Inbrekers die gaan inbreken deze tijd van het jaarquote:De sneeuw op straat heeft de politie in Den Haag vannacht een handje geholpen om een inbreker te pakken.
Twee agenten achtervolgden tegen vijf uur een man die had ingebroken in een auto op de Vermeerstraat. In de sprint wist de boef de dienders af te schudden. Maar het voetspoor in de verse sneeuw gaf de looprichting van de man prijs. De agenten vonden de man verstopt achter een auto. Hij is ingesloten.
Shit...quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef Tamashii het volgende:
Hey, dit was ook een bericht wat we als franse tekst kregen op school.
Dat, of je begreep er geen flikker van.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef Tamashii het volgende:
Hey, dit was ook een bericht wat we als franse tekst kregen op school.
Welke tijd van het jaar is dat dan wel?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Inbrekers die gaan inbreken deze tijd van het jaar
Jij bent die gast die hard naar zijn fiets rende?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef AdvancedPower het volgende:
Dat ben ik. Ik had tenminste ruzie met een Marokkaanse sloerie.
quote:
Ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij bent die gast die hard naar zijn fiets rende?
Nee, maar er ontbreekt een bronvermelding in de OP.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]En nu moeten we allemaal naar de Frontpage ?
Nu begrijp ik waarom je trots bent.quote:
de zomer als iedereen weg isquote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Welke tijd van het jaar is dat dan wel?
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat, of je begreep er geen flikker van.
aangepastquote:Op donderdag 17 december 2009 14:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar er ontbreekt een bronvermelding in de OP.
Je had anders wel mooi de FIPO, lucky bastard.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:25 schreef o.us het volgende:
Ik las faalhaas en voelde me aangesproken.
maak in ONZ anders een verkiezingquote:Op donderdag 17 december 2009 14:39 schreef Flabbelaar het volgende:
Ik dacht: YES, we hebben een verkiezing!
Maar nee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |