Cya ! eerste pizza is bijna klaar en daarna komt er nog 1. Met een beetje geluk rond 6:20 die kant op en dan ben ik er net voor 19:00. Vrees alleen dat het klote fietsen zal worden want het is al flink kouder en het sneeuwt nog steedsquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Even eten halen en eten. Hoop over een uurtje terug te zijn, tot over 25 topics dus
Beide super inderdaad, bedoelde nu trouwens het nummerquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wait for Evolution, hét album van het jaar. Naja, Backspacer is ook heel vet.
Daarom ook handig die mashup van 3fmfan.nlquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:40 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Als ik dit http://search.twitter.com/search?q=%23sr09 nog moet gaan volgen hou ik helemaal geen tijd meer over
Ook fijn ja!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daarom ook handig die mashup van 3fmfan.nl
Op het album staan veel nummers die vet zijn. Sommige dagen vind ik Wait for Evolution vet, de andere Habibi. Tijdens de festivals waren ze ook ontzettend vet. Wat mij betreft de (Nederlandse) band van het jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Beide super inderdaad, bedoelde nu trouwens het nummer
Ja in m'n hoofd denk ikquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Op het album staan veel nummers die vet zijn. Sommige dagen vind ik Wait for Evolution vet, de andere Habibi. Tijdens de festivals waren ze ook ontzettend vet. Wat mij betreft de (Nederlandse) band van het jaar
Waar kan ik het lijstje vinden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, vond de Song van het jaar top 3 niet terecht... De staat op 1, editors gewoon helemaal weg en daarvoor in de plaats muse, en op nr 3 kyteman
Eens hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Op het album staan veel nummers die vet zijn. Sommige dagen vind ik Wait for Evolution vet, de andere Habibi. Tijdens de festivals waren ze ook ontzettend vet. Wat mij betreft de (Nederlandse) band van het jaar
Klopt. Die tweede stem halverwegequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens hoorWe're gonna die vind ik ook geweldig
![]()
Ik noemde het nummer omdat ik vind dat dat de SR klapper van dit jaar moet worden.
Ja. Terug naar Utrecht ermee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
Wat een chagrijnige Groningers staan er buiten zeg
Die hebben het koud johquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:49 schreef Piles het volgende:
Wat een chagrijnige Groningers staan er buiten zeg
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja. Terug naar Utrecht Brabant ermee.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Dit mag van mij ook wel het lied van SR worden
quote:
Dan moet je springen, zeker bij I think I like itquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die hebben het koud johEn stel je voor dat je enthousiast overkomt, dat ken niet als nuchtere grunniger
Ja maar dan komen ze enthousiast overquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan moet je springen, zeker bij I think I like it
Als je met iemand meegaat die aan de andere kant gaat staan, dan krijg je ze wel mee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar dan komen ze enthousiast over
Ik zou het zo doen trouwens, wedden dat ik dan raar wordt aangekeken door de rest die er staat
Als ik er nog heen ga, zal ik een poging wagen, als het niet te druk is tenminstequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je met iemand meegaat die aan de andere kant gaat staan, dan krijg je ze wel mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |