dat heeft ook in je tagje gestaanquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Lonker het volgende:
Maar is het niet verwarrend als usernames veranderen ?
Dan heet ik oppeens pietje...en dan weten jullie niet waar de bagger vandaan komt
Neequote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef YPPY het volgende:
[..]
Held! Had ik al gezegd dat je leuk bent?
ahhh okequote:Op woensdag 16 december 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat heeft ook in je tagje gestaan
dan wordt het
piepertje was: lonker
quote:Op woensdag 16 december 2009 20:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij deze, kan even duren voor ie er staat.
O ja, dat is zo, ik ga het proberen, tot over een kwartiertje.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee
Jij ook, maar je mag de link in je sig wel eens updaten
Hehehehe, ik weet niet of dat helemaal haalbaar is.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef YPPY het volgende:
Vraag eens of we haar live in fok!radio kunnen bellen met het eindbedrag.
okquote:Op woensdag 16 december 2009 21:06 schreef Liejannuh het volgende:
Zeg, kan iemand de topictitel even aanpassen?
Er staat ineens ¤ 806,98 op de rekening!![]()
![]()
hij komt ws ook sticky in klb en onz, daar hebben we t achter ff overquote:
Hihii.. je moet je sig veranderenquote:
?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef sjak het volgende:
De donateurs blijven telkens maar hetzelfde. Dat kan toch niet....
Dat heb ik net gedaan, nu is het goed toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:36 schreef Lonker het volgende:
[..]
Hihii.. je moet je sig veranderen
Hier bedoel ik.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:00 schreef Liejannuh het volgende:![]()
![]()
DE TUSSENSTAND: ¤ 701,98
![]()
![]()
![]()
Dit bedrag bestaat uit donaties van de volgende personen: Bijou, Libris, Svann, AnneX, Troel, Isabeau, Light, DR_flash, Lonker, Liejannuh, Levitation, Daywalk3r, UIO_AMS, Jojogirl, reya, Pandorah, Keesjeislief
Die moet ik nog even aanpassen, maar het zijn nog niet heeeeeeeeeel veel mensen van wie het geld binnen is. Er is nog het nodige onderweg (aan het aantal mailtjes met gegevens te zien) en we zijn nog geen week bezig!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:35 schreef sjak het volgende:
De donateurs blijven telkens maar hetzelfde. Dat kan toch niet....
Ik bedoel .. onder in je sig staat : al 700 euro op gehaald... maar het is inmmiddels 896 ofzoquote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat heb ik net gedaan, nu is het goed toch?
O ja, maar dat is een gekopieerde topictitel en het bedrag gaat zo vaak omhoog, dat ik dat morgen wel doe.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:45 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik bedoel .. onder in je sig staat : al 700 euro op gehaald... maar het is inmmiddels 896 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |