ja, en verwacht ook maar niet een gezellige sfeer op straat ofzo.. iedereen kijkt je vanaf nu met de nek aanquote:Op woensdag 16 december 2009 22:58 schreef Lonker het volgende:
Ik ga naar bed... ik zie morgen wel mijn PM box vol met haters
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:57 schreef DjinN het volgende:
godver...het lijkt wel focking oud en nieuw jaar
steek je sterretje maar alvast aanquote:
Als ik een avondje door mag brengen met je hondje vergeef ik het jequote:Op woensdag 16 december 2009 22:58 schreef Lonker het volgende:
Ik ga naar bed... ik zie morgen wel mijn PM box vol met haters
ja ja geef die arme man maar weer de schuldquote:
Jij hebt de PM niet gelezen?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja ja geef die arme man maar weer de schuld
heaumeau?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef jo-ep het volgende:
ok.. zullen we dan ook echt even met zn allen een PM sturen? allemaal dezelfde.. wie verzint een goede pakkende text?
"Kanker.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef jo-ep het volgende:
ok.. zullen we dan ook echt even met zn allen een PM sturen? allemaal dezelfde.. wie verzint een goede pakkende text?
das een hoax!quote:
ECHTWAAR INSIDE INFORMATIONquote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik weet het, sneeuw daar beneden van het topic dwarrelt.
prop die fiets is heel gauw in je reet, verzieker van mijn genotquote:
als we allemaal op jouw naakte lichaam mogen kotsen doe ik meequote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef Lonker het volgende:
Oke.. gratis bier voor iedereen op mij kosten !
Laten we met z'n allen de DOOIE MUSSEN terugsturen waar TS ons blij mee heeft gemaaktquote:
Jij hebt ook rare wensenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
als we allemaal op jouw naakte lichaam mogen kotsen doe ik mee
ik moest lachenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
steek je sterretje maar alvast aan![]()
oooh carry on thenquote:
Ditt dusquote:
Ik geloof dat er weleens een topic in 6 minuten vol was of zo dus vergeet het maar met dezequote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef jo-ep het volgende:
wat is de snelste tijd dat je een topic vol krijgt?
Ja daaaaaaag! Laat ze eerst maar alle zooi opzuipen waar ik mee klaar sta hierquote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef Lonker het volgende:
Oke.. gratis bier voor iedereen op mij kosten !
quote:Klootzak!
groetjes,
*proest*quote:
Ja is een goeie.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag! Laat ze eerst maar alle zooi opzuipen waar ik mee klaar sta hier
vind je het gek?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |