Ik heb al op tennisracket gestemd.quote:
Ik heb mezelf al genomineerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb al op tennisracket gestemd.![]()
Maar ik nomineer STOEPRAND
Ach gossie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:16 schreef Symphonic het volgende:
Inderdaad dieptriest dit. en dan heb ik het niet over BrandX.
Het gaat jou echt geen reet aan wat ze in haar prive leven doet.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gossie.
Gaat me ook geen reet aan, maar als het dan toch aan de klok wordt gehangen dan mag ik een mening over dit slettengedrag mag hebben.
Dat ze een kerel heeft lopen pijpen die thuis kinderen had zitten, daar hoor je jou niet over. Of ben jij tegenwoordig haar "minnaar" ? Smeerlap.
Sukkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Stoeprand het volgende:
Ik nomineer mezelf.
Stoeprand dus.
Onthoud die naam.
Dat zijn genoeg redenen voor jou om op me te stemmen, niet?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zijn genoeg redenen voor jou om op me te stemmen, niet?
Dat weiger ik. Stoeprand is een aandachtshoer en zal alleen maar te koop gaan lopen met de titel Faalhaas van FOK! 2009.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan het nog veranderen.
Wat ben jij heerlijk tactisch af en toequote:Op vrijdag 18 december 2009 07:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja al die mongolen hier die zichzelf nomineren voor de titel zouden een vrachtwagen moeten koppen.
Treurig.
Lamon of Lamon.?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik stem op lamon
Kun je niet degenen met de meeste stemmen bovenaan zettenquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kun je niet degenen met de meeste stemmen bovenaan zetten
Goed idee, het wordt even puzzelen, maar ik ga het doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kun je niet degenen met de meeste stemmen bovenaan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |