Heb je OP maar overgenomen ( + Eervolle bronvermelding )quote:Op donderdag 17 december 2009 14:52 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij was het eerste, dus ik zou zeggen in die van jou!
quote:
Zure Opaquote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kijk dat hoor ik graag! Gelieve nog minder vaak te komen in de toekomst.
Laat maar open, heb de tijd niet op de OP bij te houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan hier een slotje op? We gaan in die andere verder.
Dankje.
Oh, dan werk ik hier de OP wel bij.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Laat maar open, heb de tijd niet op de OP bij te houden
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Het_Hupt
Gast met een te grote bek die tal van vrouwelijk FOK! users neukte. Bleek een 40+ er zijn die vrouw en kinderen thuis had zitten. Na zijn ontmaskering was hij ineens gevlogen, BrandX (MOD op FOK!)met een soppend kutje droogstaand achterlatend.
De rel erom heen was hilarisch, waarvoor veel dank.
Emimich
Internet straatvechter die niet meer bleek dan een schaakkampioen.
motivatie:quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een keer dan:
Paul
Hij maakte overal topics en ging iedereen spammen dat giel moest winnen bij de radioring, vervolgens wint giel niet
Verder een motivatie bij Dutank, in het andere topic genoemd.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef UncleErnie het volgende:
Emimich:
Van internetheld en kastemanager tot puistige schaakkampioen.
NoorsBloed:
een comateuze zwangere vriendin verzinnen.
Als mod verwijderde ik altijd de notes die ik kreeg van collega's in andere subfora.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:06 schreef Bob-B het volgende:
Tong80 en ik weiger om daar een motivatie bij te geven want daar heb ik al een note voor
Vandaar ben je nu dus niet meer blauwquote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
[..]
Als mod verwijderde ik altijd de notes die ik kreeg van collega's in andere subfora.
Jij stemt ook op Tong80?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:![]()
[..]
Als mod verwijderde ik altijd de notes die ik kreeg van collega's in andere subfora.
Ohquote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
beiden zijn uit 2009 hoor
Begin 2009 ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ohemimich uit 2009
![]()
Is SHE trouwens ook van 2009 (de actie is van 2008, maar toen ze terugkrabbelde...)
Nee dat was omdat ik niet collegamods bij naam wou noemen toen ik in het algemeen zei dat er sommige collega's NSB'ers waren.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaar ben je nu dus niet meer blauw
Bash TS *hier*quote:Op donderdag 17 december 2009 14:53 schreef CaptainCookie het volgende:
Mezelf! Motivatie komt later.
Heeft geen zin, (F)A's kunnen ze altijd nog zien en terug zetten. Tevens schaam ik me er niet voor dat ik hem in een doos wou hebben. Laat ik even in het midden wat voor doos.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
[..]
Dat is nog niets vergeleken bij Madelief/vlinderrs etc. Als we het dan toch over een schijnwereld hebben.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:15 schreef UncleErnie het volgende:
De user achter Krentenbol. was gewoon een genie. Een geheel fictief persoon creëren, en er nog blauw mee worden ook. Het_hupt deed zich gewoon voor als een kutpuber, wat hij geestelijk ook nog was. Met Krentenbol heeft de user een geheel nieuwe persoonlijkheid zo gecreëerd dat het geloofwaardig was.
het is een beetje zielig, maar toch wel indrukwekkend. Mensen die dit soort dingen geloofwaardig kunnen maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken bij Madelief/vlinderrs etc. Als we het dan toch over een schijnwereld hebben.
Zoiets heet toch autistisch gedrag ?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
het is een beetje zielig, maar toch wel indrukwekkend. Mensen die dit soort dingen geloofwaardig kunnen maken.
Welke nomineer je?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef Crutch het volgende:
Lamon
Dagonet
HSG-BOMBER
Porsche1
Hetiszover
Allemaal kutusers
Neen, schizofreniequote:Op donderdag 17 december 2009 15:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoiets heet toch autistisch gedrag ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak een hip bannertje voor jullie.
★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Nop, nop, naar mijn ideequote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
Faalhaas van FOK! 2009.
Naar een idee van 3keernix.
Na aanleiding van dit topic heb ik besloten om een verkiezing op te starten.
Wie vond jij dit jaar het hardst falen?
Nomineren:
Je kan jezelf nomineren, en je kan op iemand stemmen die al is genomineerd.
De genomineerden hebben zo wie zo 1 stem. Pas bij meerdere stemmen wordt het aantal stemmen erachter gezet. Je kan maximaal maar 1 iemand nomineren en op 1 iemand stemmen. Tot voor kort zijn er mensen geweest die 2 of 3 hebben genomineerd, dit kan nu niet meer. Stemmen en nomineren kan tot 31 december 00:00 uur. Ik houd de stemmen in de OP bij.
Genomineerden:
-Paul - 2 stemmen
-Porsche1
-zoekjewat
-Lamon. - 2 stemmen
-CaptainCookie
-Michielos
-Cacciatore
-Het-Hupt
-Emimich - 2 stemmen
-NoorsBloed
-Tong80
-matthijs.. - 3 stemmen
-SHE
-Krentenbol
-HSG-BOMBER
-Lonker
Haha, ben ik zo doorzichtig?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef remlof het volgende:
Dit is trouwens een verkapt ik-heb-niks-te-doen-op-oudejaarsavond topic van TS
Ja kut man, mijn stem is al gebruikt.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef o.us het volgende:
Waarom is er maar 1x voor Caccia gestemd?
Omdat dat een kwaliteitsuser is natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef o.us het volgende:
Waarom is er maar 1x voor Caccia gestemd?
Paul is een stuk vermakelijker dan Caccia.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn stem gaat overigens uit naar Paul.
Voor ONZ: jaquote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Omdat dat een kwaliteitsuser is natuurlijk
Paul is nep, Caccia is gewoon echt van de straatquote:Op donderdag 17 december 2009 16:22 schreef Crutch het volgende:
[..]
Paul is een stuk vermakelijker dan Caccia.
Eens!quote:
heel misschien een vrouw?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:46 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Maar even een crosspost dan.
Ik zou als FOK! faalhaas van het jaar zoekjewat willen voordragen.
De kerel bevat werkelijk geen greintje verstand en humor.
Misschien dat er in de OP om een motivatie gevraagd kan worden. Dat lijkt me net iets leuker.![]()
Mensen die trollen niet kunnen onderscheiden van faalhazenquote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef smoking-snares het volgende:
Cacciatore,
1. kan geen nederlands
2. kan geen fatsoenlijk topic openen
3. krijgt na 2 minuten een slotje op zijn topics
4 denkt dat hij het playertje is,
5. denkt dat hij het tuig van de straat is, en daarom stoer. nee gewoon tuig
6. faalt, faalt. faalt en faalt keer op keer
7. waarschijnlijk gewoon een nerdje met acne is, die een keer wat straattaal op zijn basisschool
heeft gehoord.
vote Cacciatore faalhaas van 2009
Gast,jij bent echt triestquote:Op donderdag 17 december 2009 19:22 schreef Lehme het volgende:
Segmanus OFZO
Joel-smeets ( in die richting)
en
Koepert OFZO
Met een Kapper graag.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:31 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Gast,jij bent echt triest![]()
Omdat ik je grammaticaal own?
Op 1 mag je maar stemmen.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:56 schreef NanKing het volgende:
Het Hupt
Paul
Lamon
Willekeurige volgorde.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:36 schreef Trollface. het volgende:
Ik nomineer Lonker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak een hip bannertje voor jullie.
ER STAAT IN DE OP DAT IK 3 STEMMEN HEB TERWIJL IK ER MAAR 2 KAN VINDENquote:Op donderdag 17 december 2009 17:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou trouwens bij deze mijn stem willen veranderen (ik had eerst paul):
Lonker
Vanwege:
Sorry en
Over 1 uur gaat het gebeuren jongens
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Okquote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Op 1 mag je maar stemmen.
andere topic?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Lonker het volgende:
[..]
[..]
ER STAAT IN DE OP DAT IK 3 STEMMEN HEB TERWIJL IK ER MAAR 2 KAN VINDEN![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet....ik wil graag bewijzen hierazo... anders telt de stemming niet....quote:
Er staat 2 bij je naam.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Lonker het volgende:
[..]
[..]
ER STAAT IN DE OP DAT IK 3 STEMMEN HEB TERWIJL IK ER MAAR 2 KAN VINDEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gun het 'm stiekem niet om faalhaas 2009 te worden. Dan krijg je weer zo'n "zie je wel relaas"quote:Op donderdag 17 december 2009 19:42 schreef Inverted_World het volgende:
Het valt me nog mee hoe weinig stemmen Lamon heeft. Ik dacht dat hij wel ver boven de rest zou uitschieten.
Hierom wijzigde ik de OP:quote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ Bericht 6% gewijzigd door AdvancedPower op 17-12-2009 19:41 ]
quote:
Lonker heeft nooit met 3 stemmen in de OP gestaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ Bericht 6% gewijzigd door AdvancedPower op 17-12-2009 19:41 ]
ik zei niksquote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lonker heeft nooit met 3 stemmen in de OP gestaan.
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lonker heeft nooit met 3 stemmen in de OP gestaan.
O,. ik dacht dat ik 3 stemmen had...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:44 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik gun het 'm stiekem niet om faalhaas 2009 te worden. Dan krijg je weer zo'n "zie je wel relaas".
Precies.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die datdus kan doen, niet in het algemeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
LONKER KANKERHAAS.
VOORAL SWJ,,,,, SF geef ik nog een laatste kansquote:Op donderdag 17 december 2009 20:23 schreef -Datdus- het volgende:
ludosanders en SWJ mogen er oprecht ook bij nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een stukje motivatie voor lonker:
Hij verandert nu zijn icoontje van mnl naar vrl omdat anderen vinden dat roze homoachtig is....
Awww, je topic is dichtquote:Op donderdag 17 december 2009 20:23 schreef -Datdus- het volgende:
ludosanders en SWJ mogen er oprecht ook bij nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een stukje motivatie voor lonker:
Hij verandert nu zijn icoontje van mnl naar vrl omdat anderen vinden dat roze homoachtig is....
Ik moet toch wat motivatie hebben voor ditquote:Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Lees anders heel het SC topic....
Waarom wil jij eigenlijk zoveel kwijt over mij ?
Te mager sociaal leven ?
Look I'm an ...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Lehme het volgende:
ik wil bij de genomineerde staan
enn ik nomineer mezelf
AUB
ach meid.... ga lehme irriteren... of anders, ik heb nog een goede voor je !quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet toch wat motivatie hebben voor dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Lonker het volgende:
[..]
ach meid.... ga lehme irriteren... of anders, ik heb nog een goede voor je !ach jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Lonker het volgende:
[..]
ach meid.... ga lehme irriteren... of anders, ik heb nog een goede voor je !ik stuur stoep op je af hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, je hebt nu al gestemd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Lehme het volgende:
ik wil bij de genomineerde staan
enn ik nomineer mezelf
AUB
Je hebt al gestemd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Lehme het volgende:
voeg mij toe aan het rijtje van de genomineerde dan
hij faalt toch nietquote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil zelf ook even iemand nomineren.
Bij deze nomineer ik swarmahoer.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De genomineerden hebben zo wie zo 1 stem.[..]
Peter, wat doe je?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef Peter het volgende:
Ik nomineer WAARHEID omdat zijn gerel als kloon wel weer genoeg is
Ik stem op AdvancedPower omdat hij 'sowieso' niet goed kan spellen.
Mogen we 2 keer stemmen jury ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
BrandX wil ik ook nog even nomineren.
Doet zich voor als stoere boxer op een forum, maar laat zich wel nederig uitwonen door een kalende kerel van 40+
Triest. Wetende dat die man kinderen en vrouw had.
Zoiets kun je toch nooit meer serieus nemen. Pure lullenlust.
Oja ik stem op tennisracket met zn anti-climax topics.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:19 schreef tennisracket het volgende:
blablabla
Lambiekje is koel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:42 schreef Heatseeker het volgende:
Tussen al die kneuzen mag ik er maar 1 kiezen??
Nou in dat geval nomineer ik lambiekje.
Dat die nog niet genoemd is...
Die gast zit inmiddels ook in de shredder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:29 schreef ShevaJB het volgende:
Cacciatore
Heb ik wat gemist? *vliegt naar mededelingen*quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gast zit inmiddels ook in de shredder.
Dan kun je beter wat mensen nomineren die glashard volhielden dat dit geen kloon was, om vervolgens door Yvonne keihard in de ballen geschopt te worden. Yvonne is tenminste iemand met ballen.
Kun je van sommige heren niet zeggen
Ik noem geen namen. Zit ik dadelijk weer 2 weken op kerstreces vanwege crewbashing
Ff aanpassenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef yvonne het volgende:
Cacciatore prullenbak
Goed punt.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Doet zich voor als stoere boxer op een forum, maar laat zich wel nederig uitwonen door een kalende kerel van 40+
1x nomineren, en 1x stemmen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad dieptriest dit. en dan heb ik het niet over BrandX.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Neemt FOK! veel te serieus, huilt om alles, aandachtshoer en verwacht dat mensen aardig blijven doen terwijl hij zelf kutgedrag vertoont.
Nee, ik maakte een samenvatting van meningen van verschillende mensen.quote:
Stem op mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt helemaal.
Ik heb al op tennisracket gestemd.quote:
Ik heb mezelf al genomineerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb al op tennisracket gestemd.![]()
Maar ik nomineer STOEPRAND
Ach gossie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef Symphonic het volgende:
Inderdaad dieptriest dit. en dan heb ik het niet over BrandX.
Het gaat jou echt geen reet aan wat ze in haar prive leven doet.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gossie.
Gaat me ook geen reet aan, maar als het dan toch aan de klok wordt gehangen dan mag ik een mening over dit slettengedrag mag hebben.
Dat ze een kerel heeft lopen pijpen die thuis kinderen had zitten, daar hoor je jou niet over. Of ben jij tegenwoordig haar "minnaar" ? Smeerlap.
Sukkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Stoeprand het volgende:
Ik nomineer mezelf.
Stoeprand dus.
Onthoud die naam.
Dat zijn genoeg redenen voor jou om op me te stemmen, niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn genoeg redenen voor jou om op me te stemmen, niet?
Dat weiger ik. Stoeprand is een aandachtshoer en zal alleen maar te koop gaan lopen met de titel Faalhaas van FOK! 2009.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan het nog veranderen.
Wat ben jij heerlijk tactisch af en toequote:Op vrijdag 18 december 2009 07:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja al die mongolen hier die zichzelf nomineren voor de titel zouden een vrachtwagen moeten koppen.
Treurig.
Lamon of Lamon.?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik stem op lamon
Kun je niet degenen met de meeste stemmen bovenaan zettenquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kun je niet degenen met de meeste stemmen bovenaan zetten
Goed idee, het wordt even puzzelen, maar ik ga het doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kun je niet degenen met de meeste stemmen bovenaan zetten
Succesquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Goed idee, het wordt even puzzelen, maar ik ga het doen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gossie.
Gaat me ook geen reet aan, maar als het dan toch aan de klok wordt gehangen dan mag ik een mening over dit slettengedrag mag hebben.
Dat ze een kerel heeft lopen pijpen die thuis kinderen had zitten, daar hoor je jou niet over. Of ben jij tegenwoordig haar "minnaar" ? Smeerlap.
Ja, hij is behoorlijk link.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom vind iedereen Michielos een faalhaas? Link?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie? en hoezo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Zo zie je dat waarheid toch mensen raakt met zijn bullshit...
Ken je WAARHEID niet?quote:
wel eens gezien misschien, maar ik zie koningdavid de hele tijd, en die is ook irritant.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:34 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ken je WAARHEID niet?
De gelovige onder ons, die telkens weer menig fokker weet op te fokken.
Wie wie wie wie wie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik wil die knakker uit DIG nomineren met z'n ellenlange posts die werkelijk kant noch wal raken.
submesaquote:
Hmm, hij komt anders wel behulpzaam over. Kweetniet of ik deze wel terecht vind eerlijk gezegd.quote:
Prachtig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Trollface. het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Banner.
Paul heet ie nu.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:19 schreef SolidasRock het volgende:
De paultjuhhh van anderhalf jaar geleden die toen al een fokusericoon fokmongool verdiende, heet die nu paul of zijn dat 2 verschillende personen?
Mag die nog wel? Want zijn acc is door de shredder gegaan.quote:
Als het hetzelfde persoon is, waarom staan ze dan niet samen op 1 regel?quote:
Aangenaam kennis te maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Als het hetzelfde persoon is, waarom staan ze dan niet samen op 1 regel?
Ik stem in ieder geval op paul (aka paultjuhhh), wie voor mij de ultieme fokmongool is.
