ja ja geef die arme man maar weer de schuldquote:
Jij hebt de PM niet gelezen?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja ja geef die arme man maar weer de schuld
heaumeau?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef jo-ep het volgende:
ok.. zullen we dan ook echt even met zn allen een PM sturen? allemaal dezelfde.. wie verzint een goede pakkende text?
"Kanker.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef jo-ep het volgende:
ok.. zullen we dan ook echt even met zn allen een PM sturen? allemaal dezelfde.. wie verzint een goede pakkende text?
das een hoax!quote:
ECHTWAAR INSIDE INFORMATIONquote:Op woensdag 16 december 2009 23:00 schreef -SG- het volgende:
Ik weet het, sneeuw daar beneden van het topic dwarrelt.
prop die fiets is heel gauw in je reet, verzieker van mijn genotquote:
als we allemaal op jouw naakte lichaam mogen kotsen doe ik meequote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef Lonker het volgende:
Oke.. gratis bier voor iedereen op mij kosten !
Laten we met z'n allen de DOOIE MUSSEN terugsturen waar TS ons blij mee heeft gemaaktquote:
Jij hebt ook rare wensenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef gniffie het volgende:
[..]
als we allemaal op jouw naakte lichaam mogen kotsen doe ik mee
ik moest lachenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
steek je sterretje maar alvast aan![]()
oooh carry on thenquote:
Ditt dusquote:
Ik geloof dat er weleens een topic in 6 minuten vol was of zo dus vergeet het maar met dezequote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef jo-ep het volgende:
wat is de snelste tijd dat je een topic vol krijgt?
Ja daaaaaaag! Laat ze eerst maar alle zooi opzuipen waar ik mee klaar sta hierquote:Op woensdag 16 december 2009 23:02 schreef Lonker het volgende:
Oke.. gratis bier voor iedereen op mij kosten !
quote:Klootzak!
groetjes,
*proest*quote:
Ja is een goeie.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja daaaaaaag! Laat ze eerst maar alle zooi opzuipen waar ik mee klaar sta hier
vind je het gek?quote:
]Die heb ik ookquote:
kusje ?quote:
quote:MENSEN DIE JE HATEN ZIJN STOM.
SF![]()
![]()
Hoezoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:03 schreef Vandergeld het volgende:
Ben benieuwd wie er vannacht allemaal geliquideerd worden, ik zou maar beveiliging regelen Lonker
JA JONGUH!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef jo-ep het volgende:
wat denkt hij jonge, he? dat hij hier gewoon een belofte niet kan nakomen met zijn blije bakkes.
BAM!
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef jo-ep het volgende:
oja, lonker, je hoeft niet morgen nog een topic te openen, want niemand gelooft je toch
ik denk dat Lonker morgen heel veel bakstenen met doodsverwensingen door z'n ruit gegooid krijgtquote:Op woensdag 16 december 2009 23:08 schreef jo-ep het volgende:
oja, lonker, je hoeft niet morgen nog een topic te openen, want niemand gelooft je toch
hoiquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef jo-ep het volgende:
wat? is iedereen nu ineens weg? het topic is nog niet vol hoor... TERUGKOMEN!
Vrolijk kerstfeestquote:Op woensdag 16 december 2009 23:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik denk dat Lonker morgen heel veel bakstenen met doodsverwensingen door z'n ruit gegooid krijgt
Vrolijk Kerstfeest! Sterfquote:
ja, je lacht nu, maar das is niet fijn hoor. kerstmis met kapotte ramen...quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef -SG- het volgende:
Jongeuh, heel fok krijgt een kerstuiterlijk inclusief sneeuw.
en -6 graden, en sneeuw, en vriesdingsquote:Op woensdag 16 december 2009 23:11 schreef jo-ep het volgende:
[..]
ja, je lacht nu, maar das is niet fijn hoor. kerstmis met kapotte ramen...
Ik heb het al goed gemaakt in een speciaal hiervoor opgericht topicquote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef jo-ep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opgelost, slotje![]()
dat wil niet zeggen dat lonker nu vrijuit gaat.. hij blijft een loser... met zn topic
quote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef jo-ep het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
opgelost, slotje![]()
dat wil niet zeggen dat lonker nu vrijuit gaat.. hij blijft een loser... met zn topic
quote:
Dat bepalen wij wel!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:14 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik heb het al goed gemaakt in een speciaal hiervoor opgericht topic
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |