quote:MENSEN DIE JE HATEN ZIJN STOM.
SF![]()
![]()
Hoezoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef Vandergeld het volgende:
Ben benieuwd wie er vannacht allemaal geliquideerd worden, ik zou maar beveiliging regelen Lonker
JA JONGUH!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef jo-ep het volgende:
wat denkt hij jonge, he? dat hij hier gewoon een belofte niet kan nakomen met zijn blije bakkes.
BAM!
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef jo-ep het volgende:
oja, lonker, je hoeft niet morgen nog een topic te openen, want niemand gelooft je toch
ik denk dat Lonker morgen heel veel bakstenen met doodsverwensingen door z'n ruit gegooid krijgtquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef jo-ep het volgende:
oja, lonker, je hoeft niet morgen nog een topic te openen, want niemand gelooft je toch
hoiquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef jo-ep het volgende:
wat? is iedereen nu ineens weg? het topic is nog niet vol hoor... TERUGKOMEN!
Vrolijk kerstfeestquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik denk dat Lonker morgen heel veel bakstenen met doodsverwensingen door z'n ruit gegooid krijgt
Vrolijk Kerstfeest! Sterfquote:
ja, je lacht nu, maar das is niet fijn hoor. kerstmis met kapotte ramen...quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef -SG- het volgende:
Jongeuh, heel fok krijgt een kerstuiterlijk inclusief sneeuw.
en -6 graden, en sneeuw, en vriesdingsquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ja, je lacht nu, maar das is niet fijn hoor. kerstmis met kapotte ramen...
Ik heb het al goed gemaakt in een speciaal hiervoor opgericht topicquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef jo-ep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opgelost, slotje![]()
dat wil niet zeggen dat lonker nu vrijuit gaat.. hij blijft een loser... met zn topic
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef jo-ep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opgelost, slotje![]()
dat wil niet zeggen dat lonker nu vrijuit gaat.. hij blijft een loser... met zn topic
quote:
Dat bepalen wij wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb het al goed gemaakt in een speciaal hiervoor opgericht topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |