nice! Ik kan nooit goede fotos maken in het donker. Snap niet hoe ik dat moet fixen. En zo'n prutscamera heb ik anders ook weer niet.quote:
Leuke Film Noir sfeer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
Deze nu ook in een extreme bewerking
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
Ik vind persoonlijk het origineel mooier. De kou komt mooi over en de eenzaamheid van die vrouw in die donkere, koude straat........ Het roept een gevoel op wat we allemaal wel kennen; het is koud en guur en je loopt daar in je eentje en wil maar 1 ding; thuis zijn, dat gevoel geeft het origineel heel mooi weer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
zeer netjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Danny het volgende:
normaal:
[ link | afbeelding ]
extreem:
[ link | afbeelding ]
ik moest echt hardop lachen, geweldigquote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
Goed idee, daar ga ik vanavond mee bezig.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Lano het volgende:
Heeft er iemand een mooie(hoge res) sneeuwfoto van auto's met een hoge sluitertijd, dus dat je de lichten als strepen ziet? Wil dat heel graag als wallpaper:D
Even heel bot gezegt, hoe "goedkoper" het model hoe slechter het kan tegen sneeuw/water/stof enzo.quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef McKillem het volgende:
Hoe goed kan een spiegelreflex tegen sneeuw? Ik stond vanochtend vroeg wel in het park om mooie foto's te maken van ongerepte stedelijke sneeuwlandschappen maar durfde mn camera door de hevige sneeuwval eigenlijk niet uit mn tas te halen.
Nikon D80 met een 18-105 Nikon lens. (zit geloof ik als kitlens bij de D90)quote:Op zondag 20 december 2009 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Even heel bot gezegt, hoe "goedkoper" het model hoe slechter het kan tegen sneeuw/water/stof enzo.
RODENquote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef gebakken-koekje het volgende:
ergens in het buitenland?......neehoor, gewoon het centrum van Roden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn niet technisch de beste foto's maar gewoon om een idee te geven van wat hier ligt (en het sneeuwt hier alweer)
Die kat.quote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef RiesAmaris het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |