Dat wilde ik zeggen,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Kijk, dat zijn foto's die het laden waard zijn.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zojuist even gemaakt
schitterendquote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
Sneeuw kan ook van wat dichterbij, al is het technisch gezien rijp van eergister. Met een 100mm macro en een omgekeerde 50mm ervoor ziet het er toch wat anders uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehe onze hond heeft welgeteld 1 minuut buiten gelopen. daarna wilde ze alweer naar binnen ivm kou + sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
gaaf hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
picknickbank met emmer
[ afbeelding ]
Dak van schuurtje (zijaanzicht)
[ afbeelding ]
Struik + vogelhuisje
[ afbeelding ]
dezelfde fiets als ik hierboven heb gepost + picknickbank
Grappig, zou best kunnen dat mijn moeder in één van die huizen op de foto woont.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen detailfoto oid, wel wit alkmaar! (De Mare).
Helaas meer mist dan sneeuw op dit moment!
Lekker sneeuw zitten happen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er eerder uit alsof dat beest een muis en 2 musjes heeft zitten happen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lekker sneeuw zitten happen.
Wat een prachtige foto'squote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
Sneeuw kan ook van wat dichterbij, al is het technisch gezien rijp van eergister. Met een 100mm macro en een omgekeerde 50mm ervoor ziet het er toch wat anders uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze hond werd altijd helemaal lijp van die sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehe onze hond heeft welgeteld 1 minuut buiten gelopen. daarna wilde ze alweer naar binnen ivm kou + sneeuw
-houdt plotseling toch wel van macro fotografie-quote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En geen foto's van gemaakt???quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Onze hond werd altijd helemaal lijp van die sneeuw, ging keihard rond rennen, zich draaien in de sneeuw, sneeuw opvreten en likken.
mijn twee binnenkatten ookquote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Onze hond werd altijd helemaal lijp van die sneeuw, ging keihard rond rennen, zich draaien in de sneeuw, sneeuw opvreten en likken.
Scheelde niet veel of hij ging een sneeuwpop maken
Dat doet de onze ook ja. Ze gaat als een grasmaaier al sneeuwetend de tuin door, superblij. Van het woordje sneeuw gaat ze ook al kwispelenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Om deze heb ik toch wel heel hartelijk gelachen. Misschien wel een beetje te...quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
die van ons (Golden Retriever) deed dat vroeger ook wel, maar nu die 10 a 11 jaar oud is is het wat minder gewordenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
ligt er aan, ikzelf woon in de brouwerij, zal ik haar de groeten doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Grappig, zou best kunnen dat mijn moeder in één van die huizen op de foto woont.
Dit is onze (Twekkelerveld, Enschede) trieste versie van de winter...
[ afbeelding ]
quote:
Ik vind jouw kat echt geweldig!quote:
schattig beestjequote:
Geweldige foto.quote:
Dank jequote:Op donderdag 17 december 2009 12:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind jouw kat echt geweldig!
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dank je
Ik had hem zonet midden in de sneeuw gegooid en toen begon hij een uitweg te gravenMaar dat werkte niet zo en toen begon ie maar tie miauwen en ben ik naar hem toegelopen
Ah is toch nog wel een paar straten verderop dan, m'n moeder woont in de schoklandstraat. Maar je mag er best langsgaan en de groeten doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:20 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
ligt er aan, ikzelf woon in de brouwerij, zal ik haar de groeten doen?
met picsquote:Op donderdag 17 december 2009 12:19 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
die van ons (Golden Retriever) deed dat vroeger ook wel, maar nu die 10 a 11 jaar oud is is het wat minder geworden
i wil ook zoveel sneeuw, mooie foto die 2equote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens de laatsten die ik upload voor nu
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 13:52 schreef winterstorm666 het volgende:
net gemaakt met mijn hondje yuma.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
\quote:Op donderdag 17 december 2009 13:22 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tevens de laatsten die ik upload voor nu
je kan hem altijd insturen.. of ik hem ga plaatsen... denk het nietquote:Op donderdag 17 december 2009 17:10 schreef MacHighver het volgende:
Mag er ook een foto op van hoe paars je dop wordt als je hem met sneeuw insmeert?
Volgens mij komt je wens uit: http://buienradar.nl/quote:Op donderdag 17 december 2009 17:42 schreef Jonathon het volgende:
Hele mooie foto's![]()
Ik hoop dat er morgen/vannacht meer sneeuw bij komt
Mooie vingers, zit vast een mooie dame aan vast?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Mooie vingers, zit vast een mooie dame aan vast?![]()
Aardig veel sneeuw zo te zien
Aardige nagellakfetisch mindermutsig, ziet er ok uit zo op je blog
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bij mij in de tuin:
[ afbeelding ]
Zit j dan in canada?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bij mij in de tuin:
[ afbeelding ]
jokkebrokquote:Op donderdag 17 december 2009 18:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bij mij in de tuin:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:02 schreef DirkZz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet lachen
Some weasel took the cork out of my lunch...
oeee, die laatste is luguberquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Vanacht ook maar ff mn bedje uitgegaan....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Delluf by night
Dat is de selectie ...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:02 schreef caspervc het volgende:
@2cv, je mag best een selectie van je beste foto's hier neerzetten hoor
se·lec·tie de;het uitkiezen (naar geschiktheid); keuzequote:
ik vind zoveel foto's genieten.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:47 schreef Kamermans het volgende:
[..]
se·lec·tie de;het uitkiezen (naar geschiktheid); keuze
dus niet 2 bijna de zelfde foto's van Sportcentrun 'Gymnasion' in Joure of drie de zelfde fotos van de kiosk aan de merk in Joure of 10 keer kers versiering in de midstraat enzovoorts
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:11 schreef goeiemoggel het volgende:
Ligt er eigenlijk ook sneeuw in Joure?
Waar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
Zo jaloers.. hier ligt nog geen halve millimeter terwijl heel NL ingesneeuwd zit.
Ik dacht juist dat in het Zuiden de eerste sneeuw was gevallen? Hier eigenlijk pas vanaf Woensdagnacht, maar het blijft maar sneeuwen (het Gooi).quote:
Ja, maar niet hierquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:09 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat in het Zuiden de eerste sneeuw was gevallen? Hier eigenlijk pas vanaf Woensdagnacht, maar het blijft maar sneeuwen (het Gooi).
Maar dan ook morgen of overmorgen geen blubbertroep bij julliequote:Op vrijdag 18 december 2009 01:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar niet hier. Ligt echt een poedersuiker-laagje.
Die kan zo op de voorkant van een boek of film, mooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Vanacht ook maar ff mn bedje uitgegaan....
[ afbeelding ]
Delluf by night
ligt weer je zwembad vol met sneeuw? Wie gaat er dan ook in Michigan wonen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kan zo op de voorkant van een boek of film, mooi.
Ik heb 0% 'fotomaaktalent' anders had ik ook wel wat leuks kunnen plaatsen.
Oh die boxer, prachtig beest is dat. Hij lijkt veel op de hond die wij vroeger hadden, zeker in het gezicht.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit : hond in de sneeuw
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Guard het volgende:
[..]
ligt weer je zwembad vol met sneeuw? Wie gaat er dan ook in Michigan wonen?
Hij doet zijn naam eer aanquote:
Ja, behalve naar waar ik heen moet, dan heb ik alsnog dik een uur vertragingquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Zie je nou dat de treinen wel reden bij Utrecht!!!!!
Dat kunnen we je pas vertellen als je aangeeft wat je had verwacht te zien...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef japjaan het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend voor mijn huis, eerste keer panorama hij is een beetje mislukt maar vond het juist wel weer wat hebben, maar wat doe ik fout? :p
Weet niet wat je gebruikt maar heb voor de mijne hugin gebruikt. Met 25000 controle puntenquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:30 schreef japjaan het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend voor mijn huis, eerste keer panorama hij is een beetje mislukt maar vond het juist wel weer wat hebben, maar wat doe ik fout? :p
haha zou zeggen download hugin eens en ga er wat mee klooien (en je niet laten bang maken door al de opties)quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:07 schreef japjaan het volgende:
Haha.. dat zegt me allemaal niks, had al in vorige posts verteld ben eigenlijk pas net begonnen en maak alles nog met mijn telefoon atm. Zag dat dat ding ook panorama stand had en wist meteen wat ik ermee wilde maken..Verder dus geen verstand van maar het klopt niet echt lijkt me hoe hij nu is
En dan je onderschriftquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef harrie1 het volgende:
winterpret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gewoon wat mooie plaatjes in de stad Groningen (zerniketerrein)
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef harrie1 het volgende:
winterpret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waar het hart vol van is....quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef harrie1 het volgende:
winterpret
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook goeie kwalteit voor een telefoon, toevallig zelfde als ik (S8300 UltraTouch)?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:29 schreef Lano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mij favoriet:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:28 schreef MaartenGrendel het volgende:
Heb gisteravond en vanmiddag wat foto's gemaakt, maar deze is speciaal voor Fok ()
[ afbeelding ]
Waarom zien deze foto's er zo ziek mooi uit?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:59 schreef Danny het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Adobe lightroom of bewerking van RAW gok ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Waarom zien deze foto's er zo ziek mooi uit?
Nabewerking? Of de 'uitlijning'/kadering?
Horizon uitlijnen op +/- 1/3e of 2/3e geeft een mooi beeld, rond zonsopgang of -ondergang geeft mooi licht en verder ligt het ook aan de lichtsterkte van de lens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Er is maar weinig afgekropt. Wel is er wat aan het contrast gedaan en is er met saturatie van de kleuren gespeeld. Ook is de witbalans goedgezet. Alles in Adobe Camera Raw (die nog geen profiel voor de D3s heeftquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Heb je ook een polarisatiefilter gebruikt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Er is maar weinig afgekropt. Wel is er wat aan het contrast gedaan en is er met saturatie van de kleuren gespeeld. Ook is de witbalans goedgezet. Alles in Adobe Camera Raw (die nog geen profiel voor de D3s heeft). Met een klein beetje inspanning kun je zonder enorme bewerkingen hele mooie resultaten behalen.
nee, heb bij die met dat boompje wel een softwarematige polarisatie gedaan met color efex pro. Wolkenpartijen maak ik meestal wat opvallender met hooglichten/middentonen en het gradient tool in camera raw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je ook een polarisatiefilter gebruikt?
Ah die plugin ken ik niet, even naar kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, heb bij die met dat boompje wel een softwarematige polarisatie gedaan met color efex pro. Wolkenpartijen maak ik meestal wat opvallender met hooglichten/middentonen en het gradient tool in camera raw.
Ik vind van wel! Gaaf dat als ik maandag terug kom van m'n 4 maanden verblijf in Finland, er sneeuw ligt. Al heb ik al wat sneeuw gezien, maar in NL is het toch anders!quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:15 schreef childintime het volgende:
mrSPLIFFY, die kerstboom; geweldig! Dat mooie zachte licht, wat de omstandigheden warm doen lijken![]()
Maar alle foto's zijn gewoon leuk om te zien; we zijn een stelletje kleine kinderen, het sneeuwt in Nederland en iedereen gaat los, geweldig toch.
Ja, dat is sneeuwquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:25 schreef MvdZ het volgende:
[..]
Ik vind van wel! Gaaf dat als ik maandag terug kom van m'n 4 maanden verblijf in Finland, er sneeuw ligt. Al heb ik al wat sneeuw gezien, maar in NL is het toch anders!
Toch wil ik deze foto, vorige week in lapland gemaakt, delen
[ afbeelding ]
Wilde papegaaien?quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:34 schreef Chanty het volgende:
De wilde papegaaien hier laten zich ook niet verjagen door wat sneeuw
[ afbeelding ]
Semi wild.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:34 schreef Chanty het volgende:
De wilde papegaaien hier laten zich ook niet verjagen door wat sneeuw
[ afbeelding ]
quote:
Het zijn halsbandparkieten, welke behoorlijk (lawaai) overlast geven in de regio Haaglanden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Semi wild.
Zitten een paar kolonies in de buurt hiero.
Den Haag en omstreken.
Dankje, ik heb maar 5mp maar ben er best tevreden mee kan er goed mee door als camera vind ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef japjaan het volgende:
[..]
Ook goeie kwalteit voor een telefoon, toevallig zelfde als ik (S8300 UltraTouch)?
Ook mooie foto's uiteraard
Als jij de kosten voor de ziekenhuisopname betaaldquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:47 schreef Charizma het volgende:
Hoe vet is dat!![]()
@ chanty
Kan je zo'n parkietje voor me vangen?
vrouwliefquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wauw Donny!
Dát zijn ze he!
! Is het je vrouwtje? Of gewoon een vreemde?
nice! Ik kan nooit goede fotos maken in het donker. Snap niet hoe ik dat moet fixen. En zo'n prutscamera heb ik anders ook weer niet.quote:
Leuke Film Noir sfeer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
Deze nu ook in een extreme bewerking
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
Ik vind persoonlijk het origineel mooier. De kou komt mooi over en de eenzaamheid van die vrouw in die donkere, koude straat........ Het roept een gevoel op wat we allemaal wel kennen; het is koud en guur en je loopt daar in je eentje en wil maar 1 ding; thuis zijn, dat gevoel geeft het origineel heel mooi weer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
zeer netjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
ik moest echt hardop lachen, geweldigquote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
Goed idee, daar ga ik vanavond mee bezig.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Lano het volgende:
Heeft er iemand een mooie(hoge res) sneeuwfoto van auto's met een hoge sluitertijd, dus dat je de lichten als strepen ziet? Wil dat heel graag als wallpaper:D
Even heel bot gezegt, hoe "goedkoper" het model hoe slechter het kan tegen sneeuw/water/stof enzo.quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef McKillem het volgende:
Hoe goed kan een spiegelreflex tegen sneeuw? Ik stond vanochtend vroeg wel in het park om mooie foto's te maken van ongerepte stedelijke sneeuwlandschappen maar durfde mn camera door de hevige sneeuwval eigenlijk niet uit mn tas te halen.
Nikon D80 met een 18-105 Nikon lens. (zit geloof ik als kitlens bij de D90)quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Even heel bot gezegt, hoe "goedkoper" het model hoe slechter het kan tegen sneeuw/water/stof enzo.
RODENquote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
ergens in het buitenland?......neehoor, gewoon het centrum van Roden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn niet technisch de beste foto's maar gewoon om een idee te geven van wat hier ligt (en het sneeuwt hier alweer)
Die kat.quote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef RiesAmaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je zelfs daarmee voor geen meter grip of wel?quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef draaijer het volgende:
Vanuit onze nieuwe auto. Een zwarte Land Rover Discovery. Ik herhaal ZWART
Even door ons dorpje
[ afbeelding ]
True, maar het was wel even leuk om buiten te spelen. Ik heb nu nog 4 nieuwe zomerbanden eronder, maar ik denk dat ik nog wel wat winterbanden ga kopen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelfs daarmee voor geen meter grip of wel?
D80 kan wel tegen een paar druppels. Heb er zelf ook wel mee in de regen gelopen. Probeer 'm wel zoveel mogelijk droog te houden, want hij heeft geen weather sealing. Een laagje sneeuw erop moet je dan ook niet doen, maar een paar vlokjes kan niet heel veel kwaad imo. De lens is een groter probleem. De 18-105 schuift uit bij in/uitzoomen en op dat punt kan vrij eenvoudig vocht de lens in komen. Ook bij de aansluiting met de camera kan dat trouwens. Wat wil helpen is een plastic tasje om je camera. Onderin maak je dan een gat waar precies de zonnekap van je lens in past. Zo kun je foto's maken en je camera toch droog houden.quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nikon D80 met een 18-105 Nikon lens. (zit geloof ik als kitlens bij de D90)
quote:
Ach dat is echt liefquote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef RiesAmaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 16:07 schreef makkie88 het volgende:
[..]
beter zo?
kan je ff je post editten?
ben ook bang dat ik beetje verkeerd subforum zitquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 16:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ben ook bang dat ik beetje verkeerd subforum zitiedereen met super mooie cams, kom ik met me telefooon camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |