ermee.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Dit mag van mij ook wel het lied van SR worden
quote:
Dan moet je springen, zeker bij I think I like itquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die hebben het koud johEn stel je voor dat je enthousiast overkomt, dat ken niet als nuchtere grunniger
Ja maar dan komen ze enthousiast overquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet je springen, zeker bij I think I like it
Als je met iemand meegaat die aan de andere kant gaat staan, dan krijg je ze wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar dan komen ze enthousiast over
Ik zou het zo doen trouwens, wedden dat ik dan raar wordt aangekeken door de rest die er staat
Als ik er nog heen ga, zal ik een poging wagen, als het niet te druk is tenminstequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je met iemand meegaat die aan de andere kant gaat staan, dan krijg je ze wel mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |