Nou, dan gaat existenz vast een keer voor je koken!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ansjovis is serieus lekker![]()
Pizza met ansjovis
jij snapt het!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echte bazen werken tot diep in de avond jongeman, heb je nooit normen en waarden meegekregen!
Toen ik nog studeerde werkte ik in de horeca tot ongeveer 6 uur 's morgens... nu ik een "echte" baan heb mag ik gewoon 's avonds vrij zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Echte bazen werken tot diep in de avond jongeman, heb je nooit normen en waarden meegekregen!
Ik heb sinds vandaag een elektrisch dekentjequote:
bah, dat is echt zo vies gevoel, geen koel bed als je er in staptquote:Op woensdag 16 december 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb sinds vandaag een elektrisch dekentjeBen benieuwd!
Nou, het is bij ons boven zo fucking koudquote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
bah, dat is echt zo vies gevoel, geen koel bed als je er in stapt
Staat wel in de planning, toch?quote:
Even door knallen dan met zijn allenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Staat wel in de planning, toch?
Natuurlijk! Ik ben er de laatste tijd alleen minderquote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Gesproken als een echte e-warrior
Nee jongedame! Dat gaan wij niet doenquote:
ik dacht dat ik er misschien een interessante discussie mee kon uitlokken, dan gaan we weer wat harder...quote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee jongedame! Dat gaan wij niet doen
die legt toch niks onder mijn boomquote:Op woensdag 16 december 2009 23:17 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
haha, pas maar op straks legt de kerstman niets onder je boom
Daar heb ik ook last van. Soms ben ik er veel maar soms ook gewoon helemaal niet :Squote:Op woensdag 16 december 2009 23:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben er de laatste tijd alleen minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |