vrouwliefquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wauw Donny!
Dát zijn ze he!
! Is het je vrouwtje? Of gewoon een vreemde?
nice! Ik kan nooit goede fotos maken in het donker. Snap niet hoe ik dat moet fixen. En zo'n prutscamera heb ik anders ook weer niet.quote:
Leuke Film Noir sfeer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
Deze nu ook in een extreme bewerking
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
Ik vind persoonlijk het origineel mooier. De kou komt mooi over en de eenzaamheid van die vrouw in die donkere, koude straat........ Het roept een gevoel op wat we allemaal wel kennen; het is koud en guur en je loopt daar in je eentje en wil maar 1 ding; thuis zijn, dat gevoel geeft het origineel heel mooi weer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
zeer netjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
ik moest echt hardop lachen, geweldigquote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
Goed idee, daar ga ik vanavond mee bezig.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Lano het volgende:
Heeft er iemand een mooie(hoge res) sneeuwfoto van auto's met een hoge sluitertijd, dus dat je de lichten als strepen ziet? Wil dat heel graag als wallpaper:D
Even heel bot gezegt, hoe "goedkoper" het model hoe slechter het kan tegen sneeuw/water/stof enzo.quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef McKillem het volgende:
Hoe goed kan een spiegelreflex tegen sneeuw? Ik stond vanochtend vroeg wel in het park om mooie foto's te maken van ongerepte stedelijke sneeuwlandschappen maar durfde mn camera door de hevige sneeuwval eigenlijk niet uit mn tas te halen.
Nikon D80 met een 18-105 Nikon lens. (zit geloof ik als kitlens bij de D90)quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Even heel bot gezegt, hoe "goedkoper" het model hoe slechter het kan tegen sneeuw/water/stof enzo.
RODENquote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
ergens in het buitenland?......neehoor, gewoon het centrum van Roden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn niet technisch de beste foto's maar gewoon om een idee te geven van wat hier ligt (en het sneeuwt hier alweer)
Die kat.quote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef RiesAmaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij heb je zelfs daarmee voor geen meter grip of wel?quote:Op zondag 20 december 2009 15:08 schreef draaijer het volgende:
Vanuit onze nieuwe auto. Een zwarte Land Rover Discovery. Ik herhaal ZWART
Even door ons dorpje
[ afbeelding ]
True, maar het was wel even leuk om buiten te spelen. Ik heb nu nog 4 nieuwe zomerbanden eronder, maar ik denk dat ik nog wel wat winterbanden ga kopen.quote:Op zondag 20 december 2009 15:12 schreef McKillem het volgende:
[..]
Volgens mij heb je zelfs daarmee voor geen meter grip of wel?
D80 kan wel tegen een paar druppels. Heb er zelf ook wel mee in de regen gelopen. Probeer 'm wel zoveel mogelijk droog te houden, want hij heeft geen weather sealing. Een laagje sneeuw erop moet je dan ook niet doen, maar een paar vlokjes kan niet heel veel kwaad imo. De lens is een groter probleem. De 18-105 schuift uit bij in/uitzoomen en op dat punt kan vrij eenvoudig vocht de lens in komen. Ook bij de aansluiting met de camera kan dat trouwens. Wat wil helpen is een plastic tasje om je camera. Onderin maak je dan een gat waar precies de zonnekap van je lens in past. Zo kun je foto's maken en je camera toch droog houden.quote:Op zondag 20 december 2009 14:59 schreef McKillem het volgende:
[..]
Nikon D80 met een 18-105 Nikon lens. (zit geloof ik als kitlens bij de D90)
quote:
Ach dat is echt liefquote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef RiesAmaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 16:07 schreef makkie88 het volgende:
[..]
beter zo?
kan je ff je post editten?
ben ook bang dat ik beetje verkeerd subforum zitquote:
Nee hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 16:23 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ben ook bang dat ik beetje verkeerd subforum zitiedereen met super mooie cams, kom ik met me telefooon camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |