wat denk jezelfquote:Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Tegan het volgende:
Heb je eindelijk bij hem gegeten auto_?
Ik krijg geen Kerstpakket.
ansjovis?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef automatic_ het volgende:
Tja, dat had ik al door. Met z'n ansjovis
BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hahahahaquote:
dat klopt hahaquote:
Nee. Ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 16 december 2009 22:10 schreef Tegan het volgende:
Heb je eindelijk bij hem gegeten auto_?
pizza ansjovis ?quote:
Ik ook! Werk jij ook hier ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
ik krijg morgen een kerstpakket als het goed is!
Hij vindt dat lekkerquote:Op woensdag 16 december 2009 22:19 schreef PierreTT het volgende:
existenz wat is er met jou en ansjovis?
Nee dat is nu dicht ben nu gewoon thuis!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, is dat beter? Want hier is het lekker warm
Echte bazen werken tot diep in de avond jongeman, heb je nooit normen en waarden meegekregen!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee dat is nu dicht ben nu gewoon thuis!
Je maakt een grapje?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ookExistenz, we matchen echt
Nou, dan gaat existenz vast een keer voor je koken!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ansjovis is serieus lekker![]()
Pizza met ansjovis
jij snapt het!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echte bazen werken tot diep in de avond jongeman, heb je nooit normen en waarden meegekregen!
Toen ik nog studeerde werkte ik in de horeca tot ongeveer 6 uur 's morgens... nu ik een "echte" baan heb mag ik gewoon 's avonds vrij zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echte bazen werken tot diep in de avond jongeman, heb je nooit normen en waarden meegekregen!
Ik heb sinds vandaag een elektrisch dekentjequote:
bah, dat is echt zo vies gevoel, geen koel bed als je er in staptquote:Op woensdag 16 december 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag een elektrisch dekentjeBen benieuwd!
Nou, het is bij ons boven zo fucking koudquote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
bah, dat is echt zo vies gevoel, geen koel bed als je er in stapt
Staat wel in de planning, toch?quote:
Even door knallen dan met zijn allenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Staat wel in de planning, toch?
Natuurlijk! Ik ben er de laatste tijd alleen minderquote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Gesproken als een echte e-warrior
Nee jongedame! Dat gaan wij niet doenquote:
ik dacht dat ik er misschien een interessante discussie mee kon uitlokken, dan gaan we weer wat harder...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee jongedame! Dat gaan wij niet doen
die legt toch niks onder mijn boomquote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
haha, pas maar op straks legt de kerstman niets onder je boom
Daar heb ik ook last van. Soms ben ik er veel maar soms ook gewoon helemaal niet :Squote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben er de laatste tijd alleen minder
Uhuh. Naja, normaal ben ik er elke dag wel even, maar gisteren bijvoorbeeld helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Soms ben ik er veel maar soms ook gewoon helemaal niet :S
Ja, gisteren moest ik werken, daarna naar een vriend, om vervolgens naar een verjaardag in Tilburg te gaan & om te stappen. Ik was om 3.45 thuis denk ik, haha.quote:
Gvd! bezig bijtje! Aan zulke dagen heb ik vaak een hekel. Van hot naar haar zonder ook maar een beetje tijd voor jezelf.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, gisteren moest ik werken, daarna naar een vriend, om vervolgens naar een verjaardag in Tilburg te gaan & om te stappen. Ik was om 3.45 thuis denk ik, haha.
Ja, inderdaad. Ik zou eerst bij die vriend blijven slapen, maar ik besloot om maar Bob te spelen, zodat ik thuis langer kan slapenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Gvd! bezig bijtje! Aan zulke dagen heb ik vaak een hekel. Van hot naar haar zonder ook maar een beetje tijd voor jezelf.
nog geen sneeuw?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef Guard het volgende:
ik zit nog steeds op de sneeuw te wachten
Vanmorgen in Breda had ik een heeeél klein beetje sneeuwquote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef Guard het volgende:
ik zit nog steeds op de sneeuw te wachten
Mijn plaatje staat er ook niet (althans, niet meer de goede). Ik ga niet aan de plaatjes sleutelen, omdat dan alles fout gaatquote:Op woensdag 16 december 2009 23:30 schreef jo-ep het volgende:
hallo allemaal![]()
automatic_: heel leuk allemaal... maar er staat nog geen plaatje bij, is dat expres of niet? voel me wel buitengesloten zo.
Ik wil geen beetje, ik wil een dik pakquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vanmorgen in Breda had ik een heeeél klein beetje sneeuw
Ik wilde het voor je fixen, maar ik kan de wiki niet meer editenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat er ook niet (althans, niet meer de goede). Ik ga niet aan de plaatjes sleutelen, omdat dan alles fout gaat
ja halloooooooquote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn plaatje staat er ook niet (althans, niet meer de goede). Ik ga niet aan de plaatjes sleutelen, omdat dan alles fout gaat
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wilde het voor je fixen, maar ik kan de wiki niet meer editen.
Ok, fixed.
Haha.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef JeffreyXL het volgende:
Morgenvroeg als we wakker worden ligt er een pak. alles treinen rijden niet en kunnen we lekker een dagje thuis voor de buis met een warme choco met slagroom!
Echt niet dan gaat deze jongen naar buiten met de camera...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:34 schreef JeffreyXL het volgende:
Morgenvroeg als we wakker worden ligt er een pak. alles treinen rijden niet en kunnen we lekker een dagje thuis voor de buis met een warme choco met slagroom!
Kun je inderdaad wel wat mooie plaatjes schieten.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Echt niet dan gaat deze jongen naar buiten met de camera...
Heb je zelf ook "cupcakes" op?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:42 schreef theKiD het volgende:
Smily face aan t kijken nuLeuke film
![]()
quote:
quote:Sinds 14 november 2009 is het op de FOK!wiki verplicht een Wiki-account te registreren voor je een pagina mag wijzigen. Dit kan je snel doen door op de link "Aanmelden/Inschrijven' rechtsboven in je scherm te klikken.
Vorig jaar toen ik net een week mijn EOS450Dquote:Op woensdag 16 december 2009 23:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Echt niet dan gaat deze jongen naar buiten met de camera...
Ik heb ook geen Wiki account en ik heb hem vorige week nog aangepastquote:Op woensdag 16 december 2009 23:48 schreef Tegan het volgende:
Geen idee, ik merk het nu pasquote:Op woensdag 16 december 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Wiki account en ik heb hem vorige week nog aangepast
Misschien bedoelen ze 14 december 2009?
Ze zullen wel december bedoelen, want op 11 december heb ik een nieuwe Tilburg Topic gemaakt & heb ik dus de OP ook aangepastquote:
Vragenlijsten uitdelenquote:
Dan hebben wij geen geluk! Maar inderdaad in Friesland op sommige plaatsen 30 cmquote:Op donderdag 17 december 2009 06:49 schreef Crazy-M het volgende:
Tot nu toe hebben we geluk met de sneeuw
friesland enzo zit alles dicht
Dat dus!quote:Op donderdag 17 december 2009 07:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan hebben wij geen geluk! Maar inderdaad in Friesland op sommige plaatsen 30 cmhopen dat het hier komt!
quote:Op donderdag 17 december 2009 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
Tommy, a59, denbosch tot aan waalwijk staat ook aan beide kanten compleet dicht, wordt alleen niet geregistreerd. staan geen cameras enzo
jawel hoorquote:Oss - Zonzeel
tussen Dussen en knp. Hooipolder
[-]6 km langzaam rijdend tot stilstaand verkeer
tussen Made en knp. Zonzeel
[-]6 km langzaam rijdend verkeer (vertraging: ca. 20 min)
nee dat is waalwijk tot aan knooppunt van a27quote:
ow ja je hebt gelijk... dolle boel!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee dat is waalwijk tot aan knooppunt van a27
den-bosch - waalwijk staat niet aangegeven
jah mn collega belde net opquote:Op donderdag 17 december 2009 08:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ow ja je hebt gelijk... dolle boel!
hahaquote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef Guard het volgende:
Sjonge, de overburen staan al buiten met een sneeuwschuif en een zak strooizout
whehehe nu al ?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef Guard het volgende:
Stelletje aanstellersquote:Op donderdag 17 december 2009 08:51 schreef Guard het volgende:
Meteen bellen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Crazy-M het volgende:
Godver KUT KPN.
Alsnog geld afgeschreven
inderdaad, heb even gekeken nog op hun sitequote:
Juist. Sneeuw zou leuk zijn mits het maar niet op de wegen valtquote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef SpeCulaes het volgende:
Kutsneeuw!
Leuk als je binnen zit, maar als je een pleuris eind moet fietsen is het wat minder leuk.
9 van de 10 keer zijn het dan ook mensen die alleen maar binnen zitten en af en toe naar buiten moet voor de boodschappen die sneeuw ow zo leuk vinden!
Heul nie! Dacht je dat die kou leuk was als je in een huis zit zonder verwarming?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:49 schreef SpeCulaes het volgende:
Kutsneeuw!
Leuk als je binnen zit, maar als je een pleuris eind moet fietsen is het wat minder leuk.
9 van de 10 keer zijn het dan ook mensen die alleen maar binnen zitten en af en toe naar buiten moet voor de boodschappen die sneeuw ow zo leuk vinden!
Precies, het enige wat hiervan komt is platgereden sneeuw dat spekglad wordt en daardoor kan je amper meer fietsen!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Juist. Sneeuw zou leuk zijn mits het maar niet op de wegen valt.
Ik ben met dit weer zo blij dat we verhuisd zijn, een badkamer met verwarming is zo fijn! In het vorige huis daalde de temperatuur in de badkamer als het vroor tot onder de 10 gradenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:51 schreef styliste het volgende:
[..]
Heul nie! Dacht je dat die kou leuk was als je in een huis zit zonder verwarming?
ligt er veel sneeuw dan ?quote:Op donderdag 17 december 2009 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn hond krijgt geen genoeg van het keihard-door-de-sneeuw-heen-rennen.
wtf meen je niet ?quote:
LOL das een flinke reis om nergens te komenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:25 schreef Messenga het volgende:
Brr
Moest voor stage weer naar Oss toe vanaf Tilburg, normaal gesproken een ritje van een half uur met de trein, maar vandaag niet
7:55 trein van Tilburg naar Oss, via Den Bosch. Althans, dat was de bedoeling, defecte goederentrein
Het advies was dus om voor Den Bosch en verder via Eindhoven te rijden, nou goed, dat duurde ongeveer 40 minuten, voordat er überhaupt een trein naar Eindhoven wasVervolgens van Eindhoven naar Den Bosch toe, toen kwam de ellende
Mijn plan was, wat 9292ov mij vertelde, de stoptrein naar Nijmegen te pakken, die gaat tenslotte via Oss. Nadat ik 2 minuten van tevoren mooi op tijd in de trein zat, reed die maar niet wegWat bleek, een nieuwe goederentrein zat vast op de wissel, waardoor de trein niet weg kon
Vervolgens uitgestapt en gekeken waar de IC naar Oss en verder kwam, spoor 4, was ook weer uniekEen trein in de richting Utrecht ging niet verder dan Den Bosch vanwege een defecte bovenleiding bij Zaltbommel Happy Enfin, na een tijdje besloot die trein maar terug te gaan in de richting van Breda.
Vervolgens kwam mijn trein, de trein in de richting Oss, Nijmegen en uiteindelijk Zwolle, iedereen massaal wachten op de overstappende mensen, niet wetende dat de deur bij 1e klas ook gewoon open kan, dat scheelt je toch wachtenDeze trein bleek ook maar stil te staan, de borden veranderden en iedereen dacht dat ie in de trein naar Alkmaar zat
Terwijl dat vrijwel altijd dubbeldekkers zijn
Deze trein reed ook niet verder, ging wel terug naar Tilburg, hier ben ik dan
Mijn bijdrage aan dat topicquote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het moet hier nog even doorsneeuwen, in het noorden hebben ze veel meer:
Het grote witte sneeuw topic.
(sorry KiD)
Die hebben nu dubbele treinen, ze rijden allemaal terug vanaf Den Boschquote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Stuurloos het volgende:
Gelukkig nog geen vertraging kunnen constateren van Tilburg naar Breda
Ik ga met de autoquote:Op donderdag 17 december 2009 11:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hebben nu dubbele treinen, ze rijden allemaal terug vanaf Den Bosch
al meer dan hier hahaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor Crazy, weinig bijzonders maar voor het idee:
[ afbeelding ]
ze doen het nietquote:Op donderdag 17 december 2009 11:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk eens op de Interpolis webcam
http://www.tilburg.com/webcams.html
Zeker mooi!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Loonse en Drunense Duinen zijn zo mooi, in de zomer is het net een woestijn, en op dagen als vandaag waan je je ergens bij de poolcirkel
Dan ben ik bang de dat ME hier snel langskomt, mn radiator draait op volle toeren. Ik loop hier in een tshirtje en heb het nog steeds fucking warm =)quote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
iemand al een helikopter boven Tilburg gezien? bedoel de plantjes zolders tonen nu hun locatie!
26 graden ftwquote:Op donderdag 17 december 2009 12:31 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dan ben ik bang de dat ME hier snel langskomt, mn radiator draait op volle toeren. Ik loop hier in een tshirtje en heb het nog steeds fucking warm =)
Verwarming aan, raam open, xbox + plasma tv + pc + magnetron + afwasmachine + wasmachine + droger tegelijk aanquote:Op donderdag 17 december 2009 12:33 schreef aardappel het volgende:
Inclusief ftw indeed =) Lekker urenlang douchen
Kut studenten...quote:Op donderdag 17 december 2009 12:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verwarming aan, raam open, xbox + plasma tv + pc + magnetron + afwasmachine + wasmachine + droger tegelijk aan
En wat een deceptie als we ineens alles zelf moeten betalen, staan we ook in de rij als gedupeerden van woekerleningen van niet nader te noemen bankenquote:
o fuck haha, en ik moet nog van ehv naar huis hahahahaquote:Op donderdag 17 december 2009 12:47 schreef existenz het volgende:
Ok, met je auto ook nog de weg op gaan werkt niet; ik gleed in elke bocht weg, de traction control deed het continu en er stond file om de a58 op te komen. Oftewel; ik werk de hele dag thuis!
nasty ... en volgens mij nog steeds aan sneeuwen ?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef existenz het volgende:
Er ligt ook niet zo gek veel, maar het is gewoon echt glad...
Ja, en ik moet zometeen naar de stadquote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nasty ... en volgens mij nog steeds aan sneeuwen ?
Yup, het begint nu toch wel vormen aan te nemen van een serieus pak sneeuw...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nasty ... en volgens mij nog steeds aan sneeuwen ?
Ik ben net naar de XL gelopen, en blijf nu maar de rest van de dag binnen...quote:Op donderdag 17 december 2009 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, en ik moet zometeen naar de stad
ok nicequote:Op donderdag 17 december 2009 13:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup, het begint nu toch wel vormen aan te nemen van een serieus pak sneeuw...![]()
en dat is waar ?quote:Op donderdag 17 december 2009 13:36 schreef theKiD het volgende:
Mijn auto staat nu een uur hier aan straat op me werk, en is nu al bijna niet meer te zien door de sneeuw. Gewoon helemaal ingesneeuwd![]()
Sneeuw is idd alleen leuk voor de studenten en mensen die thuis zitten
lolquote:Op donderdag 17 december 2009 14:02 schreef theKiD het volgende:
[..]
En het blijft nu nog steeds doorsneeuwen... Nadeel: De weg word een grote prutzooi
haha ik reed er net met mijn auto overheen heb denk ik wel 20 fietsers onderuit zien gaan! ja lekker slim tussen de langzaam rijdende auto's door gaan slingeren met dit weer!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:23 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik raad iedereen aan die sneeuw zo leuk vindt om even over de Korvelseweg te gaan fietsen, één cm dikke ijslaag, niet normaal.
90% van de jeugd op de fiets heeft 0,0 inzicht cq verstand.. Dus is eigenlijk niet gek..quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
haha ik reed er net met mijn auto overheen heb denk ik wel 20 fietsers onderuit zien gaan! ja lekker slim tussen de langzaam rijdende auto's door gaan slingeren met dit weer!
tja het is dat ik abs heb anders had ik nu een zilveren auto met rode bumpersquote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
90% van de jeugd op de fiets heeft 0,0 inzicht cq verstand.. Dus is eigenlijk niet gek..
Als je gewoon rechtdoor fietst is er niks aan de hand, maar je moet geen vaart maken, want dan ga je.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
haha ik reed er net met mijn auto overheen heb denk ik wel 20 fietsers onderuit zien gaan! ja lekker slim tussen de langzaam rijdende auto's door gaan slingeren met dit weer!
TC sucks die van mij gaat weer automatisch aan boven de 50 en dan is ook ESP weer aan...quote:Op donderdag 17 december 2009 15:11 schreef existenz het volgende:
ABS + TC :waren mijn redding vandaag
Heb je weinig aan als je op de fiets zit, het ijs hoeft maar ergens uit schuiner te lopen en je gaat gewoon op je plaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
Jullie vergeten belangrijkste:
Dosis gezond verstand
Heb je wel degelijk wat aan.. gezien de hoge mate van overmoed die heerst onder de -vooral- jeugdige fietsers..quote:Op donderdag 17 december 2009 15:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Heb je weinig aan als je op de fiets zit, het ijs hoeft maar ergens uit schuiner te lopen en je gaat gewoon op je plaat.
Eindhovenaren?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:34 schreef theKiD het volgende:
Klote eindhovenaren![]()
Proberen me nu te overrulen"Dan ga ik wel met iemand bellen die er wel wat over te vertellen heeft.. "
![]()
Mja.. gaat m toch niet lukken
Niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 15:41 schreef JackHerrer het volgende:
Er rijden helemaal geen bussen meer in en rond Tilburg.
kut zooiquote:Op donderdag 17 december 2009 15:45 schreef existenz het volgende:
Nee. het is overal spekglad, nog veel gladder dan rond 13:00
Die van mij staat in de schuur, koud zatquote:Op donderdag 17 december 2009 15:56 schreef theKiD het volgende:
Ik bedenk me net, dat ik van een nood een deugd had kunnen makenVergeten me bier op me balkon te zetten
![]()
Als je wilt kun je me je nr PM'en, dan zal ik een foto van de huidige status door MMS'en.. Het is echt niet gaaf nu hier op de wegquote:
Tenzij verwarmde schuurquote:Op donderdag 17 december 2009 15:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die van mij staat in de schuur, koud zat
Beter blijft je vriendin waar ze is, ik zou vandaag sowieso niet gaan reizen als het niet volstrekt nodig isquote:Op donderdag 17 december 2009 16:01 schreef JackHerrer het volgende:
Op 9292ov.nl staat dat er waarschijnlijk helemaal geen bussen meer gaan rijden vandaag. Gelukkig zit ik al op mijn warme kamer, maar mijn vriendin moet vanavond nog uit Oisterwijk hier zien te komen, hopen dat de ns zijn werk blijft doen..
net op het nieuws: chaos in tilburgquote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Beter blijft je vriendin waar ze is, ik zou vandaag sowieso niet gaan reizen als het niet volstrekt nodig is.
Welk nieuws? Ow wacht als het radio is kan je het natuurlijk niet meteen terugluisterenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
net op het nieuws: chaos in tilburg
Ze is aan het werk bij Amarant, dus ik denk niet dat ze zin heeft om de nacht daar door te brengen. Ik woon zelf vlakbij station west dus zolang de treinen rijden is er vrij weinig aan de hand.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Beter blijft je vriendin waar ze is, ik zou vandaag sowieso niet gaan reizen als het niet volstrekt nodig is.
Ah ok, ik dacht dat ze daar woonde. Dan wens ik haar iig heel veel succesquote:Op donderdag 17 december 2009 16:06 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ze is aan het werk bij Amarant, dus ik denk niet dat ze zin heeft om de nacht daar door te brengen. Ik woon zelf vlakbij station west dus zolang de treinen rijden is er vrij weinig aan de hand.
X-fmquote:Op donderdag 17 december 2009 16:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Welk nieuws? Ow wacht als het radio is kan je het natuurlijk niet meteen terugluisterenmaar dan luister ik om half 5 even naar de headlines.
jah is tot nu toe alleen nog maar Richting eindhovenquote:Op donderdag 17 december 2009 16:08 schreef theKiD het volgende:
En ik zie net dat rondom eindhoven, alles dicht zit op de weg.. (nu.nl)
Jawel, maar volgens mij bezuinigen ze erop. Het is altijd hetzelfde hierquote:Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef defibrillator het volgende:
Strooien ze niet in Tilburg ofzo?
tilburg: bus veolia.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:07 schreef defibrillator het volgende:
Strooien ze niet in Tilburg ofzo?
ja maar sneeuw is ook gewoon mooi :dquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef dramatiek het volgende:
kreeg me net toch een mooie lach van een mooie meidIedereen loopt er vrolijk bij door het weer. Tenminste zo lijkt het wel,
Alleen de mensen die vrij zijn, lachen.. De rest nietquote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef dramatiek het volgende:
kreeg me net toch een mooie lach van een mooie meidIedereen loopt er vrolijk bij door het weer. Tenminste zo lijkt het wel,
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef theKiD het volgende:
1 uur geleden is een kerel vanuit Loven, via ringbaan oost naar snelweg gereden, hij is nog steeds op de ringbaan en niet op de snelweg
Dat gaat een latertje worden. Hoe lang ben je al onderweg?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:01 schreef Crazy-M het volgende:
Afrit is al file. Smog borden staan aan.
Gvd zeg! Nou sterkte dan maar.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:05 schreef Crazy-M het volgende:
1700 in eindhoven weg gereden. Rijd erg langzaam. Wat ik nu al zie is dat het op kruising dicht zit
Mooi he? Er zijn landen/streken waar het minstens de helft van het jaar sneeuwt, en daar gaat gewoon alles verder, maar hier.... ohw sneeuw... BAF alles stil...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:15 schreef JeffreyXL het volgende:
Echt heerlijk trouwens. Er valt 10cm sneeuw en half nederland staat op zijn kop
En alle sluiproutes ook.. Dus vergeet het maar als je daarover moetquote:Op donderdag 17 december 2009 18:00 schreef styliste het volgende:
ringbaanwest zit helemaal vast
Idd! Stond op het station en moest er nog aan denken. Alle noodplannen uit kast, nederland op zijn gat en geen vervoer meer mogelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Mooi he? Er zijn landen/streken waar het minstens de helft van het jaar sneeuwt, en daar gaat gewoon alles verder, maar hier.... ohw sneeuw... BAF alles stil...
Nee wel met de auto de stoep opgegleden. Ik stuurde wel, maar de auto ging rechtdoorquote:Op donderdag 17 december 2009 18:21 schreef styliste het volgende:
zijn jullie al gevallen?
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Nope heb er wel veel zien vallen. Jij?
Waar moet je ergens naar toe? Ik deed nog anderhalf uur om van het centraal station naar norrd te komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef Crazy-M het volgende:
Nee maar lijkt hier meer een schaatsbaan.autos slippen gewoon weg. Bijna bij brug over de puis
viel wel mee, was aan het einde van de dag, dus lekker dikke sneeuw, en vooral hilarisch. eerst heel de dag roepen dat je iemand wil zien vallen en dan zelf echt finaal onderuit gaan..quote:
haha is vaak wel hilarisch idd. Zoals ze zeggen 'wie een kuil graaft voor een ander....'quote:Op donderdag 17 december 2009 18:31 schreef styliste het volgende:
[..]
viel wel mee, was aan het einde van de dag, dus lekker dikke sneeuw, en vooral hilarisch. eerst heel de dag roepen dat je iemand wil zien vallen en dan zelf echt finaal onderuit gaan..
ik lag zelf helemaal in een deuk en een vriend van mij met wie ik had afgesproken zat in de auto waar ik uit stapte mij echt heel hard uit te lachenquote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
haha is vaak wel hilarisch idd. Zoals ze zeggen 'wie een kuil graaft voor een ander....'
en nu? ik hou bij waar je rijd op de kaart!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Crazy-M het volgende:
Nu zo rustig hier dat sneeuw op de weg blijft. Net onder spoor door
Hehehehe eerst laptop in veiligheid brengen...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:30 schreef aardappel het volgende:
pas maar op met die gladheid, straks kom je zo terecht:
http://www.rtl.nl/compone(...)hu15.natpakopdak.xml:D:D
Ik heb er geen geluid bij, hoe komt hij eigenlijk in het water?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehehe eerst laptop in veiligheid brengen...
Door een slip denk ik, er zit idd geen commentaar bij het filmpjequote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er geen geluid bij, hoe komt hij eigenlijk in het water?
netjes, E'hoven - Crazy-M's huis 2 uur+quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Crazy-M het volgende:
File richting reeshof. Kan mn eigen wijk nog eens niet in. Moest net remmen gleed 2 meter door. Paletplein links dan straat uit thuis. En eigenlijk niet meer te rijden
Zit jij nou n bericht naar fok te tikken, terwijl je aan het rijden bent, met dit weer? Ben je suicidaal ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
Bijna thuis. Nog 2 km. Auto begint steeds meer eigen leven te leiden
stil staand. Gleed net wel bijna stoep op.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zit jij nou n bericht naar fok te tikken, terwijl je aan het rijden bent, met dit weer? Ben je suicidaal ofzo.
Welke was toen op Vrijdag/ zaterdagmorgen? Want toen ben ik aan t werk geweest weet ik nog wel. Alle vrachtverkeer voor AH waar ik toen werkte, liep GEMIDDELD, 6 uur vertraging op..quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef existenz het volgende:
Gelukkig heb ik deze file gemist, maar om jullie een idee te geven hoevaak ik in de file sta:
De file top 10, de dik gedrukte heb ik dus in gestaan
1. 8 februari 1999: 975 kilometer, sneeuwval en gekantelde vrachtwagens.
2 . 25 maart 2008: 888 kilometer, sneeuw, dag na Pasen, ochtendspits.
3. 25 november 2005: 810 kilometer, sneeuw, avondspits.
4. 26 februari 2004: 760 kilometer, winterweer met sneeuwval, ochtendspits.
5. 17 december 2009: 671 kilometer, sneeuwval, ochtendspits.
6. 6 maart 2006: 660 kilometer, sneeuw en einde krokusvakantie, ochtendspits.
7. 26 mei 2009: 605 kilometer, noodweer, onweersbuien, windstoten,ochtendspits.
8. 13 november 2006: 594 kilometer, regen, ochtendspits.
9. 16 november 2006: 592 kilometer, regen, avondspits.
10. 29 januari 2004: 571 kilometer, sneeuwval en zware windstoten, ochtendspits.
50% en dan ook nog in de langste enkele file die er ooit heeft gestaan ook, die vormde onderdeel van #3 en was van Amsterdam tot aan Den Bosch op de A2![]()
nee.. alle chauffeurs hebben vrij gekregen.. ik moest ook naar huis lopen...quote:
Gelukkig.quote:tilburg: bus veolia.
waar: tilburg
geldigheid:
prognose 17-12-09, 23.59 uur
modaliteiten: bus
maatschappijen: veolia
oorzaak: sneeuw
gevolg: geen vervoer in en rondom tilburg rijden er geen bussen
maatregel:
vervangende halte:
advies:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Welke was toen op Vrijdag/ zaterdagmorgen? Want toen ben ik aan t werk geweest weet ik nog wel. Alle vrachtverkeer voor AH waar ik toen werkte, liep GEMIDDELD, 6 uur vertraging op..
Nee, haha. En er is in Tilburg niet/weinig gestrooid, dus hij was al 1,5 uur bezig, hihi.quote:
Waarom doen ze dat daar niet? Bedoel; zelfs in Heerle strooien zequote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef Stuurloos het volgende:
Moest vandaag om 15 uur beginnen. Vertrok om 13.45 en was pas om 16.30 op mn werk![]()
KUTWEER!! KUT TILBURG!! ZE MOETEN GVD STROOIEN DAAR!
nope,quote:
ehm tussen 18:00 en 19:00 reden er nog bussenquote:
Geen idee, ik baalde er iig goed van.. deed er 2 uur over van de Noordhoekring naar t Laarquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat daar niet? Bedoel; zelfs in Heerle strooien ze
Bussen Tilburg uit dienst genomenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef Crazy-M het volgende:
ehm tussen 18:00 en 19:00 reden er nog bussen
Mja, snap ik. Ik reed hier al meteen de file in. Vanuit Heerle > Breda gemiddeld 50 gereden, toen ff 110quote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik baalde er iig goed van.. deed er 2 uur over van de Noordhoekring naar t Laar
Ze zeggen omdat er teveel verkeer op de weg is... dan kunnen ze niet strooienquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik baalde er iig goed van.. deed er 2 uur over van de Noordhoekring naar t Laar
ik 1 uur van afslag hilvarenbeek over de ringbaan naar reeshofquote:Op donderdag 17 december 2009 20:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
en toch.... schneeeeeeeuw!!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ook, de eerste stap die ik buiten het tuinpad deed was raak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |