Ik niet snap.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zeg; DML is Pagan's Secret Santa
Ik gok"Nonneke is mijn Secret Santa
Veeg me op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
*splut*
[..]
ik ga nu boodschappen doen
In Pagan´s pakje zat een pakje wat op de dag van aankomst al open mocht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet snap.![]()
Heeft DML het kado voor Pagan gemaakt? Hoe weet je dat? Je zegt het zo stellig. Of gok je het?
Of bedoel je dat Pagan het kado voor DML heeft gemaakt?
Tombolafan waar ben je met je lijstje!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:39 schreef Strega het volgende:
[..]
In Pagan´s pakje zat een pakje wat op de dag van aankomst al open mocht.
Een zogenaamde `pré verrassing` daarin zaten vier cupcakes, zie foto in één van de topics gisteren.
DZM zegt een eindje terug dat ze graag bakt, en zie haar foto, ik denk dus dat DML pagan´s pakje heeft verzorgd.
Nonneke is een gok van mij.
ik kan je nu al zeggen dat een van die twee onjuist is, welke zeg ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Een zogenaamde `pré verrassing` daarin zaten vier cupcakes, zie foto in één van de topics gisteren.
DZM zegt een eindje terug dat ze graag bakt, en zie haar foto, ik denk dus dat DML pagan´s pakje heeft verzorgd.
Dan heb ik Nonneke waarschijnlijk verkeerd.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kan je nu al zeggen dat een van die twee onjuist is, welke zeg ik niet
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:40 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tombolafan waar ben je met je lijstje!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Nope, sorry it wasnt me !quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:31 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zeg; DML is Pagan's Secret Santa
Ik gok"Nonneke is mijn Secret Santa
De grote hamvraag is of ze na twee dagen in een pakketje nog te eten waren...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:39 schreef Strega het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:45 schreef nieslief het volgende:
Even een lijstje voor mezelf voor de aanpassingen, graag aanvullen.
Pagan zat fout met Muis
Maes zat goed met Pagan.
Strega gokt nu op Nonneke
Loveless gokt Takaiki
JJH gokte mij en dat was verkeerd.
Jij blijft in het zuiden hangen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |