Overdrijven ben je wel goed inquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Neen. Ik volg een kleine 500 man maar dit gaat 500x zo snel
Ik zou als dj zijnde een tegenbod doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef ScottTracy het volgende:
Wat een zaadrequest. Die zou ik nog niet voor 1000 euro draaien.
Dat heeft FOK! wel. Nou ja danny heeft het.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef MilaNL het volgende:
waarom heeft Fok! nog niet dat de posts automatisch updaten met AJAX
Omdat de forum software fucked-up oud isquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef MilaNL het volgende:
Je moet het zien als een hashtag heh, niet als een volglijstquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Neen. Ik volg een kleine 500 man maar dit gaat 500x zo snel
Nee, ik bedoel het verhaal wat er achter zitquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef broer het volgende:
[..]
Het heeft de kerstgedachte!?
Altijd heftige familieruzies tijdens de kerst bij jou?
Haha hier staan het eten ook op, dus ik groet met je meequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Even eten halen en eten. Hoop over een uurtje terug te zijn, tot over 25 topics dus
Omdat Ajax gisteren verloren heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef MilaNL het volgende:
Geef ik haar ook wel, maar de kwaliteit is merkbaar minder. Van de microfoon waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:29 schreef Krambo het volgende:
[..]
Geef haar nou een kans, ze is net bezig
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef ScottTracy het volgende:
Even eten halen en eten. Hoop over een uurtje terug te zijn, tot over 25 topics dus
Wait for Evolution, hét album van het jaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben normaal ook niet van Roos, maar deze combi is wel erg lekker![]()
Wait for Evolution mag het van mij ook worden trouwens
Er is nu ook weinig te zien, al kan je annemiek niet over het hoofd zienquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef pjaminon het volgende:
Sommige mensen luisteren radio via de ether, dat is duidelijk te zien.
ik ga m'n f5 knop even olieën*
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben normaal ook niet van Roos, maar deze combi is wel erg lekker![]()
Wait for Evolution mag het van mij ook worden trouwens
Daar zit wat in ja. Als ik dit http://search.twitter.com/search?q=%23sr09 nog moet gaan volgen hou ik helemaal geen tijd meer overquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet het zien als een hashtag heh, niet als een volglijstals je onder de hashtag bare kijkt, gaat die bijvoorbeeld sneller dan het Barcelona - Real topic op fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |