Altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:26 schreef ScottTracy het volgende:
Heb jij die briefing niet gehad? Nouja zeg...
Pizza gaat er bij mij ook bijna in. In de ovenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Etcetera het volgende:
Zo, hond is uitgelaten, pizzadingetjes in de oven.
Heb ik nog iets gemist?
ja voor digitaal wel ja, maar dan doet analoog het ook wel, en daar heb ik ook gewoon 101.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:23 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je hebt ook zeker een decoder? En heb je dat kanaal met kadertjes wel gehad?
ah, het viel niet alleen mij op merk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef pjaminon het volgende:
Omg "ik ben net klaaarrrwrwrr, mevrouw wou rrrrrwraindowwwnrrrr on me aanvragen" aldus de callcenter kakkert
Je zit te dicht bij je kerstboomquote:
Ik gok dat hij dan in de top serious request langskomt. Als je een exotische plaat aanvraagt die uiteindelijk maar 1x wordt aangevraagt zal het wel wat moeilijk worden denk ik...quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Impry het volgende:
Altijd die smoes dat de plaat altijd gedraaid wordt, maar is gewoon dikke BS, heb al vaak genoeg een plaat aangevraagd die uiteindelijk nooit gedraaid is.
Precies, dus dan is het onzin dat ze zeggen dat hij altijd gedraaid wordt. Beetje de boel lekker maken vind ik dat.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef pjaminon het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dan in de top serious request langskomt. Als je een exotische plaat aanvraagt die uiteindelijk maar 1x wordt aangevraagt zal het wel wat moeilijk worden denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |