VOORAL SWJ,,,,, SF geef ik nog een laatste kansquote:Op donderdag 17 december 2009 20:23 schreef -Datdus- het volgende:
ludosanders en SWJ mogen er oprecht ook bij nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een stukje motivatie voor lonker:
Hij verandert nu zijn icoontje van mnl naar vrl omdat anderen vinden dat roze homoachtig is....
Awww, je topic is dichtquote:Op donderdag 17 december 2009 20:23 schreef -Datdus- het volgende:
ludosanders en SWJ mogen er oprecht ook bij nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een stukje motivatie voor lonker:
Hij verandert nu zijn icoontje van mnl naar vrl omdat anderen vinden dat roze homoachtig is....
Ik moet toch wat motivatie hebben voor ditquote:Op donderdag 17 december 2009 20:29 schreef Lonker het volgende:
[..]
![]()
Lees anders heel het SC topic....
Waarom wil jij eigenlijk zoveel kwijt over mij ?
Te mager sociaal leven ?
Look I'm an ...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Lehme het volgende:
ik wil bij de genomineerde staan
enn ik nomineer mezelf
AUB
ach meid.... ga lehme irriteren... of anders, ik heb nog een goede voor je !quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet toch wat motivatie hebben voor dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Lonker het volgende:
[..]
ach meid.... ga lehme irriteren... of anders, ik heb nog een goede voor je !ach jahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:33 schreef Lonker het volgende:
[..]
ach meid.... ga lehme irriteren... of anders, ik heb nog een goede voor je !ik stuur stoep op je af hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, je hebt nu al gestemd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Lehme het volgende:
ik wil bij de genomineerde staan
enn ik nomineer mezelf
AUB
Je hebt al gestemd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef Lehme het volgende:
voeg mij toe aan het rijtje van de genomineerde dan
hij faalt toch nietquote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik wil zelf ook even iemand nomineren.
Bij deze nomineer ik swarmahoer.
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De genomineerden hebben zo wie zo 1 stem.[..]
Peter, wat doe je?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:50 schreef Peter het volgende:
Ik nomineer WAARHEID omdat zijn gerel als kloon wel weer genoeg is
Ik stem op AdvancedPower omdat hij 'sowieso' niet goed kan spellen.
Mogen we 2 keer stemmen jury ?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
BrandX wil ik ook nog even nomineren.
Doet zich voor als stoere boxer op een forum, maar laat zich wel nederig uitwonen door een kalende kerel van 40+
Triest. Wetende dat die man kinderen en vrouw had.
Zoiets kun je toch nooit meer serieus nemen. Pure lullenlust.
Oja ik stem op tennisracket met zn anti-climax topics.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:19 schreef tennisracket het volgende:
blablabla
Lambiekje is koel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:42 schreef Heatseeker het volgende:
Tussen al die kneuzen mag ik er maar 1 kiezen??
Nou in dat geval nomineer ik lambiekje.
Dat die nog niet genoemd is...
Die gast zit inmiddels ook in de shredder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:29 schreef ShevaJB het volgende:
Cacciatore
Heb ik wat gemist? *vliegt naar mededelingen*quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gast zit inmiddels ook in de shredder.
Dan kun je beter wat mensen nomineren die glashard volhielden dat dit geen kloon was, om vervolgens door Yvonne keihard in de ballen geschopt te worden. Yvonne is tenminste iemand met ballen.
Kun je van sommige heren niet zeggen
Ik noem geen namen. Zit ik dadelijk weer 2 weken op kerstreces vanwege crewbashing
Ff aanpassenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef yvonne het volgende:
Cacciatore prullenbak
Goed punt.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Doet zich voor als stoere boxer op een forum, maar laat zich wel nederig uitwonen door een kalende kerel van 40+
1x nomineren, en 1x stemmen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad dieptriest dit. en dan heb ik het niet over BrandX.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Neemt FOK! veel te serieus, huilt om alles, aandachtshoer en verwacht dat mensen aardig blijven doen terwijl hij zelf kutgedrag vertoont.
Nee, ik maakte een samenvatting van meningen van verschillende mensen.quote:
Stem op mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat laatste klopt helemaal.
Ik heb al op tennisracket gestemd.quote:
Ik heb mezelf al genomineerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb al op tennisracket gestemd.![]()
Maar ik nomineer STOEPRAND
Ach gossie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef Symphonic het volgende:
Inderdaad dieptriest dit. en dan heb ik het niet over BrandX.
Het gaat jou echt geen reet aan wat ze in haar prive leven doet.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gossie.
Gaat me ook geen reet aan, maar als het dan toch aan de klok wordt gehangen dan mag ik een mening over dit slettengedrag mag hebben.
Dat ze een kerel heeft lopen pijpen die thuis kinderen had zitten, daar hoor je jou niet over. Of ben jij tegenwoordig haar "minnaar" ? Smeerlap.
Sukkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Stoeprand het volgende:
Ik nomineer mezelf.
Stoeprand dus.
Onthoud die naam.
Dat zijn genoeg redenen voor jou om op me te stemmen, niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn genoeg redenen voor jou om op me te stemmen, niet?
Dat weiger ik. Stoeprand is een aandachtshoer en zal alleen maar te koop gaan lopen met de titel Faalhaas van FOK! 2009.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan het nog veranderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |