wtf meen je niet ?quote:
LOL das een flinke reis om nergens te komenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:25 schreef Messenga het volgende:
Brr
Moest voor stage weer naar Oss toe vanaf Tilburg, normaal gesproken een ritje van een half uur met de trein, maar vandaag niet
7:55 trein van Tilburg naar Oss, via Den Bosch. Althans, dat was de bedoeling, defecte goederentrein
Het advies was dus om voor Den Bosch en verder via Eindhoven te rijden, nou goed, dat duurde ongeveer 40 minuten, voordat er überhaupt een trein naar Eindhoven wasVervolgens van Eindhoven naar Den Bosch toe, toen kwam de ellende
Mijn plan was, wat 9292ov mij vertelde, de stoptrein naar Nijmegen te pakken, die gaat tenslotte via Oss. Nadat ik 2 minuten van tevoren mooi op tijd in de trein zat, reed die maar niet wegWat bleek, een nieuwe goederentrein zat vast op de wissel, waardoor de trein niet weg kon
Vervolgens uitgestapt en gekeken waar de IC naar Oss en verder kwam, spoor 4, was ook weer uniekEen trein in de richting Utrecht ging niet verder dan Den Bosch vanwege een defecte bovenleiding bij Zaltbommel Happy Enfin, na een tijdje besloot die trein maar terug te gaan in de richting van Breda.
Vervolgens kwam mijn trein, de trein in de richting Oss, Nijmegen en uiteindelijk Zwolle, iedereen massaal wachten op de overstappende mensen, niet wetende dat de deur bij 1e klas ook gewoon open kan, dat scheelt je toch wachtenDeze trein bleek ook maar stil te staan, de borden veranderden en iedereen dacht dat ie in de trein naar Alkmaar zat
Terwijl dat vrijwel altijd dubbeldekkers zijn
Deze trein reed ook niet verder, ging wel terug naar Tilburg, hier ben ik dan
Mijn bijdrage aan dat topicquote:Op donderdag 17 december 2009 10:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het moet hier nog even doorsneeuwen, in het noorden hebben ze veel meer:
Het grote witte sneeuw topic.
(sorry KiD)
Die hebben nu dubbele treinen, ze rijden allemaal terug vanaf Den Boschquote:Op donderdag 17 december 2009 11:34 schreef Stuurloos het volgende:
Gelukkig nog geen vertraging kunnen constateren van Tilburg naar Breda
Ik ga met de autoquote:Op donderdag 17 december 2009 11:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hebben nu dubbele treinen, ze rijden allemaal terug vanaf Den Bosch
al meer dan hier hahaquote:Op donderdag 17 december 2009 11:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Voor Crazy, weinig bijzonders maar voor het idee:
[ afbeelding ]
ze doen het nietquote:Op donderdag 17 december 2009 11:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Kijk eens op de Interpolis webcam
http://www.tilburg.com/webcams.html
Zeker mooi!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:07 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
Loonse en Drunense Duinen zijn zo mooi, in de zomer is het net een woestijn, en op dagen als vandaag waan je je ergens bij de poolcirkel
Dan ben ik bang de dat ME hier snel langskomt, mn radiator draait op volle toeren. Ik loop hier in een tshirtje en heb het nog steeds fucking warm =)quote:Op donderdag 17 december 2009 12:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
iemand al een helikopter boven Tilburg gezien? bedoel de plantjes zolders tonen nu hun locatie!
26 graden ftwquote:Op donderdag 17 december 2009 12:31 schreef aardappel het volgende:
[..]
Dan ben ik bang de dat ME hier snel langskomt, mn radiator draait op volle toeren. Ik loop hier in een tshirtje en heb het nog steeds fucking warm =)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |