Neee!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, ik heb het weer scheefgetrokken met mijn donatie!!
Ah, vandaar dat het niet realtime gaat!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:00 schreef Liejannuh het volgende:
Die stonden nog op mn spaarrekening (de rekening waar het geld naar toe gaat dus).
De donaties gaan niet naar penguinsquote:
Toegevoegd! Die was ik idd even vergeten.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:00 schreef svann het volgende:
Link naar het vorige topic nog even in de OP frotten: Fok!kerstactie 2009: Madalief!!
Dat zou best wel eens kunnen. Maar dit was wel de snelste oplossing om iets te regelen.quote:[..]
Ah, vandaar dat het niet realtime gaat!
Mijn toffe banners!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Toegevoegd! Die was ik idd even vergeten.![]()
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Maar dit was wel de snelste oplossing om iets te regelen.
En sommige dingen die gister zijn overgemaakt stonden er wel gisteravond op?!
Ik snap er echt niets van!
Mist er trouwens nog meer in de OP?
Spaarrekeningen worden misschien in het weekend niet bijgewerkt?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef Liejannuh het volgende:
Dat zou best wel eens kunnen. Maar dit was wel de snelste oplossing om iets te regelen.
En sommige dingen die gister zijn overgemaakt stonden er wel gisteravond op?!
Ik snap er echt niets van!
Misschien in bold een kopje 'Ons idee:' boven dat 'Madalief betaald het schoolgeld....' zetten?quote:Mist er trouwens nog meer in de OP?
Nog niet, maar je krijgt een berichtje als het er op staat!quote:
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef svann het volgende:
[..]
Spaarrekeningen worden misschien in het weekend niet bijgewerkt?
Ik zal iig die verschrikkelijk lelijke spelfout weghalen!quote:
[..]
Misschien in bold een kopje 'Ons idee:' boven dat 'Madalief betaald het schoolgeld....' zetten?
Done.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:13 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, en of een modje even het bedrag in de TT kan aanpassen.
Heb je mijn tag al gzien remmiequote:
En wat dacht je toen :'' HUh lonkerquote:
Neuh, toen had ik 'm bijna bij Twylight gezetquote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef Lonker het volgende:
[..]
En wat dacht je toen :'' HUh lonker? dit moet een grap zijn
'' ?
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De donaties gaan niet naar penguins
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, toen had ik 'm bijna bij Twylight gezet
Nee hoor, komt helemaal goed.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:08 schreef Desunoto het volgende:
Oh ik zie net dat ik m'n usernummer vergeten te vermelden ben. Maar heb wel m'n username. Erg?
Een van de millenium doelen was onderwijs voor alle kinderen. En daar wordt heel hard aan gewerkt in Madagaskar. Ik heb daar heel veel nieuwe schoolgebouwen gezien die zijn neergezet door Unicef.quote:[..]
Weet ik. Daar gaat al wat ander geld van me naartoe. Of in ieder geval deels.
![]()
Maar die prijzen he... het kost daar zo weinig om een kind naar school te laten gaan. In westerse termen dan. Daar in Madagaskar is zelfs 10 euro al redelijk veel, maar hier kan eigenlijk iedereen het wel missen. Het onderwijs is natuurlijk niet vergelijkbaar met hier maar alles is beter dan niets. Soms vraag ik me echt af hoe het kan dat kinderen in bepaalde landen echt helemaal GEEN onderwijs krijgen simpelweg omdat het geld er niet is.Triest eigenlijk.
er staan al 3 topics, deze pastte er niet meer bijquote:Op woensdag 16 december 2009 19:41 schreef Desunoto het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk niet bij " Aankondigingen " op de homepage van het forum?
Nu staat er nog maar 1!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er staan al 3 topics, deze pastte er niet meer bij
Veeleisenede vrouwen hier swarmaquote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nu staat er nog maar 1!
Kun jij daar achteraan gaan?
Bij deze, kan even duren voor ie er staat.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nu staat er nog maar 1!
heb t gemeldtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nu staat er nog maar 1!
Held! Had ik al gezegd dat je leuk bent?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij deze, kan even duren voor ie er staat.
Het is al vaker gebeurd en als het geld oplevert, vind ik het best.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Lonker het volgende:
Maar is het niet verwarrend als usernames veranderen ?
Dan heet ik oppeens pietje...en dan weten jullie niet waar de bagger vandaan komt
dat heeft ook in je tagje gestaanquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Lonker het volgende:
Maar is het niet verwarrend als usernames veranderen ?
Dan heet ik oppeens pietje...en dan weten jullie niet waar de bagger vandaan komt
Neequote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Held! Had ik al gezegd dat je leuk bent?
ahhh okequote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat heeft ook in je tagje gestaan
dan wordt het
piepertje was: lonker
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij deze, kan even duren voor ie er staat.
O ja, dat is zo, ik ga het proberen, tot over een kwartiertje.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee
Jij ook, maar je mag de link in je sig wel eens updaten
Hehehehe, ik weet niet of dat helemaal haalbaar is.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef YPPY het volgende:
Vraag eens of we haar live in fok!radio kunnen bellen met het eindbedrag.
okquote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, kan iemand de topictitel even aanpassen?
Er staat ineens ¤ 806,98 op de rekening!![]()
![]()
hij komt ws ook sticky in klb en onz, daar hebben we t achter ff overquote:
Hihii.. je moet je sig veranderenquote:
?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef sjak het volgende:
De donateurs blijven telkens maar hetzelfde. Dat kan toch niet....
Dat heb ik net gedaan, nu is het goed toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Lonker het volgende:
[..]
Hihii.. je moet je sig veranderen
Hier bedoel ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
DE TUSSENSTAND: ¤ 701,98
![]()
![]()
![]()
Dit bedrag bestaat uit donaties van de volgende personen: Bijou, Libris, Svann, AnneX, Troel, Isabeau, Light, DR_flash, Lonker, Liejannuh, Levitation, Daywalk3r, UIO_AMS, Jojogirl, reya, Pandorah, Keesjeislief
Die moet ik nog even aanpassen, maar het zijn nog niet heeeeeeeeeel veel mensen van wie het geld binnen is. Er is nog het nodige onderweg (aan het aantal mailtjes met gegevens te zien) en we zijn nog geen week bezig!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef sjak het volgende:
De donateurs blijven telkens maar hetzelfde. Dat kan toch niet....
Ik bedoel .. onder in je sig staat : al 700 euro op gehaald... maar het is inmmiddels 896 ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan, nu is het goed toch?
O ja, maar dat is een gekopieerde topictitel en het bedrag gaat zo vaak omhoog, dat ik dat morgen wel doe.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik bedoel .. onder in je sig staat : al 700 euro op gehaald... maar het is inmmiddels 896 ofzo
Ik ben ook tof hequote:Op woensdag 16 december 2009 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Lollerskates
Heb je al veel geld van die spellen Lonker?
Tof dat je dat spontaan ging doen.
Tof!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog 22,90¤ op mijn paypal staan en die wil ik best richting dit initiatief sturen (er zal wat vanaf gaan aan transactiekosten, geen idee hoeveel).
Als het goed is kan L zo bevestigen dat ze 22,79 binnen heeft gekregenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:51 schreef Arn0 het volgende:
Ik wil geen party-pooper zijn maar volgens mij kan je via Paypal enkel naar je eigen bankrekening storten.
Klopt! Ik heb een mail gekregen van Paypal!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het goed is kan L zo bevestigen dat ze 22,79 binnen heeft gekregen
Mhh, bij mij stond dat ze 11 cent zouden inhouden. Naja, hun probleem als ze dat niet doen, is toch weer een schoenveter ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb een mail gekregen van Paypal!![]()
En het is 22,90 zelfs!
In Paypal zelf staat wel 22,79. Lekker vaag allemaal!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, bij mij stond dat ze 11 cent zouden inhouden. Naja, hun probleem als ze dat niet doen, is toch weer een schoenveter ofzo
Ahzo, je hebt het naar haar paypal adres zelf gedaan, ik dacht rechtstreeks naar haar bankrekening, dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als het goed is kan L zo bevestigen dat ze 22,79 binnen heeft gekregen
Same here, ik kan ook wel wat van mijn PayPal missen.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof!
Ik PM je even de gegevens door.
Er mag een kind op mijn kosten een maand eten! Zojuist overgemaakt.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Liejannuh het volgende:
1 maand eten voor een kind in centrum Madalief: 15¤
erbij. Is een euro of 8-9.quote:Your total charge: 77.74 NOK Your recipient will receive: 71.91 NOK
Cool!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:57 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, zag net dat ik meerdere valuta op mijn paypal heb staan, dus nu heb je ook:
[..]
erbij. Is een euro of 8-9.
Een mooi moment om te stoppen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:50 schreef Liejannuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: ¤ 887,59!![]()
![]()
![]()
![]()
Er kunnen gewoon al 22 kinderen naar school volgend jaar!
quote:
De kinderen voor wie wij het schoolgeld betalen zitten niet allemaal in dezelfde klas, dus dat gaat niet helemaal op. Sowieso zijn de klassen daar veel groter, gewoon omdat er ook veel minder scholen en minder docenten zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Een mooi moment om te stoppen.
Anders worden de klassen te groot en is er niet genoeg individuele aandacht voor de leerlingen meer.
Jahoor, bloos niet. Je hebt zelfkennis.quote:
Ik heb ING. Is dat de reden dat het er nog steeds niet is?quote:Op donderdag 17 december 2009 12:24 schreef Holy_Goat het volgende:
Heb je trouwens rabo of een andere bank?
(weten we hoelang t duurt voor t geld er is)
Is ING altijd zo traag? Ik zit nu ook al een paar dagen op de belastingdienst te wachten.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb ING. Is dat de reden dat het er nog steeds niet is?
Welke grote heren? Dat is juist het leuke aan deze actie, er zijn geen "grote heren".quote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef hanskraaijjr het volgende:
dat geld is niet voor die kinderen maar de grotere heren die het geld opstrijken.
wat gemeen zegquote:Op woensdag 16 december 2009 16:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, ik heb het weer scheefgetrokken met mijn donatie!!
Zou je er dan plz wat meer over willen vertellen als het al niet ergens op FOK! staat?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Welke grote heren? Dat is juist het leuke aan deze actie, er zijn geen "grote heren".
Het wordt overgeschreven (via Liejannuh dus) op de bankrekening van Madalief. Dan kan VeraMadalief erbij (die post soms hier). Vanaf 1 januari is zij namelijk penningmeester. Dat geld gaat dan rechtstreeks naar de mevrouw die bij Remi het geld in een schriftje schrijft en die kan het schoolgeld gaan betalen. Of naar winkel om 400 kilo rijst te kopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:56 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Zou je er dan plz wat meer over willen vertellen als het al niet ergens op FOK! staat?![]()
Want ik dacht stiekem ook aan zoiets terwijl ik het aan het sturen was...
14 cent is al genoeg!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef blckbb het volgende:
Sorry maar ik kan vanwege kerstcadeau's kopen enzo niet veel geld kwijt
Maar voor 8 euro kun je al een paar schoenen doneren! Voor een paar euro is er al een "nieuwe" tweedehands outfit te kopen voor een kind en een (paar) kilo rijst kost ook weinig.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef blckbb het volgende:
Geef ze een waardebon waarop staat dat er i.p.v. een kerstcadeau voor ze een kind naar school kan in Madagaskar.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef blckbb het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:46 schreef Twizu het volgende:
[..]
Geef ze een waardebon waarop staat dat er i.p.v. een kerstcadeau voor ze een kind naar school kan in Madagaskar.
Nee ik was serieus, het is zelfs 12 cent;quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef YPPY het volgende:
Zullen we afspraken 12 cent? Dat is een maand lang dokterskosten voor 1 persoon. Of 40 cent voor een tandenborstel, moet te doen zijn toch?
Verder is het leuke van deze actie (vind ik dan) dat je voor heel weinig geld daar al heel veel hebt. Dus ook met kleine bedragen zijn ze ontzettend blij.
Oh vet...quote:Op donderdag 17 december 2009 16:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee ik was serieus, het is zelfs 12 cent;
[..]
Het hoeft echt niet veel te zijn, het is al leuk als je mee doet en de 1 kan nu eenmaal meer missen dan de ander.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Oh vet...
Nou ik ga even kijken, helaas verdien ik als 16-jarige geen fortuin en ik moet er wel kerstcadeaus voor betalen
Heb je via PM.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef blckbb het volgende:
van Fortis heb ik een woonplaats nodig
Wat kan ik invullen?
Check je PM.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:54 schreef blckbb het volgende:
van Fortis heb ik een woonplaats nodig
Wat kan ik invullen?
Het kan maar geregeld zijn!quote:
Ik snap er ook niets van. Zit je in Belgie toevallig bij Fortis? Of misschien is ie wel gewoon gelijk met een batch meegegaan ofzo.quote:Trouwens wel vaag dat een internationale overschrijving de volgende dag al is aangekomen en gewone overschrijvingen dagen duren.
Nee, ik zit bij een andere bankquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef Liejannuh het volgende:
Ik snap er ook niets van. Zit je in Belgie toevallig bij Fortis? Of misschien is ie wel gewoon gelijk met een batch meegegaan ofzo.
Ik snap er ook niets van.
Graag gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 17:01 schreef Liejannuh het volgende:
Fortis verwerkt intern wel realtime!![]()
Tnx BLKBB!
Ik ga zo (eigenlijk nu) weg en er komt vanavond geen update meer. Qua geld.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:05 schreef Lonker het volgende:
hoi.
Nog iets boeiends gebeurd wat ik moet weten ?
Ik heb ook een topic in V&A voor julliequote:Op donderdag 17 december 2009 17:11 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga zo (eigenlijk nu) weg en er komt vanavond geen update meer. Qua geld.
En er is een topic in V&A en je kunt bieden op mijn kerstpakket.
dan doneer ik nietquote:
Niet trollen in dit topic, junior!quote:Op donderdag 17 december 2009 17:47 schreef Jimbo het volgende:
266754quote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb gestort, maar ik weet mijn user nummer niet. Heb wel mijn user naam vermeld.
Das niet aaridg...quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kutopmerking maken over de kindertjes waar deze actie voor is.
Weer eensquote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef svann het volgende:
Wat zie ik Lonker? Sta je weer eens in MED?
Ok het ging dus alleen om schoolgeld.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Er mag een kind op mijn kosten een maand eten! Zojuist overgemaakt.
Nee joh, dat maakt niet uit. Dat was iets wat ze noemden wat ze bijvoorbeeld kunnen doen van het geld. Je mag zelf weten wat je overmaakt.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ok het ging dus alleen om schoolgeld.
Even rekenen... euh... (school is lang geleden)... 15 euro... 4,5 maand dus. Wie maakt mijn jaar vol??
Je bent niet verplicht om een roze tag te nemenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef swarmahoer het volgende:
roze tagjes !? zo, in klb ook een topic neergezet
Maar waar wordt ons geld dan voor gebruikt wat hier gestort is?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee joh, dat maakt niet uit. Dat was iets wat ze noemden wat ze bijvoorbeeld kunnen doen van het geld. Je mag zelf weten wat je overmaakt.Die bedragen zijn om aan te geven hoe goedkoop het daar is, zodat je kunt zien dat je met weinig geld veel goeds kunt doen.
die tt trekt meer viewers dan ''madelief kerst actie'' denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om een roze tag te nemen
er wordt gekeken wat het hardst nodig is, en misschien halen we wel genoeg op voor meerdere zakenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar waar wordt ons geld dan voor gebruikt wat hier gestort is?
Voor school of voor al die andere dingen?
Ze willen het allerliefste die 30 kinderen naar school sturen. We hopen echter dat het geld daarna nog binnen blijft stromen. We kunnen wel vragen wat voor hun als tweede op het lijstje staat, of weet jij dat toevallig VeraMadalief?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar waar wordt ons geld dan voor gebruikt wat hier gestort is?
Voor school of voor al die andere dingen?
Goed plan!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die tt trekt meer viewers dan ''madelief kerst actie'' denk ikdus vandaar zo gekozen
users denken, verrekt, ik heb idd zon tagje gezien, waar is dat voor? snel lezen
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:37 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom staan onze namen zo klein in de OP??
Oh niet eens gezien die lijst joh. Nou, als ik er toch in moet, doe dan maar met een kleine r en een grote F:quote:
Wat is je klacht dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef swarmahoer het volgende:
roze tagjes !? zo, in klb ook een topic neergezet
sticky topics hoeven geen klacht te bevattenquote:
Meedoen aan dat bizarre frambozenkostuum? Of meedoen aan een actie daartegen?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:16 schreef swarmahoer het volgende:
en de klacht is dat te weinig users hier aan mee doen
ga jij meedoen?
Zie mij, geen kleur, wel in de OPquote:Op donderdag 17 december 2009 22:28 schreef YPPY het volgende:
Het roze is niet verplicht he? Dat jullie het even weten.
heb al gestort, is nog niet verwerktquote:Op donderdag 17 december 2009 22:20 schreef Fogel het volgende:
Je moet er nog even een samenvatting en een antiklacht bijzetten.
Samenvatting van de klacht: jij hebt geen roze tag omdat je nog niet meegedaan hebt
Anti-klacht: je kan er wat aan doen, ga naar Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 887,59 binnen!
Ja, dat weet ik, gelukkigquote:Op donderdag 17 december 2009 22:28 schreef YPPY het volgende:
waarom zou ik je verplichten of opdringen? ik breng t onder de aandacht dmv een centraal topic, ik kom niet aan je deur ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, gelukkigMaar ik proef van Swarma een beetje iets van "iedereen die zich niet in roze hijst verzaakt qua propaganda voor deze actie". Kanaan mij liggen natuurlijk, maar mocht ik dat goed zien, dan vind ik dat wel een beetje over de lijn eigenlijk.
God bestaat!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef Lonker het volgende:
Omdat ik de komende weken niet op Fok zal zijn, wens ik iedereen van Madalief veel succes toe, en haal veel geld op !
Oh okee, dan zal ik het verkeerd gezien hebben hequote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom zou ik je verplichten of opdringen? ik breng t onder de aandacht dmv een centraal topic, ik kom niet aan je deur ofzo
Ik vind het juist wel schattig en leuk voor de afwisselingquote:Op donderdag 17 december 2009 22:28 schreef YPPY het volgende:
Bestond hij maarquote:
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef Lonker het volgende:
Omdat ik de komende weken niet op Fok zal zijn, wens ik iedereen van Madalief veel succes toe, en haal veel geld op !
Aantal gereden treinkilometers, tussen haakjes aantal kilometers achter een stoomlocomotiefquote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef Fogel het volgende:
Offtopic: Dr_Flash, wat zijn de kms in je sig? Aantal gereden kilometers en tussen haakjes het aantal boetes ofzo?
Liejannuh en ik vinden roze erg leukquote:Op donderdag 17 december 2009 22:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel schattig en leuk voor de afwisseling![]()
Geld is overgemaakt
het verzoek ligt achter, is nog niets over besloten voor zover ik weetquote:Op donderdag 17 december 2009 23:26 schreef delano.888 het volgende:
Gaan we nou nog namen kunnen veranderen of speciale tagjes kunnen kopen? In dat geval geef ik maar al te graag geld.
in t 1e topic heb ik wat berekend, 6,5 duizend ofzoquote:Op donderdag 17 december 2009 23:22 schreef Light het volgende:
Ik vind dat richtbedrag van 1200 euro wel wat aan de lage kant, nu het zo hard gaat.
Dat is keiveel geld! Ik vond 1000 euro al best wel veel als we dat zouden halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in t 1e topic heb ik wat berekend, 6,5 duizend ofzo
das een mooi target
't zou idd mooi zijn als we zo'n groot bedrag bij elkaar halenquote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das een mooi target
Het zou mij juist verbazen als die 1200 euro niet wordt gehaald. We zijn al bijna op 3 kwart. En dan wordt het tijd om een hoger doel te stellen, om te voorkomen dat mensen denken dat het doel bereikt is en ze niet meer hoeven te doneren.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:29 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat is keiveel geld! Ik vond 1000 euro al best wel veel als we dat zouden halen.
ik ging naar bed, ja nu echt
Truequote:Op donderdag 17 december 2009 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das een mooi target
Slinger je 13e maand die kant opquote:Op donderdag 17 december 2009 23:39 schreef Light het volgende:
[..]
TrueEn nog niet eens onhaalbaar, zou ik denken.
Vorig jaar is er ruim 11.111 euro opgehaald voor Serious Request. Dan moet 6500 euro voor een actie in dezelfde tijd van het jaar toch mogelijk zijn, lijkt me.quote:
Roze is ook leukquote:Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef YPPY het volgende:
[..]
Liejannuh en ik vinden roze erg leukDino hebben we niet om z'n mening gevraagd.
Officieel is het natuurlijk de kleur van het logo van Madalief, dat komt erg goed uit.
![]()
Vorig jaar zou iemand naakt gaan.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:49 schreef Light het volgende:
[..]
Vorig jaar is er ruim 11.111 euro opgehaald voor Serious Request. Dan moet 6500 euro voor een actie in dezelfde tijd van het jaar toch mogelijk zijn, lijkt me.
Okquote:Op donderdag 17 december 2009 15:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het wordt overgeschreven (via Liejannuh dus) op de bankrekening van Madalief. Dan kan VeraMadalief erbij (die post soms hier). Vanaf 1 januari is zij namelijk penningmeester. Dat geld gaat dan rechtstreeks naar de mevrouw die bij Remi het geld in een schriftje schrijft en die kan het schoolgeld gaan betalen. Of naar winkel om 400 kilo rijst te kopen.Er zit niks tussen dus. Hooguit kosten van internationaal overschrijven naar Madagaskar. Geen idee hoeveel dat is. Weet jij dat VeraMadalief? Verder blijft er niks hangen.
Helaas kunnen we nu niet kijken of er wat binnen is. Daar kan alleen Liejannuh bij.
Wat was dat gezegde ook alweer? Aim for the stars and you may reach the moon. Of zo. Maar een hoog doel is een stuk beter dan een zogenaamd realistisch doel.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:54 schreef Desunoto het volgende:
De actie voor Dierenthuis leverde meer dan 7500 op. En daar ging niemand naakt.
6500 moet te halen zijn.
ik wil het wel omdraaien: als we 6.500 euro halen, ga ik NIET blootquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat was dat gezegde ook alweer? Aim for the stars and you may reach the moon. Of zo. Maar een hoog doel is een stuk beter dan een zogenaamd realistisch doel.
Laten we dus voor een jaar lang geluk zorgen daar! 6500 euro moet haalbaar zijn. This is fok!
ps: nog iemand die bloot wil voor Madalief?
Nou dat moet motivatie genoeg zijn om vooral wel te stortenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ik wil het wel omdraaien: als we 6.500 euro halen, ga ik NIET bloot
komop met die donatiesquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou dat moet motivatie genoeg zijn om vooral wel te storten
Misschien kunnen we iets met Zanger Rinus regelen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ps: nog iemand die bloot wil voor Madalief?
En dat is gelukt!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 23:38 schreef Light het volgende:
[..]
Het zou mij juist verbazen als die 1200 euro niet wordt gehaald. We zijn al bijna op 3 kwart. En dan wordt het tijd om een hoger doel te stellen, om te voorkomen dat mensen denken dat het doel bereikt is en ze niet meer hoeven te doneren.
Yay, dus 't is binnen ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef Liejannuh het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb op mijn bankrekening gekeken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:20 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: ¤ 1278,36![]()
![]()
![]()
De 30 kinderen kunnen volgens jaar naar school!!!![]()
![]()
Wow!! Wat leuk zeg!
Ik zit helemaal blij achter mijn PC te grijnzen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:20 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: ¤ 1278,36![]()
![]()
![]()
![]()
Wow!! Wat leuk zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Superquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:38 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga nog een kopje thee halen en dan ga ik de lijstjes bijwerken en een mailtje sturen voor de tagjes.
Whoehoe!! Goed zeg! En ik vind het best snel gegaan! Nog voor de internationale overschrijving: voor een bedrag van ongeveer ¤ 3000, - is dat ¤ 55, - en voor lagere bedragen vaak iets van ¤ 25,-. Dus dat valt wel mee op een bedrag van ¤ 1278,36. Het zou fantastisch zijn als er nog meer binnenkomt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:20 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: 1278,36![]()
![]()
![]()
![]()
Wow!! Wat leuk zeg!
Daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik wil het wel omdraaien: als we 6.500 euro halen, ga ik NIET bloot
Ja! Geweldig he?!quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:43 schreef VeraMadalief het volgende:
[..]
Whoehoe!! Goed zeg! En ik vind het best snel gegaan!
Dat valt op zich best mee!quote:Nog voor de internationale overschrijving: voor een bedrag van ongeveer ¤ 3000, - is dat ¤ 55, - en voor lagere bedragen vaak iets van ¤ 25,-. Dus dat valt wel mee op een bedrag van ¤ 1278,36. Het zou fantastisch zijn als er nog meer binnenkomt!
Maar de 30 kinderen kunnen in ieder geval naar school!
Ik was 5 minuten geleden nog bloot! Is dat goed genoeg?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:50 schreef de_boswachter het volgende:
Kan een van de meiden die het organiseren niet bloot gaan?
Voor ¤ 100- van mijn kant uit.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:57 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik was 5 minuten geleden nog bloot! Is dat goed genoeg?
Die van mij is eindelijk binnenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef VeerEli het volgende:
Is mijn overschrijving al binnen? Ik ben nog niet roze.
Nog niet! Aan het einde van de middag komt er meestal weer een batch binnen, dus ik heb goed hoop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef VeerEli het volgende:
Is mijn overschrijving al binnen? Ik ben nog niet roze.
Oja ik heb ook ING..quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Die van mij is eindelijk binnenmocht ook wel na 2 dagen... stomme ING
Ik kreeg een mail. Gewoon even wachten op de mail terug.
Dat is altijd jammer!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef YPPY het volgende:
Hier nog geen salaris, helaas pindakaas.Maar stalken kan altijd.
![]()
Dat is wel een goede!quote:Kunnen we geen appeltaartmeet bij Dudok met ons verkopen? Dat levert vast veel op.
Maak je dan naakt de deur open voor de afhaler?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer!
[..]
Dat is wel een goede!Open jij een topic?
Anders wil ik ook wel een taart bakken ofzo. Moet het ding wel opgehaald worden.
Dan ga ik niet bieden, heb d'r al zo vaak naakt gezien.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak je dan naakt de deur open voor de afhaler?
Dan bied maar wat extra voor de appeltaartquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dan ga ik niet bieden, heb d'r al zo vaak naakt gezien.
Met dit weer? Dan mag het wel een heeeele grote gift zijn!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neejoh! Ik heb allemaal bejaarde buren, stel dat die me naakt zien, die krijgen gelijk een hartaanval ofzo en dan kan ik niet EHBO'en, want ik ga natuurlijk niet naakt naar buiten rennen want dan word ik door nog meer bejaarde buren gezien en dan krijgen die weer een hartaanval en dan is het einde zoek natuurlijk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
joehoequote:
Mensen die zeggen "roze = gay" zijn gewoon dom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Ensaf het volgende:
Geen mensen nu niet denken dat ik op mannen val?
Ja! 12 cent. Want dat zijn de gemiddelde medische kosten per persoon in de wijk waarin Madalief helpt.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Ensaf het volgende:
Geen mensen nu niet denken dat ik op mannen val?
Zo gaat hard, maar kan natuurlijk nog veeeel meer bijquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Liejannuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe tussenstand: ¤ 1438,36!![]()
![]()
![]()
Met dank aan: Seborik, Asyniur, Italodancer, fha, VeerEli, Myxomatosekonijn, Zeroku, Octopussy, Rainb0ws!
Zo, dan ga ik nu snel een mail sturen voor de tags en kleurtjes en de OP aanpassen , dat kan dus niet meer, kan een modje dat doen? De namen toevoegen aan het lijstje en de tussenstand en de TT aanpassen.
En dan ben ik nu bijna weer weg!
speciaal voor de inbrekers: mijn bejaarde buren letten heel goed op!!![]()
hier kan ik een leuke matige grap mee makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja! 12 cent. Want dat zijn de gemiddelde medische kosten per persoon in de wijk waarin Madalief helpt.
In de wijk wonen zo'n 1000 mensen en die kunnen allemaal op kosten van (en met toestemming van) Madalief naar de huisarts toe en dat kost zo'n ¤ 120,- per maand.
Kortom: nee, natuurlijk is er geen minimum donatie! Geef wat je wilt geven en wat je kunt missen en daar kan dan heel veel nuttigs mee gedaan worden in Madagascar.
Dat is inderdaad aan de hoge kantquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
gemiddeld 35,95 euro pp, echt n hoge opbrengst zeg
Ik ben zeker dat het al 1500+ isquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef AskMe het volgende:
Roze![]()
Al 1400 + , 't gaat echt de goede kant op !
Eens, nu lijk ik ineens crew. Dan wil ik op z'n minst ook slotjes kunnen zettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:31 schreef blckbb het volgende:
Eigenlijk zou het handiger zijn als de Madalief! tagjes meteen doorlinken naar het topic of z'n minst de OP
Ik krijg heel vaak PM's / vragen wat dat Madalief! tagje nou isquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eens, nu lijk ik ineens crew. Dan wil ik op z'n minst ook slotjes kunnen zetten![]()
OT: ik denk dat we nog wel eens een verrassend hoge eindstand gaan krijgen.
Serieus? Ik, buiten jou, nooitquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef blckbb het volgende:
Ik krijg heel vaak PM's / vragen wat dat Madalief! tagje nou is
ik heb t -ook achter de schermen- al vaak doorgelinktquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak PM's / vragen wat dat Madalief! tagje nou is
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef KingShakur het volgende:
Liejannuh, je vind van mij ook een kleine bijdrage.
Voor jou kom ik speciaal nog eens op FOK! wat bijdragen. (nou ja voor die kindjes eigenlijk)
Gevonden! Tof!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef KingShakur het volgende:
Liejannuh, je vind van mij ook een kleine bijdrage.
Voor jou kom ik speciaal nog eens op FOK! wat bijdragen. (nou ja voor die kindjes eigenlijk)
Doet het pijn?quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:50 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
![]()
Ik moest wel drie keer in mijn ogen wrijven toen ik KingShakur las. Laten we het er maar op houden dat het ochtenddauw was
Klasse.
Dat is echt gigantisch veel gewoon. Zijn FOK!kers rijk of zo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef swarmahoer het volgende:
gemiddeld 35,95 euro pp, echt n hoge opbrengst zeg
ik kan me wel ergere shocken herinnerenquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:04 schreef KingShakur het volgende:
[..]
Doet het pijn?
Wist niet dat ik zo'n shock kon teweeg brengen.
Ik ga een mailtje sturen voor een roze kleurtje voor KingShakur en een ontkleuring voor jou Ensaf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef Ensaf het volgende:
Zou die roze kleur bij mij weggehaald kunnen worden?
ik wilde Ensaf net antwoorden dat ik gevraagd had hem te laten ontkleuren.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga een mailtje sturen voor een roze kleurtje voor KingShakur en een ontkleuring voor jou Ensaf.Wil je wel het tagje houden?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nieuwe Tussenstand: ¤ 1498,36!![]()
![]()
![]()
We zitten gewoon bijna op de 1500 euro!
En ik zie net het mailtje staan!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik wilde Ensaf net antwoorden dat ik gevraagd had hem te laten ontkleuren.....
Bedankt! En tagje mag ook weg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ga een mailtje sturen voor een roze kleurtje voor KingShakur en een ontkleuring voor jou Ensaf.Wil je wel het tagje houden?
Ik wil wel een paint maken voor de hoogste bieder!quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga morgen allemaal V&A topics openen. Be prepared!
Jullie kunnen gaan bieden op de volgende zaken:
- Een door Marco Borsato Gesigneerd Sky Radio t-shirt
- Een zelfgemaakte chocoladetaart (zelf komen ophalen!)
- Koekjes bakken met kinderen onder mijn bezielende leiding (of die van Yppy, de bijbehorende moeders krijgen gratis thee!)
Nog iemand geweldige ideën?