En ik nomineer Meki, ik kon altijd wel lachen om zijn marktplaatsadvertenties en na sommige topicjes hier op FOK begon ik me steeds meer te ergeren aan hem omdat hij bij elk iets dat direct of indirect of zelfs niet eens naar marokkanen wees, hij altijd zo een ophef over maakte, schande dit schande dat, mekker de mekker.
Voor de rest ken ik niemand uit het lijstje afgezien van tong80 en WAARHEID, maar zelfs zij irriteren me niet genoeg. De anderen als porsche1 zullen het vast ook wel verdiend hebben maar ik ken ze dus niet en hopenlijk blijft dat zo
Behulpzaam my ass.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, hij komt anders wel behulpzaam over. Kweetniet of ik deze wel terecht vind eerlijk gezegd.
reden: kk huiliequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:12 schreef zoekjewat het volgende:
stemt opa.bakkebaart
Wat zit jij nou tof te doen??quote:
tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat zit jij nou tof te doen??
Hmm, heb net een stuk of drie posts van 'm gelezen en ze zijn idd lang.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Behulpzaam my ass.
Heel verhaal waarmee hij probeerd indruk te maken maar eigen de plank finaal mis slaat.
Moehahahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Netsplitter het volgende:
Opa.Bakkebaart is geniaal.
Hij is af en toe een taalnazi, maar voor de rest wel lachen.
Hoe??quote:
Ik kan me een topic met die idioot herinneren waarin 'ie iemand probeert te verbeteren om vervolgens zelf een gigantisch debiele fout te maken. Grote kneus dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Netsplitter het volgende:
Hij is af en toe een taalnazi, maar voor de rest wel lache.
Ninja-editquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe??
Stiekum die extra u weghalen he.
BUSTED..........
ach neequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Netsplitter het volgende:
Hij is af en toe een taalnazi, maar voor de rest wel lache.
STEM op hem!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:44 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
Ik kan me een topic met die idioot herinneren waarin 'ie iemand probeert te verbeteren om vervolgens zelf een gigantisch debiele fout te maken. Grote kneus dus.
Opa.Bakkebaard is het trouwens.
Ik vind dat ie genomineerd moet worden, maar ik stem toch op tong80, vanwege die 115 posts per dag, iedere dag, 9 jaar lang ofzo. Daar is moeilijk tegenop te falen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
STEM op hem!btw ik stem op Opa.Bakkebaard bovenop mijn nominatie voor hem
. Als dat niet kan: (2e stem) tong80
truequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef DJ-Kool het volgende:
[..]
Ik vind dat ie genomineerd moet worden, maar ik stem toch op tong80, vanwege die 115 posts per dag, iedere dag, 9 jaar lang ofzo. Daar is moeilijk tegenop te falen.
precies echt fokking hard dat hij toen op geenstijl werd gebashedquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef Duvel86 het volgende:
ik stem op Lamon. Het gedrag dat hij vertoont is écht te zielig voor woorden, wat n rasmongool.![]()
quote:
Dan maar Juicyhillquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je kan maar 1 user nomineren.
dan post je gwn de tussenstand of doe je een externe pagina ofzo (freewebs.com of zo iets)quote:Op zondag 20 december 2009 15:20 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik kan de OP niet meer veranderen dus dat doe ik in het nieuwe topic.
Omdat je zo'n mooie ''handtekening heb ''quote:
Wat een pauper zegquote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef Rebubbled het volgende:
Lamon, vanwege zijn youtubefilmpjes speciaal gemaakt om ons te laten zien dat hij niets om ons geeft.
Ter verduidelijking:
Als bonus:
Dus, daarom.
Lol ik vond hem niet zo heel erg maar naar deze filmpjes moet ik er toch bijna aan geloven. Gelukkig is daar Nadiaschoonheid die mijn stem krijgt. De reden lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 22:22 schreef Rebubbled het volgende:
Lamon, vanwege zijn youtubefilmpjes speciaal gemaakt om ons te laten zien dat hij niets om ons geeft.
Ter verduidelijking:
Als bonus:
Dus, daarom.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef Rensjebree het volgende:
Dagoduck natuurlijk.
Jammer dat ik er niet tussen sta !
of anders lamon!
Als ie zelfs geen lollers heeft bijgedragen is het geen faaluser.quote:Op maandag 21 december 2009 17:00 schreef Kjelleke het volgende:
Faalhaas 2009:
Piovan
Waardeloze user die dit jaar niets heeft bijgedragen aan dit forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |