Dat wilde ik zeggen,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Kijk, dat zijn foto's die het laden waard zijn.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zojuist even gemaakt
schitterendquote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
Sneeuw kan ook van wat dichterbij, al is het technisch gezien rijp van eergister. Met een 100mm macro en een omgekeerde 50mm ervoor ziet het er toch wat anders uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehe onze hond heeft welgeteld 1 minuut buiten gelopen. daarna wilde ze alweer naar binnen ivm kou + sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
gaaf hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
picknickbank met emmer
[ afbeelding ]
Dak van schuurtje (zijaanzicht)
[ afbeelding ]
Struik + vogelhuisje
[ afbeelding ]
dezelfde fiets als ik hierboven heb gepost + picknickbank
Grappig, zou best kunnen dat mijn moeder in één van die huizen op de foto woont.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen detailfoto oid, wel wit alkmaar! (De Mare).
Helaas meer mist dan sneeuw op dit moment!
Lekker sneeuw zitten happen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er eerder uit alsof dat beest een muis en 2 musjes heeft zitten happen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lekker sneeuw zitten happen.
Wat een prachtige foto'squote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
Sneeuw kan ook van wat dichterbij, al is het technisch gezien rijp van eergister. Met een 100mm macro en een omgekeerde 50mm ervoor ziet het er toch wat anders uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze hond werd altijd helemaal lijp van die sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehe onze hond heeft welgeteld 1 minuut buiten gelopen. daarna wilde ze alweer naar binnen ivm kou + sneeuw
-houdt plotseling toch wel van macro fotografie-quote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geen foto's van gemaakt???quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Onze hond werd altijd helemaal lijp van die sneeuw, ging keihard rond rennen, zich draaien in de sneeuw, sneeuw opvreten en likken.
mijn twee binnenkatten ookquote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Onze hond werd altijd helemaal lijp van die sneeuw, ging keihard rond rennen, zich draaien in de sneeuw, sneeuw opvreten en likken.
Scheelde niet veel of hij ging een sneeuwpop maken
Dat doet de onze ook ja. Ze gaat als een grasmaaier al sneeuwetend de tuin door, superblij. Van het woordje sneeuw gaat ze ook al kwispelenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Om deze heb ik toch wel heel hartelijk gelachen. Misschien wel een beetje te...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
die van ons (Golden Retriever) deed dat vroeger ook wel, maar nu die 10 a 11 jaar oud is is het wat minder gewordenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
ligt er aan, ikzelf woon in de brouwerij, zal ik haar de groeten doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Grappig, zou best kunnen dat mijn moeder in één van die huizen op de foto woont.
Dit is onze (Twekkelerveld, Enschede) trieste versie van de winter...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |