Succesquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Goed idee, het wordt even puzzelen, maar ik ga het doen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gossie.
Gaat me ook geen reet aan, maar als het dan toch aan de klok wordt gehangen dan mag ik een mening over dit slettengedrag mag hebben.
Dat ze een kerel heeft lopen pijpen die thuis kinderen had zitten, daar hoor je jou niet over. Of ben jij tegenwoordig haar "minnaar" ? Smeerlap.
Ja, hij is behoorlijk link.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Waarom vind iedereen Michielos een faalhaas? Link?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie? en hoezo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Zo zie je dat waarheid toch mensen raakt met zijn bullshit...
Ken je WAARHEID niet?quote:
wel eens gezien misschien, maar ik zie koningdavid de hele tijd, en die is ook irritant.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:34 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
[..]
Ken je WAARHEID niet?
De gelovige onder ons, die telkens weer menig fokker weet op te fokken.
Wie wie wie wie wie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef Netsplitter het volgende:
Ik wil die knakker uit DIG nomineren met z'n ellenlange posts die werkelijk kant noch wal raken.
submesaquote:
Hmm, hij komt anders wel behulpzaam over. Kweetniet of ik deze wel terecht vind eerlijk gezegd.quote:
Prachtig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:03 schreef Trollface. het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Banner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |